Mar.S 0 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Witam. W ostatnią sobotę odpalałem auto dwa razy żeby przestawić go na parkingu. Od poniedziałku nie daje się uruchomić. Wał się obraca, paliwo podaje, iskra na świecach jest. Wyjmowałem akumulator do podładowania i dziś podłączyłem komputer. Najpierw pokazał błąd 18010 , po skasowaniu go więcej żadnych błędów nie wyrzuca, a odpalić nie chce. Może ktoś coś podpowie ? Czy gdyby to była wina zbyt małej dawki paliwa to to VAG to pokaże ?[br]Dopisany: 01 Grudzień 2011, 18:05_________________________________________________fajnie brykało aż przestało nikt nic nie poradzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stomi 3 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Moduł zapłonu? No jak paliwa nie masz lub jest jakieś trefne to pewnie też nie odpali.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mar.S 0 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 paliwa pół zbiornika, od zawsze biorę na shellu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus_k 1 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Może czujnik halla??? U mnie po wymianie tego paskudztwa od razu zapalił Spróbuj z kims go podmienić na próbę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miras200 0 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 masz alarm w aucie??może to alarm blokuje np pompkę paliwa lub immo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 masz alarm w aucie??może to alarm blokuje np pompkę paliwa lub immo... Skoro mówi, że paliwo podaje to raczej nie w tym jest problem..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mar.S 0 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Może spróbuję z tym czujnikiem, tylko muszę gdzieś go poszukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus_k 1 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Nie wiem, gdzie jest u Ciebie- ale u mnie jeden znajduje się z tyłu głowicy (lewej) a drugi z przodu głowicy (prawej) w obudowie rozrządu.[br]Dopisany: 02 Grudzień 2011, 09:00_________________________________________________Masz go z tyłu głowicy. numer części to 058 905 161 B. Tak to wygląda: http://www.google.pl/search?q=058+905+161+b&hl=pl&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=3IbYTvzvEoX-4QTlpdT2DQ&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CAwQ_AUoAQ&biw=1600&bih=1013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mar.S 0 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 w zasadzie miałem na myśli gdzie znajdę taki na próbę żeby od razu nie kupować, ale za tą info też dzięki[br]Dopisany: 02 Grudzień 2011, 09:53_________________________________________________czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy jest sprawny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Czujnik Halla sprawdzisz oscyloskopem - napięcie powinno się zmieniać jak kręcisz wałem. Ja bym jeszcze ewentualnie stacyjke sprawdził czy wszystko z nia jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się