Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek temperatury płynu chłodzacego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki za odpowiedz :hi: , Termostatu nie będę ruszać natomiast czujnik zostanie wymieniony, jeszcze pytanie czy te odchylenie o 2mm wskazówki ma jakieś negatywne skutki?

Nie.

Ma i to wielkie :cool1:

Opublikowano

Jakie, oprocz zwiekszonego spalania?

To akurat nie zależy od wskazań wskazówki temp. ( G2 ) :cool1:

Zależy co w tym momencie wskazuje G62 ...

G2 jest głównie odpowiedzialny za klimatronik i zegary ... ECU też jakby nie było będzie dostawał fałszywe dane

Dużo gadać by było na ten temat , ja bym wymienił tak czujnik jak najszybciej , jak Ty zrobisz czy inni to już Twój ( czy tam Wasz ) problem

Opublikowano

Jeżeli to tylko G2 wariuje to jedynym negatywnym skutkiem będzie wariowanie wskazówki, tak mi się wydaje, chociaż Robert jest lepszym specjalistą, więc chylę czoło i przepraszam jak kogoś wprowadziłem w błąd :hi:

Opublikowano

Jeżeli to tylko G2 wariuje to jedynym negatywnym skutkiem będzie wariowanie wskazówki, tak mi się wydaje, chociaż Robert jest lepszym specjalistą, więc chylę czoło i przepraszam jak kogoś wprowadziłem w błąd :hi:

Tak jak mówisz , jeżeli tylko G2 "wariuje" to dla silnika nie będzie to jakimś mega negatywnym skutkiem , wiec "warto" by było :rolleyes: sprawdzić co wskazuje G62 , od G2 będziemy mieli głównie problemy z nagrzewaniem w środku auta , ale jakby nie było ECU silnika też będzie "głupiał" przede wszystkim gdy klimatronik będzie ustawiony na "AUTO" , silnik dłużej będzie się rozgrzewał itp. ...

Opublikowano

Jak sprawdzić przez VAG-COMa czy i w jakim stopniu ten czujnik przekłamuje? Chociaż i tak dla świętego spokoju go wymienię.

Ma ktoś numer tego czujnika dla silnika AVJ?

Opublikowano

Możesz podpowiedzieć jak wygląda to porównanie (przypuszczam że w blokach pomiarowych) mam je zrobić na zimnym silniku po dłuższym postoju czy bezpośrednio po jeździe?

Opublikowano

Nie, nie jest to problem ale akurat ten temat bym z góry odrzucił ponieważ dotyczy TDI a tak dzięki tobie go przejże.

Opublikowano

Ok dzieki za rady będe je juz przeglądać. A macie może jakieś pomysły czemu auto odpala za drugim razem gdy temperatura na zewnątrz jest powyżej 10C i stoi w niej jakieś 2-3h bo niestety mechanicy nie maja pomysłu.

PS. Poniżej tej temperatury auto pali od "strzała".

Opublikowano

Czujnik temp. sprawdzony ? Ale tak jak się go powinno sprawdzić :cool1:

Opublikowano

Niestety nie sprawdzony z powodu braku czasu pewnie dopiero w wigilie rano sie uda to zrobic.

Opublikowano

witam mam podobny problem a mianowicie temperatura trzyma sie w granicach 70 i prawie wogole nie dochodzi do 90 dodam ze mam silnik 2,5 quattro o mocy 180 z chipem na 205 i zastanawia mnie jeszce jedna rzecz ze wiatrak wentylatora sie zalacza odrazu po odpaleniu samochodu nie zaleznie czy jest zimny czy cieply

Opublikowano

witam mam podobny problem a mianowicie temperatura trzyma sie w granicach 70 i prawie wogole nie dochodzi do 90 dodam ze mam silnik 2,5 quattro o mocy 180 z chipem na 205 i zastanawia mnie jeszce jedna rzecz ze wiatrak wentylatora sie zalacza odrazu po odpaleniu samochodu nie zaleznie czy jest zimny czy cieply

a jeździsz w zimie na klimie???

jak tak to masz odpowiedź przy włączonej klimie wiatrak się obraca non stop.

wyłącz klimę i nie będzie się obracał .

ostawiał bym bardziej termostat lub czujnik

Opublikowano

A nie jest tak ze ponizej +5 st C klima sie nie zalacza?

Bodajże poniżej 2.5oC , w [b5] przed liftem poniżej 5oC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...