Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Pompka centralnego zamka - zamiennik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Padła mi pompka od centralnego zamka. Nr części to 8d0862257b. Z tego co wyczytałem, aby wszytko działało, należy założyć część dokładnie o tym samym nr. Rozebrałem ją i cała elektronika jak i silniczek wydaje się być w porządku a rozleciał się pierścień mimośrodowy odpowiedzialny za pompowanie powietrza (nie sądzę aby można było dokupić sam pierścień). Nowa pompka w/g ETKI to ponad 2tyś - lekkie przegięcie :wallbash: Zamierzam pogrzebać na szrotach ale tu pojawia się pytanie:

czy sama pompka (bez elektroniki) będzie pasowała z części o innym oznaczeniu? Może od jakiś starszych audi np: B3 czy B4?[br]Dopisany: 28 Listopad 2011, 20:41_________________________________________________W/g moich ustaleń taka sama pompka (pomijam tu elektronikę)jest montowana w

8D0862257

8D0862257B

8D0862257C

8D0862257E

8D0862257D

8D0862257A

8L0862257

8L0862257A

8L0862257E

8L0862257L

8L0862257K

8L0862257G

8L0862257D

Opublikowano

Układ mechaniczny odpowiedzialny za powietrze jest w każdej pompce taki sam. Różnia się tylko sterowaniem.

Opublikowano

No nie wiem. Dzisiaj oglądałem kilka pompek (nie pozwolono mi zajrzeć do środka) i fragment obudowy pod którym jest zamocowany silniczek dość znacznie różni się średnicą. W "najszczuplejszą" obudowę mój silniczek by się nie zmieścił

Opublikowano

Na pewno od A4 B5 byly te pompki? Rozumiem ze chcesz wymienic sam silnik? Jesli tak to bierz byle która pompke, przeloz silnik i po problemie. Nad czym sie tu zastanwiac :mysli:

Swoja droga to jak mozna kupowac cos, czego sie nie widzi? :wallbash: Powiedz gosciowi zeby Ci ja przy Tobie otworzyl i wtedy bedziej mial 100% jasność w temacie.

Opublikowano

Z literką C na pewno nie obsługuje sterowania więc jak masz scyzoryk to nie będzie ci otwierać z pilota. Najlepiej kup z literką B lub bez żadnej literki wtedy tylko przepinasz pompkę i wszytsko będzie działać.

Skontaktuj się z tym gościem o się zajmuje pompkami i napewno będzie mial odpowiednią, albo też może Ci naprawić Twoją jeżeli się da.

http://allegro.pl/pompka-centralnego-zamka-do-audi-a3-a4-a6-a8-i1964633083.html

Opublikowano

Z tego co kolega pisze, to ma zamiar tylko przelozyc mechanike z nowej pompki wiec sterowanie nie ma tu nic do rzeczy.

Opublikowano

Po co ma przekladać mechanikę i kombinować skoro wystarczy drugą pompkę podpiąć, przecież i tak musi kupić drugą więc jak kupi dobrą to ją podepnie i po sprawie.

Opublikowano

Też mnie to troche dziwi, ale z pytania które zadał wnioskuje, że tak chce zrobic:

Zamierzam pogrzebać na szrotach ale tu pojawia się pytanie:

czy sama pompka (bez elektroniki) będzie pasowała z części o innym oznaczeniu?

Więc sama mechanika będzie pasować.

Oczywiscie ze to troche mija sie z celem przekladanie tylko silnika kiedy ma sie druga sprawna pompke, ale każdy robi jak chce :gwizdanie:

Opublikowano

Też mnie to troche dziwi, ale z pytania które zadał wnioskuje, że tak chce zrobic:

Zamierzam pogrzebać na szrotach ale tu pojawia się pytanie:

czy sama pompka (bez elektroniki) będzie pasowała z części o innym oznaczeniu?

Więc sama mechanika będzie pasować.

Oczywiscie ze to troche mija sie z celem przekladanie tylko silnika kiedy ma sie druga sprawna pompke, ale każdy robi jak chce :gwizdanie:

Problem w tym, że właśnie pompki różnią się elektroniką i założenie o innym oznaczeniu prawdopodobnie spowoduje błędy w działaniu (pewnie coś nie będzie działać). Dlatego zadałem pytanie czy sama mechanika jest taka sama.

http://allegro.pl/kompresorek-do-audi-a3-a4-pompka-centralnego-zamka-i1942606439.html

przełożysz i powinno być git chciałem brać do siebie ale mam pompke starszego typu 4do czy jakoś tak i troche inna

Zamówiłem taką ale od innego użytkownika - odezwę się jak przyjdzie i ją założę. Dmuchanie w wężyk żeby otworzyć wlew paliwa jest lekko wkurzające.

