spetsnaz 2 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Witam!! Od dłuższego czasu myślałem o wzmocnieniu jednostki napędowej. Początkowo miały być wtryski AFN + Masta Rogal, jako że silnik ma już spory przebieg, zdecydowałem się przeszczepić silnik AFN. Nie chce porywać się na PD, ponieważ łączyło by się to ze wzmocnieniem układu hamulcowego Czy ktoś z Was zna z autopsji temat przeszczepu AFN`a lub AVG w miejsce silnika 1Z. Będę wdzięczny za wszelkie informacje dotyczące operacji oraz ewentualnych komplikacji w jej trakcie. Jak bardzo trzeba będzie ingerować w układ elektroniczny auta? Brać silnik ze skrzynią? Z góry dziękuję za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 warto? nie lepiej poszukac docelowego auta z AFNem? troche do zmiany jest. sama robocizna to beda spore koszty. gdy przyjdzie do sprzedazy auta kupujacy bedzie mial watpliwosci co bylo powodem przedkladki. chyba ze masz super tanio silnik w superstanie. jezeli wymiana to napewno ze skrzynia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4s4 0 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 warto? nie lepiej poszukac docelowego auta z AFNem? troche do zmiany jest. sama robocizna to beda spore koszty. gdy przyjdzie do sprzedazy auta kupujacy bedzie mial watpliwosci co bylo powodem przedkladki. chyba ze masz super tanio silnik w superstanie. jezeli wymiana to napewno ze skrzynia. Tu sie zgodze, kup zdrowego AFN i podnos moc, zawsze ori to ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Nowe auto nie wchodzi w grę sentyment i koszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 wlasnie koszta. szacowales ile bedzie kosztowala taka operacja? przeciez to ni etlyko motor to rowniez elektronika. instalacja elektryczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys19600 0 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Duzy przebieg nie jest przeszkodą jak robiłem swoją niunię miałem 300tys,zrobiłem na programie 50tys wszystko ok.Zakładaj wtryski od AFN i zgłoś się na Mineralnej :hi:Będziesz zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzanek85 3 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Witam koszta nie są az takie masakryczne jeśli by dobrze pomyśleć, kupujesz audi a4 z tym silnikiem anglika chodzą gdzieś od 4,5 tys do 6 całe nie rozbite. Wyciągasz sobie silnik i co CI będzie tylko potrzebne resztę rozbierasz na części pierwsze sprzedajesz i wyjdziesz prawie na zero :th: . Mój znajomy w pasku przechodził w ten sposób z 90 tki na 110 i oprócz silnika(oczywiście z pełnym osprzętem) i skrzyni był jeszcze potrzebny tylko komp i tyle wszystkie kostki pasowały żadnej ingerencji w instalacje musisz mieć tylko kompa z wiązką do silnika i silnik pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 kupisz nierozbitego, niezajechanego a4 z AFN za 5000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jonny Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 kupisz nierozbitego, niezajechanego a4 z AFN za 5000? Anglika jak najbardziej,5-6k zalezy od wypasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 http://cgi.ebay.co.uk/1998-AUDI-A4-1-9-TDI-SE-AVANT-ESTATE-110-BHP_W0QQitemZ230232282163QQihZ013QQcategoryZ9835QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem cena minimalna nie osiagnieta, a to zaden wypas... a tutaj przecietna cena a4 w dobrym stanie z silnikiem AFN http://cgi.ebay.co.uk/1998-AUDI-A4-1-9-TDi-110-SE_W0QQitemZ160218986676QQihZ006QQcategoryZ9835QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jonny Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Musashi szukanie w UK auta do pocięcia mija sie z celem,szybciej w PL znajdziesz cos ciekawego w tych pieniadzach o których była mowa wyzej,oczywiscie A4 będzie drozsza niz Passat których u nas jest jak "psów" . Niemalże po sasiedzku mam taka firme która zajmuje sie handlem anglikami i częsciami stad moje rozeznanie, czesto tam bywam,zazwyczaj po kazdej swieżej dostawie No ale zeszlismy z tematu- osobiscie nie brałbym sie za taka przekładkę z 90 na 110, ze wzglądu na koszta,chyba ze kolega ma pojecie i zrobi przekładkę sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4s4 0 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 kupisz nierozbitego, niezajechanego a4 z AFN za 5000? Anglika jak najbardziej,5-6k zalezy od wypasu No sprzedac i lepiej dołozyc 5-6tys zamiast na angola i ma pieknego AFN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 90 na 110 to już lepiej 90 na 131 to już swap z koxem, Muzina zrobił i mu to śmiga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Iverson Muzina zrobił i mu to śmiga... decayed Muzina robił swapa ze 116 i to w zasadzie nie swap a hybryda bo trochę części jest ze 131 a trochę ze 116 hyhy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 ...no ale serducho od 131 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4s4 0 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 90 na 110 to już lepiej 90 na 131 to już swap z koxem, Muzina zrobił i mu to śmiga... Murzyn brał z ASZ 131ps cześci i tak jak napisał alvaro ze 116ps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 sam silnik jest od 131 a niektóre podzespoły od 116 a to jest różnica... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4s4 0 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 sam silnik jest od 131 a niektóre podzespoły od 116 a to jest różnica... No cos tam tak było nie pamietam dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jonny Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 kupisz nierozbitego, niezajechanego a4 z AFN za 5000? Anglika jak najbardziej,5-6k zalezy od wypasu No sprzedac i lepiej dołozyc 5-6tys zamiast na angola i ma pieknego AFN No tu akurat braliśmy pod uwagę kupno całej sztuki ,ma jeszcze opcje kupna tylko motoru ze skrzynia+ elektronika,koszty ciut mniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 jonny koszty ciut mniejsze no właśnie tylko ciut, chyba lepiej kup całą a resztę sprzedaj na części albo jak planujesz jeszcze długo pojeździć to zostaw sobie bo nigdy nie wiadomo się "przyda" oczywiście tfu tfu co by nie zapeszać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się