Santa Cruz Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Zawyża czy nie to nie ma znaczenia jeśli robisz auto przed i po na identycznym ustawieniu tej samej hamowni. Mnie zastanawia parametr 'korekcja' na wykresie - dlaczego jest inny dla pomiaru serii a inny dla moda? Dopóki pomiary nie są robione na identycznych ustawieniach ich wyniki można o kant d8py potłuc.
sagon Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Mnie zastanawia parametr 'korekcja' na wykresie - dlaczego jest inny dla pomiaru serii a inny dla moda? Bo temperatury pomiędzy pomiarami się różnią. Współczynnik korekcji wyliczany jest na podstawie temperatury i ciśnienia według wzoru,który jest inny dla każdej hamowni. Wystarczy jeden stopień różnicy i korekcje będą się różniły.
reikeb Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Opublikowano 20 Lutego 2013 Mnie zastanawia parametr 'korekcja' na wykresie - dlaczego jest inny dla pomiaru serii a inny dla moda? Bo temperatury pomiędzy pomiarami się różnią. Współczynnik korekcji wyliczany jest na podstawie temperatury i ciśnienia według wzoru,który jest inny dla każdej hamowni. Wystarczy jeden stopień różnicy i korekcje będą się różniły. Cos w tym jest, dla tego auto innaczej zachowuje sie teraz jak są ujemne temperatury, zbiera sie duzo lepiej, a co innego w lato jak jest +25.... Wniosek? Trzebo zamontowac wieksze IC
reikeb Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 Po 6 latach odkopuje temat żeby powiedzieć że przy jeździe na co dzień spalanie po programie delikatnie spadło, z autkiem nic a nic się nie dzieje, sprzęgło śmiga jak trzeba i wszystko jest git, wiec nie ma się czego bać a różnica jest dość mocno odczuwalna Tak więc niech moc będzie z wami ! Pozdrooo!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się