wiktorsam 3 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Witam Planuję montaż wtrysków 0.216 (już kupione) i programik pod wtryski. Widać coś niepokojącego ? Moje oko mówi mi że wszystko ok, ale może ktoś się dopatrzy czegoś. Grupa 000 najpierw normalne potem BS - jak widać kąt wtrysku opóźniony lekko - pewnie po wymianie wtrysków jeszcze się opóźni ? Masa powietrza zasysanego też ciut za mała w wyższych obrotach ale przepływomierz dawki nie tnie - czy może to być przeszkodą przy programie ? Pozdrawiam Log (0 - 008) Log (1 - 011,011) Log (2 - 007) Log (3 - 000,000) Log (4 - 003) Log (5 - 013) Log (0 - 001) Log (1 - 004) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 ja tam nie widze nic nie pokojacego.[br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 12:36_________________________________________________turbo tez zmieniasz??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Turbo zostaje, liczę na okolice 130 kuni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejf 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Grupa 000 najpierw normalne potem BS - jak widać kąt wtrysku opóźniony lekko - pewnie po wymianie wtrysków jeszcze się opóźni ? Masa powietrza zasysanego też ciut za mała w wyższych obrotach ale przepływomierz dawki nie tnie - czy może to być przeszkodą przy programie ? Masa powietrza na serii, będzie "cięta" przy 4RPM bo takie jest założenie ECU jak i przede wszystkim T OB. T wysterowanie b.dobre, staraj się na przyszlość robic dyna od max 1,4RPMm wówczas lepiej widać jak się turbo zbiera do optymalnego zadania doładowania... brakuje BS'ów, ogólnie jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Wszystko . Widzę, że ostro się wziąłeś za autko :gwizdanie: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 zrob jeszcze 001 i 004 dynamiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 ja tam nie widze nic nie pokojacego.[br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 12:36_________________________________________________turbo tez zmieniasz??? Mam pytanie w AHU na jakie turbo można zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 ja tam nie widze nic nie pokojacego.[br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 12:36_________________________________________________turbo tez zmieniasz??? Mam pytanie w AHU na jakie turbo można zmienić najlepiej na VNT ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 ja tam nie widze nic nie pokojacego.[br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 12:36_________________________________________________turbo tez zmieniasz??? Mam pytanie w AHU na jakie turbo można zmienić najlepiej na VNT ... No ale w AHU jest nadciśnienie a nie podciśnienie i chyba komp orginalny nie da rady opanować VNT wiec chyba to już grubsza zabawa niż zmiana wtrysków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Domyślam się, że drugi log 000 jest BS? Jeśli tak, to kąt lekko za późny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 ja tam nie widze nic nie pokojacego.[br]Dopisany: 03 Grudzień 2011, 12:36_________________________________________________turbo tez zmieniasz??? Mam pytanie w AHU na jakie turbo można zmienić najlepiej na VNT ... No ale w AHU jest nadciśnienie a nie podciśnienie i chyba komp orginalny nie da rady opanować VNT wiec chyba to już grubsza zabawa niż zmiana wtrysków sterownik ogarnie , tyle ze trzeba przerabiac instalacje na podcisnienia ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 tak jak spanky napisal,robilem to w poprzednim aucie,mysle ,ze niewarto jezeli nie zamierzasz zmieniac pompy wtryskowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Ok dodałem dynamiczne 001 i 004: Log (0 - 001) Log (1 - 004) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Ok dodałem dynamiczne 001 i 004: Log (0 - 001) Log (1 - 004) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się