Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Delfin Grau Avant by Lukas G -foty kierownicy str. 2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z okazji powiększenia się rodziny przyszedł czas na uzupełnienie parku maszyn o jakiś sprytny dupowóz. Wybór padł na A4 B7, padł dlatego, że udało się znaleźć całkiem ciekawy egzemplarz. Przede wszystkim bezwypadek, wszystkie elementy w oryginale, do końca serwisowany w aso, pełna historia a jest co czytać. Np nowy silnik wraz z osprzętem, PD, turbo itp. Nowy kompresor od klimy i milion innych rzeczy. Ktoś miał pecha do tego samochodu. Szale przechylił popsuty multitronic, popsuty mechanicznie co najśmieszniejsze. Poprzedni właściciel już nie wytrzymał i zostawił w rozliczeniu za B8.

Wyposażenie:

- 16” felgi

- Podłokietnik przód / tył

- Sportowe siedzenia. (pakiet sport)

- Grzane siedzenia przednie z szufladką z dołu i siatka z tyłu.

- Kierownica multifunkcyjna.

- RNS-E

- Aktywne głośniki plus subwoofer (nie bose)

- Kolorowy FIS

- Uchwyt na telefon CULLMANN pod 6310i

- PDC tył

- El. ustawiane i grzane lusterka zewnętrzne

- El. szyby przód (tył korbki)

- Dekory, rybia łuska

- Podgrzewane spryskiwacze

- DRL

- Tempomat

- BiXenon

- Zawieszenie 1BE (do zmiany sprężyny)

Mody:

- Manualna sześciobiegowa skrzynia HCF

- 18” felgi (już są, czekają na sezon)

- Zewnętrzny s-line, z czarnym grilem jak również tylna dokładką w tym kolorze (przód już czeka).

- Sprężyny Eibach (już czekają )

- Hamulce z 3.0 TDI (już czekają)

- Czarny sufit (czeka)

- El. Tylnych szyb

- Trójramienna kierownica ze spłaszczonym dołem. (custom by carsdream, czeka na poduszkę)

- Okolice 200KM, wywalenie dpf, hybrydowe turbulum i drugi cooler powinno załatwić sprawę. Jeśli nie to dołoży się do zestawu hybrydowe PD.

Foty jeszcze z ogłoszenia, przy wymianie skrzyni nie miałem czasu na robienie zdjęć poza tym samochód już długo nie był myty ;)

c206424242.jpg

c206424243.jpg

c206424248.jpg

Te już moje ;)

dsc06252u.jpg

dsc06265y.jpg

dsc06268g.jpg

I foto felunku który się sezonuje.

dsc05947o.jpg

Hamulce 320mm, jak by ktoś pytał to tarcze 320mm z A6 C6, za cholere nie podjeda do A4 B6/B7

dsc06419as.jpg

Kierownica od carsdream.com

dsc06413r.jpg

dsc06410z.jpg

A co, dam jeszcze pełne zestawienie kodów wyposażenia

Kody wyposazenia audi

E0A = no special edition brak specjalnej edycji

7A0 = bez cd/zmieniarki

4UE = airbag kierowcy i pasażera z przodu

6XC = Lusterko zewn. elektr. Ustawiane

5SL = zewnetrzne lewe lusterko wsteczne: nie sferyczne

1KD = tarczowe hamulce tylne

1LB = tarcze hamulcowe z przodu

1BE = zawieszenie sportowe

3FA = brak szyberdachu

7X1 = Parktronic

4R5 = okna elektryczne z przodu, z tyłu korby

F0A = standardowe wyposazenie (nie jest to pojazd specjalnego przeznaczenia)

8GU = alternator 140A

0G7 = Multitronic

3NZ = tylna kanapa nie dzielona, oparcie dzielone

U2A = wskazniki z predkosciomierzem w km/h, zegarek sterowany falami radiowymi, obrotomierz (?) i licznik chwilowy przejechanych kilometrow

X0A = program sprzedaży w Niemczech

1N1 = wspomaganie kiery

2ZQ = skorzana kiera, wielofunkcyjna

8Z5 = typ 1 systemu chlodzenia silnika

7Q2 = System nawigacji satelitarnej (color)

7K0 = brak kontrolki cisnienia w oponach

4X3 = Z bocznym airbagiem (kurtyną powietrzną) (Przód)

2K1 = wzmacniane zderzaki

3L3 = fotele przednie z regulacją wysokości

3Y0 = brak rolety przeciwsłonecznej

4K4 = centralny zamek sterowany radiowo zdalnie obslugiwany z wewnatrz i oddzielne otwieranie bagażnika

5D1 = Zamek centralny zdalnie sterowany 433,92MhZ

1SA = brak dodatkowej ochrony silnika

Q1D = przednie fotele sportowe

4GF = Szyba czołowa (klejona) zielona

6TS = Lusterko zewn.(asferyczne) z dużym

J1U = Akumulator

5TE = Aluminiowe wkładki ozdobne

0YK = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 10

0JH = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 1ba:1386-1435; 1bj:1386-1435

TR0 = Silnik 4-cylindrowy wysokoprężny turbo 2,0 l litera kodowa

8Q3 = Autom. dynamiczna regulacja zasięgu refl.

