seba1-2 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Witam i przedstawiam moje A4 B5 po wielu zmianach NADWOZIE + zderzak od S4 + spryskiwacze reflektorów + grill RS4 + lampy przód zespolone DEPO czarny matt środki + soczewki D2S bixenon + hid 5000K + postojówki SMD + klapa tył od polifta + usunięty tylni zamek + podświetlenie diody SMD + przyciemnione wszystkie szyby + podgrzewane lusterka + prawe duże lusterko z angola podgrzewane + czarne kierunki boczne + lampy tył led + końcówka wydechu zmieniona - szyberdach seria + ramiona wycieraczek polift + wycieraczki Valeo ZAWIESZENIE - SERIA 1BA skręcona FELGI + LATO zakupione ORY 18" S-LINE które zostały wypolerowane na lustro + opony 225/40/18 + ZIMA felgi RONAL AVUS II + oponki zima 205/50/17 WNĘTRZE + materiałowe Recaro elektryczne + podłokietnik + gałka zmiany biegów od S3 + kierownica od S4 po lifcie+przejściówka z małego na duży wieloklin + taśma + obudowa + licznik z pełnym fisem rok 2000 z białym podświetleniem + kluczyk scyzoryk z A4 B7 + turbo timer Greddy + wskaźnik doładowania turbosprężarki + podświetlenie wnętrza za pomocą diody smd + podświetlenie nóg diody smd + zamontowany climatronik + podświetlane kratki + obszycie kierownicy + mieszek + uchwyt ręcznego + klapka podłokietnika DZIĘKI RAGGA:banan: + montaż dużej lampki sufitu z polifta w czarnym flocku DZIĘKI RAGGA + daszki przeciwsłoneczne w czarnym flocku DZIĘKI RAGGA:banan: SILNIK + silnik od PASSATA FL 1.9TDI AVF PD 131PS + turbo CAHA KKK od A4 B8 170 CR + koło zamachowe jednomasowe + docisk + tarcza wzmocniona + łożysko oporowe Valeo + FMIC 700mm/240mm/56mm + zaślepiony i wyłączony programowo EGR + wszystkie wężyki podciśnienia silikon + Down pipe bez katalizatora fi 60 + obudowa filtra z PASSATA 1.9 PD 131PS + podszybie polift NAPĘD - FWD - skrzynia 6 DQS z a6 2.5 tdi HAMULCE + heble przód 312/25mm tarcza BREMBO + klocek FERODO PREMIER - tył seria po remoncie CZEKAJĄ + końcówki wtryskiwaczy Fratelli Bosio PP1043 + korekta programu setup letni 2012 środeczek a to było przy silniku AHU 90ps - pompa wtryskow od ASV - końcówki wtryskiwaczy bosch 0,216 - FMIC 700mm/240mm/56mm - turbo AWX + kolektor ssący AWX http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_wymiana_turbiny_w_ahu_na_awx-t28728.0.html - CHIP http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_turbo_awx_koncowki_ahy_fmic_po_strojeniu-t46221.0.html WYKRESIK po modzie u WITKA na ahu MOJA mała galeria: - tak wyglądała 3 lata temu - skóra - heble przód 312 mm - FMIC - AVF 131PS - wskaźnik na słupku - moje czarne bixy - gałeczka s3 - turbo CAHA na kolektorze z golfa1.6 Moje wątki założone w DZIALE WARSZTAT : SWAP silnika AVF http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=75462.0 Montaż wskaźnika doładowania http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30498.0;highlight=wska%BCnika SWAP hebli 312mm http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=91632.0 FMIC http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_fmic_w_a4_19_tdi_afn-t32800.210.html Wymiana turbiny w AHU na AWX http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=28728.0 SWAP pompy 11 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=123495.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzyHo Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Ładne felgi, obniżałeś zawieszenie?? Bo fajnie wygląda nie jak wóz drabiniasty, a ma 17 calowe felgi. Ładne autko i niezłe zmiany chcesz zrobić. Powodzenia. :th: Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cayenne Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Lampki przód po lifcie,boczne kierunki na białe,delikatnie ciemne szybki i będzie koxik :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 zawieszenie tylko z przodu obniżyłem tył seria, kolorystyka radia... na żywo wygląda dużo lepiej ale podświetlanie jest czerwone i w nocy wygląda nieźle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fishbone Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 zawieszenie tylko z przodu obniżyłem tył seria, kolorystyka radia... na żywo wygląda dużo lepiej ale podświetlanie jest czerwone i w nocy wygląda nieźle, a co do klimatronika, auto już mam równy rok mam szyberdach i lato wcale mi nie dokuczało, ps. miałeś w tamtym roku lato?? bo mi sie wydawało że to wiosna była 1-miasto super mam to samo w podpisie 2-radyjko daje rade ,mam to samo w autku super kolor w nocy ,reszta nagłośnienia kozak :th: 3-silnik toż to potwór buhahhahahahaha mam tego samego trampka 4- rocznik tez ten sam 5-szyber dach daje rade tez oblatuje na nim ,a co to żekomych problemów ze sprzedażą ...... Rurki wydechu fajne , ja jeszcze musze z nimi powalczyc i tez założyć :th: . Ogólnie furka fajna , oprócz tych rzeczy co koledzy doradzaja ja bym jeszcze usuną znaczki z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.z Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Jak zrobiłeś prostą dwururke w TDI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 końcówka firmy WM jest wspawana, kupiłem ją w jednym kawałku (czyli dwie końcówki wspwawane w jedną) odciołem je od siebie, końcówki od tłumika(te zagięcia również odciołem) nałożyłem