Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zaliczony krawężnik


Fr0styyy.

Rekomendowane odpowiedzi

No i się stało...

Rano +1.5*C a na drodze ślisko, opony z d*py i wyrzuciło mnie na krawężnik, kierownica max w lewo, samochód jedzie w prawo. Tak przywaliłem, że aż mnie odrzuciło od tego krawężnika na lewy pas 8:E

Cały rant na feldze zdarty, wyważanie by nawet nie pomogło... Oglądałem lewy wahacz dolny i wygląda w porządku, ale jak mam kierownice prosto to znosi mnie trochę na prawo (wcześniej było ok), geometria/zbieżność? I jakoś wspomaganie zaczęło jakby ciężej chodzić (chyba, że mam jakieś schizy przez to :E). Wcześniej jak miałem kiere prosto to jechałem prosto, teraz jak mam prosto to znosi mnie na prawo.

Pojechałem więc do kuzyna i dostałem 2 nowe felgi (prawy przód i tył), lepsze opony poszły na przednią oś + wyważanie felg.

Tak wyglądała przednia felga, cały rant zjechany.

Teraz mam nauczkę, żeby nie zasuwać w zimę, bo szkoda zdrowia i samochodu :( Oczywiście jak ktoś mi mówił, żeby nie zapieprzać to mądry fr0styyy musiał zignorować :lol2: Polak mądry po szkodzie jak to mówią.

W czwartek jak mi się uda to zrobię zbieżność, coś jeszcze sprawdzić muszę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź na geometrię i szarpaki, niech ktoś fachowym okiem obejrzy to zawieszenie. Na pewno poleciała zbieżność,skoro auto Ci ucieka, ale jeżeli coś się tam jeszcze podgięło- któryś wahacz, drążek kierowniczy itp. to nie będzie geometrii i elementy są do wymiany, na monitorze czy wydruku będzie to od razu widać jeżeli kąty poszły w kosmos.

Tak na marginesie, mając takie opony to się jedzie na paluszkach, nie jak Hołowczyc z prawkiem w najlepszym wypadku od roku patrząc po Twoim wieku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz mam nauczkę, żeby nie przeginać z prędkością...

Dobrze, że tylko na tym się skończyło. A ewentualną wymianę zawieszenia potraktuj jako inwestycję w siebie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czwartek postaram się to sprawdzić jak się uda dobić na moje szkole warsztaty ;p[br]Dopisany: 12 Grudzień 2011, 17:31_________________________________________________Dzisiaj zrobiłem zbieżność, ale dalej znosi mnie na prawo :E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąty sprawdzałeś? Stawiam na pogięte wahacze, jeżeli nie ma geometrii to zbieżność od biedy można zrobić, ale i tak będzie ciągnąć w którąś stronę. Spróbuj najpierw zamienić opony lewo prawo albo tył na przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdż dolny tylny wachacz (banan) mógł się trochę zgąć i koniecznie geometria mogły się ruszyć sanki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawdz tez amorka ja ostatnio busem mniej wiecej miałem podobna sytuacje i z amorka zrobił sie bananek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś podobną sytuację golfem - na lodzie wpadłem w poślizg i przywaliłem w spory krawężnik. Listwa zębata w maglownicy się wygięła i musiałem magiel wymienić, o wahaczu nie wspomnę :rolleyes: Myślę, że mogła się i u Ciebie skrzywić listwa w maglownicy skoro mówisz, że Ci wspomaganie ciężej chodzi - to by się zgadzało.. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...