wojtek26 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Ostatnio miałem Passata i sprawa oczywista przeładowanie powyzej 2700 obr. W BS sztanga chodzi płynnie góra-dół, podmieniony zawór N-75 na inny oraz N-18 bez zmian, po zdjęciu węzyka z gruszki doładowanie sie pojawia na poziomie 1050-1080mbar przy 4tyś czyli OK. Jak sadzicie turbina do czyszczenia
tchorzo Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 w pasku u szwagra jest to samo, wymienił zawory, wymienił turbo, czyścił turbo, wymienił węże od podciśnienia i dalej to samo.
goldi Opublikowano 10 Grudnia 2011 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Wojtek ale wpada w tryb awaryjny jeśli juz podmieniałeś zawory i dalej jest to samo to innej opcji nie ma jak wyjąć turbo i przeczyścić czasem nawet po czyszczeniu zaczyna sie dziać to samo i często przyczyną zasyfiania się łopatek są lejące wtryski ale co ja ci będe mówił jak znasz sie lepiej ode mnie
GGrzesiek85 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 wywal katalizator i przegoń na 2 i 3 biegu w granicach 4tys obrotów
Pretor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Włóż rękę z boku turbiny i poruszaj sztangą i będziesz wiedział czy turbo nadaje się do czyszczenia. Sztanga ma chodzić w pełnym zakresie, ciężko lecz płynnie bez przycinania.
wojtek26 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2011 Turbo cały czas pakuje 2550mbar i przy około 2800-3000 wpada w tryb awaryjny, wysterowanie zaworu 99% bez zmian, bede musiał sprawdzic jeszcze ręcznie ta sztange bo w BS chodzi dość płynnie w pełnym zakresie.
SkOs Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 u mnie turbo nie bylo brudne tylko dziwnie ze lopatki jakby byly za duze i ciezko chodzily papierem sciernym lekko przetarte i smiga ze ohoho
biker110 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 u mnie bez wezyka na gruszce przy 4 tys obr laduje jakies 1940 mbar i chyba tak jest prawidlowo kolego,przypuszczam ze turbo do czyszczenia,chyba ze juz ktos je czyscil i zle zalozyl pierscien tak jak ja, wtedy moja tez dmuchala 2400-2500 i tryb awaryjny przy 3 tys obr z tym ze przy zdjetym wezyku tez dawala 2400-2500 przy ok 4tys obr
vauxhall95 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 u mnie bez wezyka na gruszce przy 4 tys obr laduje jakies 1940 mbar i chyba tak jest prawidlowo kolego,przypuszczam ze turbo do czyszczenia,chyba ze juz ktos je czyscil i zle zalozyl pierscien tak jak ja, wtedy moja tez dmuchala 2400-2500 i tryb awaryjny przy 3 tys obr z tym ze przy zdjetym wezyku tez dawala 2400-2500 przy ok 4tys obr to masz bardzo zle:prawidlowy log bez wezyka: 0.00 1554 1540.2 1030.2 33.5 0.41 1617 2019.6 1071.0 34.7 0.81 1701 2091.0 1081.2 35.9 1.22 1764 2152.2 1081.2 36.7 1.62 1827 2182.8 1071.0 37.5 2.03 1890 2213.4 1071.0 38.3 2.43 1953 2233.8 1071.0 39.0 2.82 2016 2254.2 1081.2 39.8 3.21 2079 2264.4 1091.4 40.6 3.60 2142 2274.6 1101.6 41.0 3.99 2205 2284.8 1111.8 41.8 4.38 2247 2295.0 1111.8 42.6 4.77 2310 2295.0 1122.0 43.0 5.18 2373 2295.0 1142.4 43.8 5.57 2415 2295.0 1152.6 43.8 5.98 2499 2295.0 1173.0 44.6 6.38 2562 2295.0 1193.4 45.0 6.79 2604 2295.0 1203.6 45.0 7.19 2667 2295.0 1224.0 45.0 7.60 2730 2295.0 1244.4 44.6 8.00 2793 2295.0 1275.0 44.6 8.39 2835 2295.0 1295.4 45.0 8.78 2940 2295.0 1326.0 45.0 9.17 3003 2295.0 1377.0 45.4 9.56 3066 2295.0 1428.0 92.4 9.95 3129 2295.0 1315.8 92.4 10.34 3150 2295.0 1264.8 92.4 10.73 3213 2295.0 1244.4 92.4 11.12 3276 2295.0 1244.4 92.4 11.53 3318 2295.0 1244.4 92.4 11.93 3360 2295.0 1254.6 92.4 12.34 3423 2295.0 1264.8 92.4[br]Dopisany: 13 Grudzień 2011, 18:12_________________________________________________i dodam ze to na slabym sofcie nie bylo
biker110 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 nie zgadzam sie, z zalozonym wezykiem jest gitara jak niemiec nakazal
vauxhall95 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Pokaz loga ze zdjetym wezykiem. To jak masz 0.9 bar to moze wymontuj n75 itp zawsze to balast.pozdrawiam.
biker110 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 jak wymienie przeplywke to zrobie log,choc glowy nie dam sobie urwac
vauxhall95 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Ok.Jak wchodzisz w polemike to pokaz jakies argumenty podparte na przyklad logiem, wtedy mozemy rozmawiac,ja pokazalem loga ze zdrowym/nie zapieczonym turbem awx.Pozdrawiam
biker110 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 n75 podnosi sztange kiedy sa na tyle niskie obroty ze nie nadmuchaja turbiny kiedy on dziala na 99% czyli przy wyzszych obrotach znaczy ze opuszcza sztange do samego dolu dajac cisnienie 1940 mbar tak jak mapa pisze[br]Dopisany: 13 Grudzień 2011, 19:40_________________________________________________co jest oczywiscie jednoznaczne ze zdjeciem wezyka[br]Dopisany: 13 Grudzień 2011, 19:46_________________________________________________i nie mam 0.9 tylko 1.9[br]Dopisany: 13 Grudzień 2011, 19:47_________________________________________________no i jakbys mogl to pokaz loga do 4300 obr
vauxhall95 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Nie bedziemy sie sprzeczac u mnie jest ok,a ty pokaz swojego loga. Jak jest opuszczona sztanga to nie ma doladowania. Co ci da ze do 4300? jak przy 3000 tyś wszedl w tryb awaryjny i automatycznie mniej paliwa.
biker110 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 to dlatego tak jes wazne zeby sztanga nie przycinala sie przy samym dole
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się