mlodyabc Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Zeszłej zimy podgrzewanie fotela kierowcy działało normalnie wszystko ok. Ze zaczęło się robić zimno to włączyłem sobie i jak się okazało nie działa tzn działą ale tylko na 6 poziomie. A teraz przestało działac juz całkiem. Jak myslicie czy to mata czy moze szukać przyczyny gdzieś indziej włacznik, kostka lub co robic?
.Pablo. Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Odepnij kostkę pod fotelem zieloną i zmierz napięcie na stykach jak dochodzi prąd to mata spalona jak nie dochodzi to potencjometr. Ja stawiałbym na potencjometr ponieważ mata grzała na 6 więc prąd dochodził. Zmierz to i będziesz wiedział co i jak
mlodyabc Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2011 Dzięki zaczne od tego. POzdrawiam
Biohazard05 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 podepnę się troszkę pod temat. W moim wypadku chodzi o b7 - siedzisko nie grzeje (mechanik z aso stwierdził, że nowa mata grzewcza potrzebna) - oparcie, w całości grzeje bardzo mocno już na 1 - i co teraz wymieniać matę/ sprawdzić jakieś kabelki/ może coś innego. Szperałem na forum, ale informację o tym są dość chaotyczne.. Pozdrawiam.
jankes85 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 ja również mam prawdopodobnie spaloną matę. jak się wymienia taką matę i przede wszystkim gdzie to można dostać. jeszcze jaka cena.
Biohazard05 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Znajomy mechanior od grupy volkswagena zdecydowanie stwierdza aby matkę kupić w ASO, na allegro sprawdzam co jakis czas, ale nie ma w ogóle..
Diego Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 cos tam na allegro mozna wyhaczyc: http://allegro.pl/golf-v-audi-a3-a4-pokrowce-maty-grzewcze-oryginal-i1954409895.html
scorpov Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Mi mata grzala troszke za mocno, w pewnym momencie zaczelo smierdziec i wypalilo mala dziurke po stronie pasazera
.Pablo. Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Koledzy maty po prostu zużywają się mechanicznie od wsiadania i wysiadania przeciera się kabel i przepala. Ja u siebie jakiś miesiąc temu wymieniałem mate objaw był następujący lewa strona siedziska bardzo mocno zaczęła grzać i zaczęła śmierdzieć tapicerka od razu wyłączyłem kupiłem matę w aso koszt 420zł siedzenia sport. Porozbierałem fotel wymieniłem matę całość zajęła mi z 2 godz. Od razu mówię trzeba mieć pojęcie jak pościągać osłony bo można je połamać. Niektórzy rozbierają fotel i lutuj a matę ale ja jakoś się balem żeby mi się potem auto nie spaliło
cieniasek1981 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Odepnij kostkę pod fotelem zieloną i zmierz napięcie na stykach jak dochodzi prąd to mata spalona jak nie dochodzi to potencjometr. Ja stawiałbym na potencjometr ponieważ mata grzała na 6 więc prąd dochodził. Zmierz to i będziesz wiedział co i jak Gdzie ten potencjometr sie znajduje?? Czy samemu mozna go wymienic??
Biohazard05 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Koszt siedziska maty dla wersji s-line w ASO 90 zł PLN, tak więc ta z allegro się nie opłaca, szczególnie jak ktoś ma zniżki, ale nie mają w kraju tego i trochę trzeba poczekać aż przyjdzie Znając Niemcy o ile się nic nie zmieniło to jest duża szansa, że pomylą część, jak tam jeszcze pracowałem przypadki dość częste. Jeszcze muszę wykonać telefon do tapicera, ciekawe za ile mi to zrobi ? Pozdrawiam.
Qvava Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam, podłącze się do tematu. Tak jak doradził kolega Pablo sprawdziłem miernikiem czy dochodzi prąd w kostkach. Faktycznie nie ma napięcia. Dla potwierdzenia sprawdziłem przy fotelu pasażera - i jest. Czyli jak rozumie - do wymiany potencjometr sterujący stopniami podgrzewania ? (ile to kosztuje? i jak to wymienić?) Dzięki z odpowiedź
Bromchit Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam, podłącze się do tematu. Tak jak doradził kolega Pablo sprawdziłem miernikiem czy dochodzi prąd w kostkach. Faktycznie nie ma napięcia. Dla potwierdzenia sprawdziłem przy fotelu pasażera - i jest. Czyli jak rozumie - do wymiany potencjometr sterujący stopniami podgrzewania ? (ile to kosztuje? i jak to wymienić?) Dzięki z odpowiedź A klimatronic pokazuje jakieś błędy ,może potencjometr, a może czujnik temperatury w siedzisku :gwizdanie:
Qvava Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Klimatronik nie pokazuje żadnych błędów. Jaki czujnik temperatury? Przeciesz czujnik jest w siedzisku, a prąd nie dochodzi do siedziska.
Bromchit Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Jak nie ma błędów w klimatronicu to wygląda na to, że czujnik jest w porządku. Przeciesz czujnik jest w siedzisku, a prąd nie dochodzi do siedziska. W przypadku gdyby był błąd czujnika, klimatronik nie poda napięcia na maty. Czujnik jest podłączony odzielnymi przewodami. W Twoim przypadku przyczyną może być potencjometr.
Qvava Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Jadąc dzisiaj do pracy miałem wrażenie, że tak jakby troszeczke się rozgrzewał fotel. Teraz to już zgupiałem Co radzicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się