Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Czy to już oznaka kończącego się sprzęgła ?


mercii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem ze sprzęgłem. Bierze wysoko , jest dość miekkie. Wiem że do wymiany kwalifikuje je "slizganie się". Teraz moje pytanie

Jak te ślizganie się objawia?

Czasmi jak próbuję ruszyć ostro pod górkę przy bardzo szybkim puszczeniu sprzegła, samochodzik zamiast jechać to ciągnie pod czerwoną kreskę i nie jedzie:) tylko muszę od nowa wcisnąć sprzęgło i powoli je puścić. Zdarzyło mi się to juz dwa razy:( Czy to już koniec?

Wymiana sprzęgła domyślam się że jest dość skomplikowana. Co się z nim wiąże? Wystarczy wyjąć tylko skrzynie? Mam 1,8T.

Pozdrawiam

prosze nazywac temat zgodnie z regulaminem tym razem poprawilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób tak:

1.uruchom silnik

2.wrzuć 2 bieg

3.zaciagnij ręczny

4.puść sprzęgło w miare wolno

5.jak zgaśnie to jest git

6.jak będzie stał w miejscu i silnik będzie działał to lipa i sprzegło do wymiany :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaśnie mi samochodzik , wiec jeszcze nie jest najgorzej, ale i tak trzeba bedzie je wymienic niedlugo.

Dzo jest z tym roboty? Trzeba wyciagac silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, odpuść.

Jeśli nie wiesz jak sprawdzić, to co dopiero wymiana.

Dużo jest roboty, bo trzeba skrzynię zdemontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba skrzynię zdemontować.

nie trzeba. kumpel mechanik (z ASO) mówił mi właśnie w Q wymienia sprzęgło bez ściągania skrzyni. wystarczy ja podważyć z jednej strony. ale o szczegóły co i jak mnie nie pytajcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mozliwośc samodzielnej wymiany biore pod uwage. Oczywisicie nie sam ale kumplem majacym o tym pojecie. Ale wiecie zawsze musi byc ten pierwszy raz. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mozliwośc samodzielnej wymiany biore pod uwage. Oczywisicie nie sam ale kumplem majacym o tym pojecie. Ale wiecie zawsze musi byc ten pierwszy raz. :naughty:

Róbcie fotki :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mam tak:

wyprzedzając wykręcam auto czasem ponad 4tys. obrotów i zauważyłem taką rzecz, jak już wyprzedzę, i jak trochę puszczę gaz to audiolka dostaje takiego dodatkowego kopa (jak schodzi z wysokich obrotów)

czy to jest sprzęgło, które na wysokich obrotach się ślizga, czy ten typ tak ma?

sprzęgło łapie na 3/4, mnie sie podoba że w połowie jest w pełni wysprzęglone.

popraw profil bo albo masz zly lub prefix zły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlacz VAG-a, sprawdz bledy i logi.

gdyby obroty szly mocno do gory a samochod nie przyspieszal proporcjonalnie, albo obroty staly w miejscu a samochod powoli by sie rozpedzal wsazywaloby na slizgajace sie sprzeglo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...