Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Ciągły problem


tomas2209

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym wam opisać mój problem i prosić was o wszelaką pomoc;)

Otóż moje oczko w głowie ma taki problem że przy rannej próbie jazdy do pracy to męczarnia :confused4: Nie chce wejść na obroty trzęsie się szarpie prycha kicha dusi się ale jak osiągnie temp. powyżej 40-50*C to jest prawie dobrze. Dzieje się to na BP ponieważ na gaz przełącza się po 40*C ale też jeszcze się trochę dusi. Jak już trzyma temp. 90*C to tylko jeździć i tankować;P I moje pytanie brzmi co może być źle. Oczko dostało nowe wszystkie filtry, kable, świece, przeczyszczona przepustnica i zaadaptowana nowy czujnik położenia wału korbowego ponieważ był błąd na Vagu. Dziś po tygodniu podpięty Vag czysto zero błędu :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję na próbę zakręcić lpg,skasować korekty paliwowe vagiem (wchodzisz w błędy i kasujesz nawet jeśli ich nie ma, wtedy korekty powinny się wyzerować) lub odłączyć akumulator na pół godziny i pojeździć na samej pb aby ecu się zaadoptował. Jeśli będzie poprawa to lpg do regulacji (może rozjeżdżać korekty). Do sprawdzenia czujnik temp ecu, czy po długim postoju pokazuje prawidłową temp zewnętrzną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz kolego czy nie masz na podszybiu w okolicy komputera wody moze cos go zalewa albo zasniedziale styki :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zatankować Shell V-Pover Racing 99 oktanową , tylko najpierw wyjeździj to co masz w baku.

Wiesz co ci powiem dziś zaobserwowałem że to też się dzieje i na gazie ponieważ czekałem po uruchomienia silnika do momentu przełączenia na gaz później wsiadłem i jechałem i objawy takie same :kwasny: przejechałem ok 10km i było wszystko ok. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zakręcił gaz w butli, odpalił auto, wyssał na wolnych obrotach resztki gazu z przewodów, odłączył bezpiecznik od sterownika LPG, na noc odłączył aku. i jeździł kilka dni na PB, ja bym nie włączał LPG dopóki praca na PB nie będzie idealna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zakręcił gaz w butli, odpalił auto, wyssał na wolnych obrotach resztki gazu z przewodów, odłączył bezpiecznik od sterownika LPG, na noc odłączył aku. i jeździł kilka dni na PB, ja bym nie włączał LPG dopóki praca na PB nie będzie idealna.

Dokładnie to samo bym spróbował.

Oprócz tego warto sprawdzić dokładnie szczelność odmy olejowej - szczególnie na biegu jałowym, na ssaniu potrafi mieszać w składzie mieszanki .

Ja wymieniałem odmę na nową z ASO i okazało się że wadliwie była zwulkanizowana :wallbash: i dopiero po ponownej wymianie jest O.K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo możliwe że ci się pompka paliwa pomału kończy i nie daje zadanego ciśnienia . a na gazie na zimno szaleje bo może trzeba podregulować ilość mieszanki na wolnych .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakręciłem gaz na butli pojeździłem 6 dni na samym Pb około 500km i nic nie pomogło ciągle to samo :wallbash: . Podpiełem dziś VAGA zero błędów. Jedyna rada jaki mi została to umówiłem się z mechanikiem jutro wstawiam lale i niech kombinuje :gwizdanie:. W niedługim czasie napisze i powiem co było jeżeli da sobie z tym radę :>[br]Dopisany: 14 Grudzień 2011, 17:53_________________________________________________Witam otóż chciałbym was prosić o nowe pomysły związane z moim przypadkiem. Mechanik wszystko sprawdzał przez 2 dni i rozłożył ręce nie wiem co to może być :wallbash: :wallbash:.

Proszę was o pomoc :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi statyczne(począwszy od wartości wyuczonych w gr.000) i dynamiczne, najlepiej na benzynie, zwłaszcza dotyczące lambdy, przepływki , spalania stukowego i wrzuć na Forum to może prędzej ktoś coś mądrego podpowie.

Sczytywanie samych błędów to o wiele za mało przy tak wieloznacznych objawach. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj do działu Diagnostyka VAG, to się wszystkiego dowiesz. Ogólnie przejrzyj forum, bo wydaje mi się że zaglądasz tylko w Silniki benzynowe ;p a jest jeszcze kilka ciekawych działów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytam się tak które bloki wartości mierzonych mam zrobić??? Które grupy dokładnie :mysli:. Proszę o wyrozumiałość ponieważ będę to robił pierwszy raz :)[br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 14:49_________________________________________________Czy mógł by mi ktoś coś doradzić?? :hi: Ponieważ soje w miejscu?? :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Tomek... wejdź Pan w ten dział Diagnostyki, poczytaj Pan co tam piszą, zrób Pan podstawowe logi, od czegoś trzeba zacząć, a w tym dziale jest opisane wszystko, jakie grupy, w jaki sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo rób pan panie swapa na 1.8T :kox:[br]Dopisany: 27 Grudzień 2011, 22:26_________________________________________________i po problemie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...