Moriemo Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Witam, mój afn za dużo pali, sprawdziłem większość logów które wklejam poniżej dawka paliwa 4,4mg kąt wtrysku 24~ !!! Proszę o ocenę wszystkich grup. Log (0 - 000,001) Log (0 - 000) Log (0 - 000) Log (0 - 003) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 007) Log (0 - 011) Log (0 - 011) Log (0 - 013) Log (0 - 023) Log (0 - 002) Prosze o pomoc.
Moriemo Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2011 błedów żadnych nie pokazało więc nie wiem, ale jeszcze proszę o sprawdzenie może ktoś coś wynajdzie,
goldi Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Tomek co znaczy dużo pali zatankowałeś do pełna przejechałeś 100 km znów do pełna i jakie wyszło spalanie dodatkowo jakie odcinki pokonujesz dziennie dużo rzeczy ma wpływ na spalanie ja ostatnio zrobiłem 800 KM do zapalenie rezerwy auto pi czipie napisz cos więcej
Moriemo Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2011 Jakrku, w tym temacie opisałem wszystko. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=232100.0 W skrócie: jeżdżę ekonimicznie max 80km/h do 2-2,5 tyś obrotu za 50zł 9,3 litra robi 120km do rezerwy, termostat wymieniony, oleje filtry też , czy ten kąt wtrysku może być przyczyną ?
grejf Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 ~22 to dawka wtryskiwanego paliwa [4 kolumna] Ns 000, 41 to kąt początku wtrysku jest ok. [1 kolumna] Ns 000. Dawka wtryskiwanego paliwa 4,5mg, na 3-3,5mg ''pompa stanie się żywsza'' reakcja na gaz lepsza. Kąt początkowy wtrysku, dawka paliwa jałowa, nie ma tu tak dużego wpływu na spalanie, rzekł bym szczątkowe, lub zerowe, chodzi o zapłon, który jest ok w Twoim przypadku. Bez kompletu logów dynamicznych, nie można cokolwiek wywnioskować co jest tymczasowym dużym spalaniem [do tego, nie wiemy czy wyliczasz go z ilości zatankowanej gnojówki, czy też po wskazaniu FIS'a]. Warto, o tym napisać jak i ile pali... Poprosimy logi dynamiczne. 000, 001, 003, 004, 008, 011 Logi Basic Settings 004 - wykonaj jakie jest wysterowanie nastawnika kąta wtrysku... tak naprawdę... Przyczyn może być kilka, nie porównuj podobnego wątku o wysokim spalaniu, bez swoich logow. pozdrawiam.
Moriemo Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2011 Te logi dynamiczne robić w Measuring Blocks ~~ tak ?
grejf Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Te logi dynamiczne robić w Measuring Blocks ~~ tak ? tak w meass block.
lukaseq1 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Jakrku, w tym temacie opisałem wszystko. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=232100.0 W skrócie: jeżdżę ekonimicznie max 80km/h do 2-2,5 tyś obrotu za 50zł 9,3 litra robi 120km do rezerwy, termostat wymieniony, oleje filtry też , czy ten kąt wtrysku może być przyczyną ? tez mi tyle pali jezdzac normalnie
kerob Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 moj AFN w automacie po miescie w srednim ruchu, na szerszych kapciach pali okolo 8L, jezdzac tak ekonomicznie jak piszesz w manualu mysle ze powinien mniej niz 7,8 (z Twoich wyliczen) najlepiej zalej do pelna, bo na krotkich dystansach ciezko wyliczyc spalanie... jak kupilem swojego i jechalem do domu nie przekraczajac setki, po trasie wzial okolo 5 i sie zajaralem ze tak malo pali, ale niestety jak zaczalem latac po miescie - troche stania w koreczkach przy kolejnych obliczeniach wychodzilo ponad 8... takze na duzo mniejsze spalanie nie masz co liczyc, mysle ze litr mniej to wszytsko co osiagniesz jezeli dojdziesz gdzie tkwi problem.
Moriemo Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2011 6,5 - 7 był bym zadowolony. Jutro postaram się zrobić logi i wrzuce.
kerob Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 mozesz jeszcze powtorzyc 003 normalne, tylko przegazuj przed pomiarem
grejf Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 mozesz jeszcze powtorzyc 003 normalne, tylko przegazuj przed pomiarem BS także...
Lulek Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 7.8 po mieście w korkach na niezbyt długich odcinkach To nie jest jakieś wielkie spalanie więc nie masz co aż takiego szumu robić mi moje 90km w mieście koło 7.5-8 pali a jeżdzę po mieście w zależności jakie warunki śa czy korki itp to wolny czy szybko
danu44 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 41 to kąt początku wtrysku jest ok. [1 kolumna] Ns 000. Czy aby napewno...? 41 to obroty silnika na biegu jalowym... A kat wtrysku tez jest zly... wskazuje ok. 22, a musi byc 49-53 No chyba ze sie myle, ale niedlugo ktos bardziej fachowy ode mnie napewno sie tu wypowie. Pozdrawiam ps. logi zrobione niechlujnie, nie sa opisane. Co nalezy do czego. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=222650.0
grejf Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 w Ns 000 nie pozycja 2. to kąt poczatku wtrysku !! pozycja 4. dawka wtryskiwanego paliwa. 22 -> w jego przypadku 4,6mg/skok. Ty danu z Tw. w/w linka masz 19/20 co w rezultacie daje Ci 4,0mg/skok. jezeli chodzi o BSy 000 to tak, kat ma do poprawy.
danu44 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 41 to kąt początku wtrysku jest ok. [1 kolumna] pozycja 2. to kąt poczatku wtrysku !! Sorry ale cos nie rozumiem... To w ktorej pozycji (kolumna) jest kat wtrysku. W 1-pierwszej czy 2-drugiej...> I co to jest 41 w pierwszej pozycji? I od kiedy 41 to poprawny kat wtrysku? Pozdrawiam
grejf Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 ja pisalem o nastawach statycznych - Ns, kolumny, a nie Basic Setting !!! .... a co jest, juz napisalem 2x pozycja 2. to kąt poczatku wtrysku !! w 1szym poscie chyba mi sie walnęlo i napisalem 1pozycja dlatego lekka omotka... ...
danu44 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 No fajnie ze dales te tabelki, dziekuje. Ale z nich wynika ze pozycja (1) pierwsza to sa obroty silnika. Czyli np. 41. A Ty napisalaes ze 41 to kat wtrysku i ze to jest ok? Z tego co wiem to kat wtrysku mozemy ustawiac i kontrolowac, tylko w BS. No chyba ze sie myle. Jesli tak to prosze o sprostowanie. Pozdrawiam
grejf Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Dobrze piszesz, mi sie w 1szym poscie napisalo poz1 nie 2. Nie pykło... potem sie uswiadomilem ze to Ns nie BS... wiadomo ocb. pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się