audia41.6 0 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Witam mam pytanie. mam S4 2.7 Bit i słysze jak turbina chodzi od 2tyś do 4,5 czy tak ma być czy powinna ciagnąć do końca?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 A czy masz zamontowany wskaźnik ciśnienia doładowania ? Bo te odczucie, że tylko do 4,5 tys pompuje może byc mylne. Żebyś powiedział, że do 5 pompuje to napisałbym, że wszystko jest OK. Sprawdź to jeśli możesz i napisz. :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia41.6 0 Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 nie mam wskażnika doładowania ale wiem np rano turbo chodzi tzn gwiżdze później ciszej a po za tym wydaje mi się jakby coś słabo ciągnęła z bmką 2.0 miałem troche problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Ale rozumiem, że rozgrzewasz silnik przed pałowaniem - olej do minimum 70 stopni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia41.6 0 Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 do 90 i czekam az olej się podniesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Dasz radę podjechac na spota warszawskiego we wotek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MorgothV8 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Turbina chodzi cały czas (napędzana jest spalinami), jak zaczyna być ją wyraźnie słychac to może to oznaczać coś złego a nie dobrego (może się np. kończyć) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia41.6 0 Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 postaram się jeśli spot będzie w godzinach nie pracujących taki chudy wężyk mi spadł z zaworu dv założyłem nowy na vagu pokazało mi sie przekroczenie ciśnienia doładowania hmmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Podjedź koiniecznie we wtorek. BMW 2.0 powinno mieć problemy z rozpoznaniem jaka marka go zrobiła , a nie odwrotnie 2.0 ma blisko 9sek do sety, a Ty 5.6 subtelna różnica. Turbiny nawet jeżeli bardzo gwiżdzą mogą jeszcze polatać(co nie znaczy że są w dobrej kondycji) mam znajomego który nie słyszy kompletnie pracy silnika w S4 bo turbiny zagłuszają wszystko. Już przejechał 15 tys w ten sposób.. sam nie wiem jak , ale to fakt. U mnie gwizdanie turbin szybko skonczyło sie ich wymianą.[br]Dopisany: 16 Marzec 2008, 22:02 _________________________________________________A i jeszcze pytasz czy powinna ciągnącć do końca, do 6.5 tys powinien iść jak przecinak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia41.6 0 Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 to podjade we wtorek bo coś hyma jest nie halo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 No jesli masz problemy z bmw 2.0, ktore powinno objezdzac bez problemu lekko dlubniete 1.9TDI to napewno jest cos niehalo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 To jutro upalam eSe i to nie swoją gites fajosko!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia41.6 0 Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Norbi my chyba się widujemy czasami w Piastowie masz czerwoną czy srebrną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Nie wiem co to wyjdzie z tego upalania...najgorzej bedzie jak zamknięte DVłu nie upuszczały powietrza i ciśnienie waliło w wirniki turbin.... Norbiak upala swoje srebrne padło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia41.6 0 Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 warto wymienić te dv na blow off? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 warto wymienić te dv na blow off? ech widzę, że długa droga przed tobą...nigdy w życiu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia41.6 0 Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 dv dają większe ciśnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Do naszych aut tylko DV żadne bovy... i nie chodzi o to żeby dawały ciśnienie bo torobi turbina ale żeby trzymały cisnienie :th: :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia41.6 0 Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 ok a może są jakieś lepsze zawory dv niż te co my mamy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Są dobre od Audi TT 225KM z koncówka 710N lub Forge 007 - poszukaj po necie troche ale w twoim przypadku jak nie DV to jednak turbawy...chociaz trzymam kciuki aby to DV były :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się