slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Dużo jest roboty z klimką? od czego brałeś, i jak ją zaadaptowałeś do AVF?, czy pasuje p&p?, i jakie koszta ?
seba1-2 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 panie paweł prawie wszystko miałem od daniela (nosb-a) pochodziło to z jego b5 1.8t czyli - nagrzewnica komplet - osuszacz przewody oraz chłodnice - sterownik, kosz pod niego wraz z całą instalacją elektryczną do tego dokupiłem - łapę pod kompresor do diesel-a pod benzyne jest inna - kompresor klimy - napinacz i pasek
slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 panie paweł prawie wszystko miałem od daniela (nosb-a) pochodziło to z jego b5 1.8t czyli - nagrzewnica komplet - osuszacz przewody oraz chłodnice - sterownik, kosz pod niego wraz z całą instalacją elektryczną do tego dokupiłem - łapę pod kompresor do diesel-a pod benzyne jest inna - kompresor klimy - napinacz i pasek a jak wygląda sterowanie, to jest to na pokrętła? czy już ten elektroniczny?
seba1-2 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 a roboty jak zwykle od groma [br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 19:11_________________________________________________elektroniczny panie climatronik a nie klima
slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 seba szybkie pytanie, trzeba odłączać aku jak chce wyciągnąć licznik z auta?[br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 19:12_________________________________________________ a roboty jak zwykle od groma [br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 19:11_________________________________________________elektroniczny panie climatronik a nie klima a ty masz konsole już polifta? i jakie koszta częśći? daj na PW
seba1-2 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 ja nie odłączam ale ty możesz odpiąć.... :gwizdanie: a konsole mam zwykła czyli z roku 95, kasa jaką zabuliłem za wszytko to około 1200zł
slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 ja nie odłączam ale ty możesz odpiąć.... :gwizdanie: a konsole mam zwykła czyli z roku 95, kasa jaką zabuliłem za wszytko to około 1200zł no to jeszcze znośnie, a pasuje to p&p do AVF, czy trzeba coś dokładać jeszcze?
seba1-2 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 no sprężarka musi być z roku 95-99 i łapa pod sprężarkę również bo sprężarka z avf(i łapa jest inna) nie pasuje pod przewody klimy z roku 95[br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 20:00_________________________________________________czyli całą klima musi być z roku 95-98
slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 no sprężarka musi być z roku 95-99 i łapa pod sprężarkę również bo sprężarka z avf(i łapa jest inna) nie pasuje pod przewody klimy z roku 95[br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 20:00_________________________________________________czyli całą klima musi być z roku 95-98 a nie wiesz czy da się do tego podłączyć panel klimatronika od polifta, bez zbednych przeróbek?
seba1-2 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 da się ale grzanek mówił że w nagrzewnicy trzeba silniczki chyba powymieniać jak się nie bedzie dało sterowania zmienić i coś tam jeszcze
slepy Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 da się ale grzanek mówił że w nagrzewnicy trzeba silniczki chyba powymieniać jak się nie bedzie dało sterowania zmienić i coś tam jeszcze bede myślał jak wszystko dojdzie do skutku , seba a Ty ten silnik miałeś z angola?, ile Cię to wyszło, chodzi mi o same części
seba1-2 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 silnik z europejczyka komplet z instalacją z ecu do tego skrzynia i dużo innych pierdół 3000zl
slepy Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 silnik z europejczyka komplet z instalacją z ecu do tego skrzynia i dużo innych pierdół 3000zl Liczyłem na wszystko jakieś 4000, 4500zł, także mnie pocieszyłeś , myślisz że z przekładką od anglika mógłby być jakiś problem?
seba1-2 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 no instalacja silnika może być inna bo ecu jest w angolu po drugiej stronie
slepy Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 no instalacja silnika może być inna bo ecu jest w angolu po drugiej stronie kurcze, bo myślałem dorwać całego passka na części, a teraz trzeba szukac europejczyka
seba1-2 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 paweł ale wydaje mi się że da rade ją przerobić bo do naszych bud i tak nie pasuje więc bez cięcia się nie obejdzie [br]Dopisany: 24 Listopad 2010, 18:50_________________________________________________chyba że dorwał by gdzie instalację od europy
slepy Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 paweł ale wydaje mi się że da rade ją przerobić bo do naszych bud i tak nie pasuje więc bez cięcia się nie obejdzie [br]Dopisany: 24 Listopad 2010, 18:50_________________________________________________chyba że dorwał by gdzie instalację od europy a ona nie bedzie taka sama, tylko krótka? bo ecu po drugiej stronie
seba1-2 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 taka sama napewno, i krótka 100% ale tak jak piszę i tak jest do przerobienia
slepy Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 taka sama napewno, i krótka 100% ale tak jak piszę i tak jest do przerobienia czyli może by coś z tego wyszło , w razie W mogę na Ciebie liczyć , to teraz tylko znaleźć dawce seba1_2, a licznik od polifta z białym podświetleniem, dałbyś radę do mnie zaadaptować?
seba1-2 Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 z polifta żaden problem panie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się