cinek834 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 witam Od dluzszego czasu szaleje mi wskaznik poziomu paliwa.Ogolnie jego polozenie najczesciej znajduje sie ponizej rezerwy ale tak od czasu do czasu sie podnosi i roznie wskazuje.Raz pokaze caly zbiornik raz polowe itp:) po podlaczeniu pod komputer na vagu wyszedl blad CZUJNIK POZIOMU PALIWA G -ZWARCIE DO MASY blad sporadyczny.I teraz niewiem czy to sam czujnik w baku jest zepsuty czy moze wskaznik w liczniku chciaz po tescie na vagu wszystkie wskzniki reaguja i sie podnosza.A moze ten wskaznik lub czujnik maja gdzies mase i trzeba by bylo cos podokrecac przeczyscic.Jezeli ktos mial taki problem i go rozwiazal to prosze o infi:) pozdr
Golem1 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Prawdopodobnie padł ci czujnik paliwa na zbiorniku,sprawdź sobie najpierw przewody które dochodzą do czujnika może któryś jest gdzieś przetary skoro vag pokazuje ci zwarcie do masy jak nie to będzesz musiał wyjąć czujnik razem z pływakeim.
kograman Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 A jak skasowałeś błąd to powrócił ? Może to błąd chwilowy.
cinek834 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Opublikowano 22 Listopada 2011 tak jak kasuje ten blad to zaraz znowu powraca i tak caly czas
krzysaudi Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Potencjometr pływaka wyczyść i podegnij w nim lekko blaszki . Zadziała .
george17w Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Ja miałem podobny problem w audi C4 2,5 tdi. Wskaźnik działał tak jak chciał...i wtedy kiedy chciał. Diagnoza-albo zegary albo czujnik poziomu paliwa w zbiorniku-pływak. Dostać się do niego nie było trudno. W bagażniku z tyłu za kołem zapasowym miałem taki okrągły dekielek. wyjąłem wtyczkę elektryczną i zrobiłem "zworkę". Wskaźnik na desce rozdzielczej poszedł na Full. czyli z zegarami ok. Trzeba było wymontować pływak i zrobić to co napisał kolega krzysaudi . na jakiś czas było ok. później problem powrócił i wymieniłem pływak. właściwie to przełożyłem tylko tą płytkę oporową po której poruszają się te blaszki i śmiga do dziś
kograman Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 cinek834 mógłbyś jeszcze VAG-iem przeprowadzić test liczników i zobaczyć czy wskazówka ruszy się na full. A w ostateczności pozostaje Ci faktycznie dostać się do czujnika. Może uda Ci się kupić na szrocie jakiś.
cinek834 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Opublikowano 22 Listopada 2011 A jak bede chcial wymienic plywak to musi byc od tego samego modelu czyli 1.6 bezyna 1995 i miec takie same nr co sa na moim, czy moze byc np od 1.8 z innymi numerami i innego rocznika
kograman Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 Można to sprawdzić w Etce. Jak do wieczora mnie nikt nie uprzedzi to sprawdzę sam z czystej ciekawości i napisze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się