Lukas G Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Z okazji powiększenia się rodziny przyszedł czas na uzupełnienie parku maszyn o jakiś sprytny dupowóz. Wybór padł na A4 B7, padł dlatego, że udało się znaleźć całkiem ciekawy egzemplarz. Przede wszystkim bezwypadek, wszystkie elementy w oryginale, do końca serwisowany w aso, pełna historia a jest co czytać. Np nowy silnik wraz z osprzętem, PD, turbo itp. Nowy kompresor od klimy i milion innych rzeczy. Ktoś miał pecha do tego samochodu. Szale przechylił popsuty multitronic, popsuty mechanicznie co najśmieszniejsze. Poprzedni właściciel już nie wytrzymał i zostawił w rozliczeniu za B8. Wyposażenie: - 16” felgi - Podłokietnik przód / tył - Sportowe siedzenia. (pakiet sport) - Grzane siedzenia przednie z szufladką z dołu i siatka z tyłu. - Kierownica multifunkcyjna. - RNS-E - Aktywne głośniki plus subwoofer (nie bose) - Kolorowy FIS - Uchwyt na telefon CULLMANN pod 6310i - PDC tył - El. ustawiane i grzane lusterka zewnętrzne - El. szyby przód (tył korbki) - Dekory, rybia łuska - Podgrzewane spryskiwacze - DRL - Tempomat - BiXenon - Zawieszenie 1BE (do zmiany sprężyny) Mody: - Manualna sześciobiegowa skrzynia HCF - 18” felgi (już są, czekają na sezon) - Zewnętrzny s-line, z czarnym grilem jak również tylna dokładką w tym kolorze (przód już czeka). - Sprężyny Eibach (już czekają ) - Hamulce z 3.0 TDI (już czekają) - Czarny sufit (czeka) - El. Tylnych szyb - Trójramienna kierownica ze spłaszczonym dołem. (custom by carsdream, czeka na poduszkę) - Okolice 200KM, wywalenie dpf, hybrydowe turbulum i drugi cooler powinno załatwić sprawę. Jeśli nie to dołoży się do zestawu hybrydowe PD. Foty jeszcze z ogłoszenia, przy wymianie skrzyni nie miałem czasu na robienie zdjęć poza tym samochód już długo nie był myty Te już moje I foto felunku który się sezonuje. Hamulce 320mm, jak by ktoś pytał to tarcze 320mm z A6 C6, za cholere nie podjeda do A4 B6/B7 Kierownica od carsdream.com A co, dam jeszcze pełne zestawienie kodów wyposażenia Kody wyposazenia audi E0A = no special edition brak specjalnej edycji 7A0 = bez cd/zmieniarki 4UE = airbag kierowcy i pasażera z przodu 6XC = Lusterko zewn. elektr. Ustawiane 5SL = zewnetrzne lewe lusterko wsteczne: nie sferyczne 1KD = tarczowe hamulce tylne 1LB = tarcze hamulcowe z przodu 1BE = zawieszenie sportowe 3FA = brak szyberdachu 7X1 = Parktronic 4R5 = okna elektryczne z przodu, z tyłu korby F0A = standardowe wyposazenie (nie jest to pojazd specjalnego przeznaczenia) 8GU = alternator 140A 0G7 = Multitronic 3NZ = tylna kanapa nie dzielona, oparcie dzielone U2A = wskazniki z predkosciomierzem w km/h, zegarek sterowany falami radiowymi, obrotomierz (?) i licznik chwilowy przejechanych kilometrow X0A = program sprzedaży w Niemczech 1N1 = wspomaganie kiery 2ZQ = skorzana kiera, wielofunkcyjna 8Z5 = typ 1 systemu chlodzenia silnika 7Q2 = System nawigacji satelitarnej (color) 7K0 = brak kontrolki cisnienia w oponach 4X3 = Z bocznym airbagiem (kurtyną powietrzną) (Przód) 2K1 = wzmacniane zderzaki 3L3 = fotele przednie z regulacją wysokości 3Y0 = brak rolety przeciwsłonecznej 4K4 = centralny zamek sterowany radiowo zdalnie obslugiwany z wewnatrz i oddzielne otwieranie bagażnika 5D1 = Zamek centralny zdalnie sterowany 433,92MhZ 1SA = brak dodatkowej ochrony silnika Q1D = przednie fotele sportowe 4GF = Szyba czołowa (klejona) zielona 6TS = Lusterko zewn.(asferyczne) z dużym J1U = Akumulator 5TE = Aluminiowe wkładki ozdobne 0YK = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 10 0JH = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 1ba:1386-1435; 1bj:1386-1435 TR0 = Silnik 4-cylindrowy wysokoprężny turbo 2,0 l litera kodowa 8Q3 = Autom. dynamiczna regulacja zasięgu refl. 9Q4 = WyŚwietlacz wielof. z wyŚwietl. przeglĄdów D7N = Silnik 4-cylindrowy wysokoprężny turbo 2,0/103kw tdi pd C7A = Obręcz koła ze stopów lekkich 7j x 16 4KC = Szkło atermiczne-dookoła, zielony 7GG = Koncepcja spalin: eu4
czarny Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 no ładne ładne autko powodzonka rzyczę 200 km osiągalne walnij turbo caha i centralny IC i nie wiem czy wtryski ogarną