9Q4 = WyŚwietlacz wielof. z wyŚwietl. przeglĄdów

D7N = Silnik 4-cylindrowy wysokoprężny turbo 2,0/103kw tdi pd

C7A = Obręcz koła ze stopów lekkich 7j x 16

4KC = Szkło atermiczne-dookoła, zielony

7GG = Koncepcja spalin: eu4

Opublikowano

no ładne ładne autko :decayed: powodzonka rzyczę :evil:

200 km osiągalne walnij turbo caha i centralny IC i nie wiem czy wtryski ogarną:)

Opublikowano

no ładne ładne autko :decayed: powodzonka rzyczę :evil:

200 km osiągalne walnij turbo caha i centralny IC i nie wiem czy wtryski ogarną:)

Turbo bedzie na bank jakas hybryda, nie chce mi sie przeplacac za np taka z caha. Na razie plan jest taki ze trzeba pojeździć z miesiąc i zobaczyć czy wszystko jest tak jak należy, jeśli będzie, to delikatny wirus a na wiosnę komplet gratów i celowanie w okolice 200KM

Opublikowano
:good: :good: daj foto srodeczka (foteli) wywal hak ,zlikfiduj oznaczenia z tylnej klapy :gwizdanie: lotka s-line dołóz i bydzie :evil::kox: graty autka :wink4::naughty:
Opublikowano

c206424245.jpg

Oznaczenia faktycznie wylatują ;) Hak zostaje, to oryginał, już siedzi w bagażniku i czeka aż głowa rodziny kupi sobie jakieś enduro żeby miał co wozić ;) Lotka oczywiście z czasem też zagości, razem z dolnymi listwami drzwi, żeby S-line stało się zadość.

Opublikowano

hmm po co wgrywac wirusa skoro potem grubszego moda planujesz :evil:

a hybrydowa turbinka to jaka to? daj przykład jakis:) :)

i pomyśl przy okazji o dpf :>

Opublikowano

A jakoś tak mam, że nie lubię seryjnych programów, poza tym od razu będę wiedział mniej więcej na czym stoję. O DPF jest w pierwszym poście, co do turbiny... zobaczymy co doradzi tuner. Mam o tyle dobrze że nie muszę się o to martwić. Jak zapadnie decyzja to na pewno się pochwalę :> Zostaje jeszcze kwestia wałków. Tak mi chodzi po głowie montaż czujnika i wskaźnika ciśnienia oleju, oem jest praktycznie zero jedynkowy. Po zamontowaniu dodatkowego będę wiedział co mniej więcej dzieje się z silnikiem.

Opublikowano

to zamiast montować czujnik to lepiej wywalić odrazu i klopot z glowy :) ja mam po weekendzie do odbioru juz po programie dpf i walkach zobaczymy jak to chodzi;} ale imbusik jak wzialem do reki to juz zjechany byl troche i silnik chodzil nie rownomiernie

Opublikowano

Z niecierpliwością czekam na (kolejne) wyniki. Wałki zostsają jak na razie, Zobaczymy co się będzie z nimi działo.

Opublikowano

zobaczymy ile skrzynia wytrzyma jak tak drastycznie zwiekszysz moc :mysli: bedzie ciekawe doswiadczenie

Opublikowano

juz nie jedni jezdza z mocą 190 + i jakoś nie narzekają

Opublikowano

juz nie jedni jezdza z mocą 190 + i jakoś nie narzekają

oczywiscie ale nie w dieslu 2.0 ze 140 konnym silnikiem z multitronikiem w seri :)

Opublikowano

w 2,0 dieslu ze 140 konnym silnikiem w manualu :evil:

Opublikowano

w 2,0 dieslu ze 140 konnym silnikiem w manualu :evil:

a to juz zasadnicza rożnica :wink4:

Opublikowano

w 2,0 dieslu ze 140 konnym silnikiem w manualu :evil:

na fotkach widze automat dlatego tym sie sugerowalem

Opublikowano

Auto przyjechało... Trzeba się brać za sprzątanie i przygotowanie na ciężkie zimowe warunki. Żeby tylko ta pogoda zechciała być lepsza ;)

Co do skrzyni to wystarczyło przeczytać dokładnie pierwszy post. Kupiłem co prawda z multi ale ów skrzynia była w nietypowym miejscu - w bagażniku ;) Szybkie kompletowanie części i zagościł sześciobiegowy manual o oznaczeniu HCF (do wyboru mialem jeszcze JEM ale nie moglem odszukać jego przełożeń)

Z nowości, zamówiona kierownica, może będzie na święta. Potrzeba mi tylko poduszki ;) Ew zaślepki do trójramiennej.

Opublikowano

zostaly Ci jakies czesci z tej skrzyni ?

Opublikowano

Oczywiście że mam, pisz co Ci potrzeba.

Opublikowano

Zastanawiam sie nad dwumasem,ale raz ze raczej po niskim przebiego a takiego raczej nie masz,a dwa ze nie wiem czy pasuje z 2.0

Opublikowano

Dwumas ma raczej nalatane tyle co buda, czyli 190k. Chociaż historie serwisową mam długa, jutro sprawdzę czy i do dwumasa się nie dobierali ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...