Opublikowano

Dmuchanie w wężyk żeby otworzyć wlew paliwa jest lekko wkurzające.

Zdemontuj silownik od klapki wlewu i po sprawie :>

Opublikowano

niechciało by mi sie nic demontować zatankować do pełna i już, przecież za 3 dni kompresorek przyjdzie, chyba że shelby z fury nie wychodzi i przepala niesamowite ilości on

Opublikowano

Kupiłem używana, samą pompkę na Allegro zamontowałem i wszystko działa. Na mojej starej pompce miałem taki efekt, że przy otwieraniu chodziła jeszcze kilka, kilkanaście sekund po otwarciu i często bagażnik pozostawał zamknięty. Myślałem, że problem leży w zamku bagażnika a właśnie przez znacznie dłuższe czasy pracy pompki ona sama się rozleciała. Miałem zamiar po założeniu nowej szukać przyczyny ale działa jak należy bez ingerencji w zamek bagażnika. Myślę, że stara pompka nie potrafiła wytworzyć odpowiedniego ciśnienia i dlatego bagażnik pozostawał zamknięty. Czy dobrze kombinuje?

Opublikowano

Nowa pompka wylacza sie od razu czy pracuje jeszcze chwile po zamknieciu/otwarciu? Jesli tak to szukaj niesczelnosci w ukladzie, bo nowa mozesz zajechac

Opublikowano

Jak szukać tej nieszczelności bo mam podobny problem. Naciskam te przyciski nad rejestracja i nie otwiera (otwiera tylko przycisk na pilocie). Wymieniłem sam wirnik ale pompka moim zdaniem chodzi za długo. Najpierw nie zamykał się bagażnik teraz się nie otwiera. Czy to wina elektroniki na pompce?

Opublikowano

Najlepiej by było podmienić na drugą taką samą na chwilę i wszytsko by było jasne. Nie masz kogoś kto ma takie samo auto albo na szrocie jakimś powiedz że chcesz kupić ale najpierw musisz podłączyć żeby zobaczyć czy działa.

Opublikowano

Włąsnie tu jest problem bo szukałem po szrotach i nie ma takiej a podmienić też nie mam z kim :no:

Opublikowano

U mnie były bardzo podobne objawy. Klapa bagażnika pozostawała zamknięta a pompka pracowała jeszcze jakiś czas. Na nowej/używanej pompce jest ok tzn: układ działa bardzo krótko (około sekundy - może nawet mniej) i bagażnik jak i całe auto zamyka/otwiera się. Poza wymianą pompki nic nie ruszałem w całej instalacji CZ. Myślę, że stara pompka tworzyła zbyt małe ciśnienie z powodu jej zużycia i dlatego były problemy z klapą bagażnika.

Opublikowano

Witam. Chciałbym się podpiąć do tematu.

Mianowicie posiadam A4 99 polift z pomką o nr 8D0862257C (bez sterowania pilotem, el. szyby przód).

Pytanie brzmi: Czy będzie pasować model 8L0862257E(takich jest najwięcej ofert).

Dodatkowo sprawdzałem 8D0862257B i wszystko było ok. Doczytałem się na forum że kompatybilne modele to 8D0862257 A,B,C i E. Czyli pomki z przedrostkiem 8L0 nie wchodzą w grę?

Pozdrawiam!

Opublikowano

Witam. Chciałbym się podpiąć do tematu.

Mianowicie posiadam A4 99 polift z pomką o nr 8D0862257C (bez sterowania pilotem, el. szyby przód).

Pytanie brzmi: Czy będzie pasować model 8L0862257E(takich jest najwięcej ofert).

Dodatkowo sprawdzałem 8D0862257B i wszystko było ok. Doczytałem się na forum że kompatybilne modele to 8D0862257 A,B,C i E. Czyli pomki z przedrostkiem 8L0 nie wchodzą w grę?

Pozdrawiam!

Odkopuje

Dołączam sie do pytania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...