blaster99 Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 wymacałem ze ten najmniejszy 5 centymetrowy łącznik plastikowej rury i bodajze kolektora jest u mnie mokry z oleju. chyba nie jest to normalne zjawisko ? czy nieszczelnosc w tym miejscu moze byc przyczyna tego iz jak autko pocisne powyzej 4 tys obrotow czasem zlapie bodajze notlaufa czy inna zamułe? dodam ze mam zregenerowana kilka tyg temu turbinke temat poprawiony - Musashi
Gość xxxxx Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 tak, u mnie tez byla peknieta ta guma i olejem tryskalo na turbine i mialem notlaufa, wymien ta gume i bedzie ok. pozdr
Musashi Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 podlacz VAG-a sprawdz bledy. jak ze zuzyciem oleju? nie kopci blekitnym dymkiem z wydechu? obejrzyj przewody cisnieniowe w srodku ( przy okazji ten wąż cisnieniowy). moze uszczelnienia turbiny zaczynaja puszczac.
blaster99 Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Opublikowano 17 Marca 2008 podlacz VAG-a sprawdz bledy. jak ze zuzyciem oleju? nie kopci blekitnym dymkiem z wydechu? obejrzyj przewody cisnieniowe w srodku ( przy okazji ten wąż cisnieniowy). moze uszczelnienia turbiny zaczynaja puszczac. Vag zanotowal tylko blad zwiazany z przeladowaniem i awarie czujnika temperatury paliwa a to inna baja... dymek moze i ma zabarwienie siwo blekitne z tym ze obraz ten raczej mocno od normy nie odbiega... weze poogladam jutro turbawka jak napisalem byla robiona kilka tyg temu i powinna byc ok a olej w przewodach to raczej spuscizna po starej suszarce
Musashi Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 to ze byla robiona, nie znaczy, ze jest sprawna. Wyczysc to porzadnie i sprawdz ponownie.
spanky Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 wymacałem ze ten najmniejszy 5 centymetrowy łącznik plastikowej rury i bodajze kolektora jest u mnie mokry z oleju. chyba nie jest to normalne zjawisko ? czy nieszczelnosc w tym miejscu moze byc przyczyna tego iz jak autko pocisne powyzej 4 tys obrotow czasem zlapie bodajze notlaufa czy inna zamułe? dodam ze mam zregenerowana kilka tyg temu turbinke temat poprawiony - Musashi wyjmij ,dokaldnie obejrzyj i jak cos to wymien ... koszt w ASO ~120 zł ... jak najbardzej moze tam byc pekniecie i powodowac zamulenie auta ....
blaster99 Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Opublikowano 18 Marca 2008 wymacałem ze ten najmniejszy 5 centymetrowy łącznik plastikowej rury i bodajze kolektora jest u mnie mokry z oleju. chyba nie jest to normalne zjawisko ? czy nieszczelnosc w tym miejscu moze byc przyczyna tego iz jak autko pocisne powyzej 4 tys obrotow czasem zlapie bodajze notlaufa czy inna zamułe? dodam ze mam zregenerowana kilka tyg temu turbinke temat poprawiony - Musashi wyjmij ,dokaldnie obejrzyj i jak cos to wymien ... koszt w ASO ~120 zł ... jak najbardzej moze tam byc pekniecie i powodowac zamulenie auta .... zabieralem sie do odkrecania tej rury i okazuje sie ze jedna z opasek (ta przy kolektorze) byla na tyle niedokrecona, ze luzno chodzila do przodu i tylu... zaraz jade w trase to zobacze czy dalej bedzie notlaufa łapal
moondek Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Ja ostatnio wsadziłem tam gumę od jakiegoś ciągnika kosztowała 8 zł i była troszkę dłuższa no ale ja obciąłem i pasowała git. Zobaczymy czy trochę wytrzyma. A jak nie to się wymieni na "łoryginalno"
spanky Opublikowano 19 Marca 2008 Opublikowano 19 Marca 2008 wymacałem ze ten najmniejszy 5 centymetrowy łącznik plastikowej rury i bodajze kolektora jest u mnie mokry z oleju. chyba nie jest to normalne zjawisko ? czy nieszczelnosc w tym miejscu moze byc przyczyna tego iz jak autko pocisne powyzej 4 tys obrotow czasem zlapie bodajze notlaufa czy inna zamułe? dodam ze mam zregenerowana kilka tyg temu turbinke temat poprawiony - Musashi wyjmij ,dokaldnie obejrzyj i jak cos to wymien ... koszt w ASO ~120 zł ... jak najbardzej moze tam byc pekniecie i powodowac zamulenie auta .... zabieralem sie do odkrecania tej rury i okazuje sie ze jedna z opasek (ta przy kolektorze) byla na tyle niedokrecona, ze luzno chodzila do przodu i tylu... zaraz jade w trase to zobacze czy dalej bedzie notlaufa łapal no to chyba znalazles przyczyne ...
audia4s4 Opublikowano 19 Marca 2008 Opublikowano 19 Marca 2008 wymacałem ze ten najmniejszy 5 centymetrowy łącznik plastikowej rury i bodajze kolektora jest u mnie mokry z oleju. chyba nie jest to normalne zjawisko ? czy nieszczelnosc w tym miejscu moze byc przyczyna tego iz jak autko pocisne powyzej 4 tys obrotow czasem zlapie bodajze notlaufa czy inna zamułe? dodam ze mam zregenerowana kilka tyg temu turbinke temat poprawiony - Musashi wyjmij ,dokaldnie obejrzyj i jak cos to wymien ... koszt w ASO ~120 zł ... jak najbardzej moze tam byc pekniecie i powodowac zamulenie auta .... zabieralem sie do odkrecania tej rury i okazuje sie ze jedna z opasek (ta przy kolektorze) byla na tyle niedokrecona, ze luzno chodzila do przodu i tylu... zaraz jade w trase to zobacze czy dalej bedzie notlaufa łapal No to chyba juz po problemie , nie doscikała, pojezdzij jakis czas i obserwuj
blaster99 Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Opublikowano 19 Marca 2008 po dokreceniu opasek autko zrobilo sie zauwazalnie zwawsze ,ale pozostal problem z przeladowaniem gdy przytrzymam go na 4 tys obrotow (ok 140 kmh 3 bieg). jednak sciagne te rure i sprawdze dokladnie
czarnyGT Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 Ja ostatnio wsadziłem tam gumę od jakiegoś ciągnika kosztowała 8 zł i była troszkę dłuższa no ale ja obciąłem i pasowała git. Zobaczymy czy trochę wytrzyma. A jak nie to się wymieni na "łoryginalno" Ja za pomysłem kolegi pojechałem dzisiaj do sklepu z częściemi do ciągników i takową gumę kupiłem za 2,50pln ,mocna ,z nićmi wzmacniającymi
spanky Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 Ja ostatnio wsadziłem tam gumę od jakiegoś ciągnika kosztowała 8 zł i była troszkę dłuższa no ale ja obciąłem i pasowała git. Zobaczymy czy trochę wytrzyma. A jak nie to się wymieni na "łoryginalno" Ja za pomysłem kolegi pojechałem dzisiaj do sklepu z częściemi do ciągników i takową gumę kupiłem za 2,50pln ,mocna ,z nićmi wzmacniającymi a pytałes sie czy jest odporna na temperature i olej ....
czarnyGT Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 Biorąc pod uwagę ,że stosowana jest do silnika myślę ,że da rade...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się