Jump to content

shelby

Pasjonat
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About shelby

Informacje

  • First name
    Krzysiek
  • Location
    Zduńska Wola

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2014
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CJCD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam Proszę o analizę logów - mam wrażenie, że kilka-kilkanaście kucyków gdzieś czmychło ; ) Audi A4 B5 1999 1.9 AFN - 330tyś Dynamiczne 001 http://vaglogger.apphb.com/log/5c8df31d8d22d949209b76cd 003 http://vaglogger.apphb.com/log/5c8df39c8d22d949209b76ce 004 http://vaglogger.apphb.com/log/5c8df4308d22d949209b76cf 011 http://vaglogger.apphb.com/log/5c8d34fa8d22d971ac458d4d Statyczne 000 http://vaglogger.apphb.com/log/5c8d4aea8d22d979ecd3f1d4 001 http://vaglogger.apphb.com/log/5c8df1b48d22d949209b76cc 003 http://vaglogger.apphb.com/log/5c
  2. Ustawiana chyba była zbieżność. Czy nie ustawia się kąta pochylenia koła?. Po regeneracji magla przez 2 lata było ok - później nie był ruszany Pisząc o wspomaganiu miałem na myśli wewnętrzne przepuszczanie oleju ( nie wiem jak to opisać) coś jakby wspomaganie "myślało" że kierowca chce skręcić i puszczało wspomaganie na jedną stronę. Zacieranie łożyska koła lub wew. łożyska mechanizmu różnicowego mogłoby powodować lekkie ściąganie Auto 3 tyg. temu przeszło bez problemów przegląd (bez flaszki) - amortyzatory wszystkie cztery są ok. Hamulce z tyłu też ok Zmierzyłem dziś rozstaw osi i
  3. Jeśli masz wyjechaną listwę zębatą w maglownicy to największe spustoszenia są przy kołach na wprost a na skręconych luzy powinny zanikać. Zła wiadomość jest taka, że tego się raczej nie naprawia. Regeneracja maglownicy to najczęściej uszczelnienie jej a nie kasacja luzów.
  4. Podepnę się pod temat. U mnie ściąga lekko w prawo już od najniższych prędkości ( przy hamowaniu nie ściąga). Co było robione/sprawdzone: - całe zawieszenie sprawdzone/naprawione - geometra zrobiona - hamulce sprawdzone - maglownica regenerowana 3 lata temu - po regeneracji było ok - koła zamieniane miejscami i dodatkowo próby przeprowadzone na innym komplecie kół - opory toczenia sprawdzone na stacji diagnostycznej Mam wrażenie ale pewny nie jestem, że przypadłość pojawiła się w trakcie wymiany z prawej strony dolnego, tylnego wahacza i wymiany pękniętej osłony gumowej przegubu. Pytania i m
  5. Witam Zastanawiam się na montażem navi i pojawiają się dwa pytania, na razie dwa : 1. Czy można jakoś zmusić navi DX do komunikacji z fisem licznika z 99 roku po I lifcie(zegarek jeszcze analogowy ale już z cyframi). Chodzi mi tylko o komunikaty z radia pojawiające się w górnej części fisa, te odnośnie nawigowania spokojnie mogę sobie darować. Po przeczytaniu całego wątku nie jestem pewien. Patrząc na rozpiskę wyjść z navi widać piny DATA,CLOCK i ENA (czy te piny są we wszystkich navi czy tylko w konkretnych numerach?), ale z drugiej strony wszyscy piszą że musi być CAN a w moim liczniku te
  6. Nie mam zdjęcia ale jak wejdziesz pod auto to na pewno się zorientujesz o jakie śruby chodzi. Cztery są z przodu (mniej więcej w linii kół) a kolejne dwie w okolicach skrzyni biegów.
  7. Objawy podobne do moich. Poczytaj http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?228314-Odr%EAcaj%B1ce-si%EA-sanki-w%F3zek-przedniego-zawieszenia