Lukas G Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 no ładne ładne autko powodzonka rzyczę 200 km osiągalne walnij turbo caha i centralny IC i nie wiem czy wtryski ogarną Turbo bedzie na bank jakas hybryda, nie chce mi sie przeplacac za np taka z caha. Na razie plan jest taki ze trzeba pojeździć z miesiąc i zobaczyć czy wszystko jest tak jak należy, jeśli będzie, to delikatny wirus a na wiosnę komplet gratów i celowanie w okolice 200KM
srb38vx Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 :good: daj foto srodeczka (foteli) wywal hak ,zlikfiduj oznaczenia z tylnej klapy :gwizdanie: lotka s-line dołóz i bydzie graty autka
Lukas G Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 Oznaczenia faktycznie wylatują Hak zostaje, to oryginał, już siedzi w bagażniku i czeka aż głowa rodziny kupi sobie jakieś enduro żeby miał co wozić Lotka oczywiście z czasem też zagości, razem z dolnymi listwami drzwi, żeby S-line stało się zadość.
czarny Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 hmm po co wgrywac wirusa skoro potem grubszego moda planujesz a hybrydowa turbinka to jaka to? daj przykład jakis:) i pomyśl przy okazji o dpf :>
Lukas G Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 A jakoś tak mam, że nie lubię seryjnych programów, poza tym od razu będę wiedział mniej więcej na czym stoję. O DPF jest w pierwszym poście, co do turbiny... zobaczymy co doradzi tuner. Mam o tyle dobrze że nie muszę się o to martwić. Jak zapadnie decyzja to na pewno się pochwalę :> Zostaje jeszcze kwestia wałków. Tak mi chodzi po głowie montaż czujnika i wskaźnika ciśnienia oleju, oem jest praktycznie zero jedynkowy. Po zamontowaniu dodatkowego będę wiedział co mniej więcej dzieje się z silnikiem.
czarny Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 to zamiast montować czujnik to lepiej wywalić odrazu i klopot z glowy ja mam po weekendzie do odbioru juz po programie dpf i walkach zobaczymy jak to chodzi;} ale imbusik jak wzialem do reki to juz zjechany byl troche i silnik chodzil nie rownomiernie
Lukas G Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 Z niecierpliwością czekam na (kolejne) wyniki. Wałki zostsają jak na razie, Zobaczymy co się będzie z nimi działo.
HiRide Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 zobaczymy ile skrzynia wytrzyma jak tak drastycznie zwiekszysz moc bedzie ciekawe doswiadczenie
czarny Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 juz nie jedni jezdza z mocą 190 + i jakoś nie narzekają
HiRide Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 juz nie jedni jezdza z mocą 190 + i jakoś nie narzekają oczywiscie ale nie w dieslu 2.0 ze 140 konnym silnikiem z multitronikiem w seri
czarny Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 w 2,0 dieslu ze 140 konnym silnikiem w manualu
mydlo Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 w 2,0 dieslu ze 140 konnym silnikiem w manualu a to juz zasadnicza rożnica
HiRide Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 w 2,0 dieslu ze 140 konnym silnikiem w manualu na fotkach widze automat dlatego tym sie sugerowalem
Lukas G Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2011 Auto przyjechało... Trzeba się brać za sprzątanie i przygotowanie na ciężkie zimowe warunki. Żeby tylko ta pogoda zechciała być lepsza Co do skrzyni to wystarczyło przeczytać dokładnie pierwszy post. Kupiłem co prawda z multi ale ów skrzynia była w nietypowym miejscu - w bagażniku Szybkie kompletowanie części i zagościł sześciobiegowy manual o oznaczeniu HCF (do wyboru mialem jeszcze JEM ale nie moglem odszukać jego przełożeń) Z nowości, zamówiona kierownica, może będzie na święta. Potrzeba mi tylko poduszki Ew zaślepki do trójramiennej.
HiRide Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 zostaly Ci jakies czesci z tej skrzyni ?
Lukas G Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2011 Oczywiście że mam, pisz co Ci potrzeba.
HiRide Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Zastanawiam sie nad dwumasem,ale raz ze raczej po niskim przebiego a takiego raczej nie masz,a dwa ze nie wiem czy pasuje z 2.0
Lukas G Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2011 Dwumas ma raczej nalatane tyle co buda, czyli 190k. Chociaż historie serwisową mam długa, jutro sprawdzę czy i do dwumasa się nie dobierali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się