końcówki WM i przyspawałem, ich fotkę wkleję później [br]Dopisany: 19 Marzec 2008, 19:00 _________________________________________________jestem już po wymianie turbiny na AWX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 seba wstaw też to fotostory i opis ze swapu turbiny na awx do działu zrób to sam, będziesz w niedziele?, bo chciałem obejrzeć i popytać (też mam ahu),a co do auta: wprawdzie wolę inwestować w domowe audio ale jbl pewnie robią robotę? (mam ich podłogówki i jestem b. zadowolony) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 a gzie mam być w niedziele kolego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Jak to gdzie?? Kolego co niedzielę jest spocik w Galeri Kazimierz na poziomie niebieskim o 17. :th: Zapraszamy ps. Super autko :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Ta niedziela jest INNA ! http://www.a4-klub.pl/smf/malopolskie/spot_z_vwgolfami_niedziela_3003_godz_1500_ch_krokus-t28622.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Ta niedziela jest INNA ! http://www.a4-klub.pl/smf/malopolskie/spot_z_vwgolfami_niedziela_3003_godz_1500_ch_krokus-t28622.0.html Dziękuję za informację.przegapił bym takie spotkanko........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fishbone Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 No nieźle sie zapowiada , zabawa z turbina i fotostory MISTRZOWSKIE !!! Gdzie będziesz robił programik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalekx Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 No nieźle sie zapowiada , zabawa z turbina i fotostory MISTRZOWSKIE !!! Gdzie będziesz robił programik ? Wypadałoby odwiedzić naszego klubowego mistrza od programików Rogala Nawet jakaś zniżka jest teraz na grupowe odwiedziny :th: Wg mnie solidna zniżka Jechać i podkręcać zobaczymy co z tego wyjdzie jak na ten etap piękne modyfikacje silniczka :oklaski: Pogratulować chęci i zapału Świetna robota! może i ja w niedalekiej przyszłości pomyślę o turbulum z AWXa :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 pytacie gdzie soft??? głupie pytanie.... tylko ROGALL !! :> :> kolego rafalekx w twoim tylko odkręcić turbinę i założyć nową i już autko będzię miało czym oddać :th:[br]Dopisany: 27 Marzec 2008, 18:40 _________________________________________________Dziś zrobiłem mały kosztorys mojej zmiany turbiny turbina kupiona od tego gościa(nawet rogal u niego turbinki zamawia)na turbinę dał mi 6miesiecy gwarancji http://www.allegro.pl/item318036264_318036264.html cena jest tam widoczna czyli 800zł+20zł przesyłka kolektor wydechowy,przewody, rurki, n75(praktycznie wszystko z allegro) razem 300zł przejściówki(tokarz) 70zł uszczelki (bełtowski) 65zł dołożyć do tego trochę paliwa(korki, bełtowski) 50zł tak więc suma tego wszystkiego jest w przedziale 1300zł ja myślę że warto było :th: ps. na allegro jest dużo ludzi co chciało by dużo pieniędzy praktycznie za nic, ale są też tacy co oddają duże ilości sprzętu za małe pieniądze, i właśnie tylko z takimi ludźmi robiłem interesy, dlatego udało mi się w tak niskiej kwocie zamknąć tą modyfikację.... ale każda taka ciągnie za sobą następną więc nie ma się z czego cieszyć :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxxx Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Moim zdaniem nie wywalaj znaczków, taki tuning robiłem jakieś 5 lat temu IMO znaczki w A4 nie szpecą tyłu... Zresztą na tych oponach tył wygląda kox jedyne czego brakuje to Valeo z przodu i ciemne szybki nie mówiąc o modach silnika oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 zgadzam się z tobą znaczki zostaną, niech koledzy z calibry 2.0LPG wiedzą co ich zostawia w tyle :laghing2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalekx Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 zgadzam się z tobą znaczki zostaną, niech koledzy z calibry 2.0LPG wiedzą co ich zostawia w tyle :laghing2: Kolego Ty po tych modyfikacjach to nie tylko Calibry 2.0 LPG będziesz wymiatał ale wiele innych potworów naszych szos W tym także niektóre solidne Audiczki w benzynce :gwizdanie: A co do wymiany turbulum u mnie na tą AWX, zgadzam się z Tobą że wystarczy turbinka i programik u Rogala, ale ja zaczekam aż mi się moja ori turbinka rozsypie, wtedy zapodam AWXa i program :th: Poza tym teraz mi się szykuje inny wydatek - upiększający :> Oby się powiodło :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 Opublikowano 29 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 panowie a czy nie orientujecie się w jakich modelach stosowano końcówki wtryskiwaczy 0,216?? wiem że w 2.5 tdi ahy i 1.9 axg a w innych 2.5 ciekawe jakie stosowali ??[br]Dopisany: 29 Marzec 2008, 16:31 _________________________________________________ciekawe jakie były w ake 2.5 (180ps)??[br]Dopisany: 29 Marzec 2008, 16:37 _________________________________________________no bo są 2.5 sześciocylindrowe 180ps i są 2.5 pięciocylindrowe 140ps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 seba1-2, nie wiesz jak bedzie wygladala sprawa przy moim silniku 1Z, instalacja bedzie podobna, czy trzeba bedzie cos zmieniac... , bo tez by mi sie taki mod sprzydal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się