  8. Witam Około roku temu borykałem się z "klepiącym" zawieszeniem przednim. Odgłos metaliczny, występujący na krótkich nierównościach np. na przejeździe kolejowym. Oględziny zawieszenia u kilku mechaników i w stacji diagnostycznej na szarpakach nie przyniosły jednoznacznych odpowiedzi co puka. Po całkowicie nietrafionych wymianach górnych wahaczy u mechanika i utopieniu trochę kasy stwierdziłem, że dolne wymienię sobie sam. Na pierwszy ogień poszły "banany". Nie chcąc znów wydać sporo kasy kupiłem używane z myślą, że jeśli stuki ustąpią lub zmieni się ich odgłos będzie to oznaczało, że wymienia
  9. Nie do końca rozumiem 13.28 na 100km czy 120km? Zakładam że na 100; auto powinno palić po mieście i z automatem około 7-9 litrów. Daje to 4-6 litrów nadwyżki która gdyby dostawała się do skrzyni korbowej to po przejechaniu 200km olej a właściwie już samo paliwo z lekką domieszką oleju zaczęło by się wylewać bagnetem. Takie ilości ON nie są wstanie wyparować w tak krótkim czasie.
  10. Jeśli chodzi o instalacje do podgrzewania OR to powstało coś takiego na zaprzyjaźnionym forum ale w/g mnie jest to mega - skomplikowane. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=31&t=48627
  11. Ech.. nie chce Ci się przeczytać wątku. Opis pinów był parę razy podawany i bardzo łatwo z takim opisem to połączyć - nie ma za bardzo co rozumieć albo nie rozumieć. Po prostu wpinasz odpowiednie kable w odpowiednio oznaczone miejsca w odpowiedniej kostce. Jeśli chodzi o kontrolkę AIR-BAG to w tym wątku przewinął się ten temat - w pierwszych 100str.- bliżej Ci nie określę bo sam musiałbym przeczytać go jeszcze raz. Czy został rozwiązany - nie wiem. Z tego co pamiętam była mowa o inwersji sygnału z 1 na 0. Niektóre sterowniki AIR-BAG podobno mają oba wyjścia i wystarczyło podpiąć sterowanie kon
  12. U mnie były bardzo podobne objawy. Klapa bagażnika pozostawała zamknięta a pompka pracowała jeszcze jakiś czas. Na nowej/używanej pompce jest ok tzn: układ działa bardzo krótko (około sekundy - może nawet mniej) i bagażnik jak i całe auto zamyka/otwiera się. Poza wymianą pompki nic nie ruszałem w całej instalacji CZ. Myślę, że stara pompka tworzyła zbyt małe ciśnienie z powodu jej zużycia i dlatego były problemy z klapą bagażnika.
  13. Kupiłem używana, samą pompkę na Allegro zamontowałem i wszystko działa. Na mojej starej pompce miałem taki efekt, że przy otwieraniu chodziła jeszcze kilka, kilkanaście sekund po otwarciu i często bagażnik pozostawał zamknięty. Myślałem, że problem leży w zamku bagażnika a właśnie przez znacznie dłuższe czasy pracy pompki ona sama się rozleciała. Miałem zamiar po założeniu nowej szukać przyczyny ale działa jak należy bez ingerencji w zamek bagażnika. Myślę, że stara pompka nie potrafiła wytworzyć odpowiedniego ciśnienia i dlatego bagażnik pozostawał zamknięty. Czy dobrze kombinuje?
  14. Więc sama mechanika będzie pasować. Oczywiscie ze to troche mija sie z celem przekladanie tylko silnika kiedy ma sie druga sprawna pompke, ale każdy robi jak chce :gwizdanie: Problem w tym, że właśnie pompki różnią się elektroniką i założenie o innym oznaczeniu prawdopodobnie spowoduje błędy w działaniu (pewnie coś nie będzie działać). Dlatego zadałem pytanie czy sama mechanika jest taka sama. Zamówiłem taką ale od innego użytkownika - odezwę się jak przyjdzie i ją założę. Dmuchanie w wężyk żeby otworzyć wlew paliwa jest lekko wkurzające.
×
×
  • Create New...