Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę błędów i logów


niekrasz

Rekomendowane odpowiedzi

Samochod wrocil po stluczce i naprawie bezgotowkowej z ASO Szewczyk

- skrzynia multitronic i na D, bez wciskania gazu slabo ciagnie do przodu

- wiecej pali w miescie (10-11L), sa jakby po naprawie wyzsze obroty na biegu jalowym i wogole mocniej trzeba gaz wciskac by sie zebral (przed naprawa bylo 8-9L), za to w trasie pali z 0,5 mniej :mysli: tyle ze 90% to jezdze po miescie. Da rade jakos zmniejszyc dawke paliwa, obroty na 1biegu/jalowym?

- strasznie ciezko bylo mi go rozgrzac do 90stopni

- EGR przecieka i bede pewnie zaslepial (stad pewnie blad i bedzie to widac w logach)

Logi stat:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65813.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65810.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65811.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65816.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65814.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65817.html

Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65812.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65818.html

Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65815.html

Logi BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65820.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65819.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65821.html

Logi dynamiczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65823.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65828.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65822.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65826.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65824.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65827.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65825.html

Błędy:

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 038 906 019 LJ

Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 5934

Coding: 00001

Shop #: WSC 63251

WAUZZZ8E74A245277 AUZ6Z0D0040645

1 Fault Found:

19586 - EGR System Regulation Range Exceeded

P3130 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 3429

Coding: 04259

Shop #: WSC 06435

2 Faults Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-10 - - - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 16: Steering wheel

Controller: 8E0 953 549 S

Component: Lenksáulenmodul 0611

Coding: 00012

Shop #: WSC 63251

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Controller: 8E0 920 930 T

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42

Coding: 00001

Shop #: WSC 00001

WAUZZZ8E74A245277 AUZ6Z0D0040645

4 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00668 - Supply Voltage Terminal 30

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401)

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 37: Navigation

Controller: 4B0 919 887 E

Component: BNS 4.2 H05 BNO 0050

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.

Controller: 8E0 959 433 AR

Component: Komfortgerát T85 1310

Coding: 06976

Shop #: WSC 63251

2 Faults Found:

00955 - Key 1

35-10 - - - Intermittent

00956 - Key 2

35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio

Controller: 8E0 035 195 M

Component: symphony II NP2 0400

Coding: 01011

Shop #: WSC 72681

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

[br][br][br][br]

[br]Dopisany: 15 Grudzień 2011, 00:06_________________________________________________Ktos moze doradzi?

Kat wtrysku: 127 (poprawne wartosci 113..133)

Dawka paliwa: 019 (poprawne wartosci 11..33)

Pompowtryskiwacze wydaje sie tez ok?

0.12

-0.31

0.35

-0.19

Z grupy 001stat:

882 - obroty nie za wysokie?

4.9

6.6

79.2 - temp, czujnik/termostat do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kąt synchronizacji wałka do regulacji,do tego raczej nie ominie Cię wymiana napinacza paska rozrządu.

Z ktorej grupy to wynika? bo chialbym sie jej przyjrzec[br]Dopisany: 15 Grudzień 2011, 12:42_________________________________________________ok, widze ten kat synchronizacji

grupa 004

2.2/2.8

bede probowal wyrownac do 0

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_ustawianie_kata_synchronizacji_w_pd_fotostory-t74986.0.html;msg834894#msg834894

[br]Dopisany: 15 Grudzień 2011, 13:14_________________________________________________up, bo nie daje sam rady tego ogarnac :kwasny: :kwasny: :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

up, bo nie daje sam rady tego ogarnac :kwasny: :kwasny: :kwasny:

nikt Ci przez internet/forum kata synchronizacji nie ustawi ani nie wymieni termostatu ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rozpisane czarne na białym jak ustawić kąt, do tego wymień termostat uruchom/wymień egr i spalanie na pewno spadnie :) Poza tym masz wszystko good:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

up, bo nie daje sam rady tego ogarnac :kwasny: :kwasny: :kwasny:

nikt Ci przez internet/forum kata synchronizacji nie ustawi ani nie wymieni termostatu ... :wink4:

chodzilo mi o analize logow;)

synchronizacje ogarne, to wkoncu 4srubki i podlaczenie laptopa;)

EGR kupuje

termostat z ASO takze[br]Dopisany: 16 Grudzień 2011, 11:32_________________________________________________Czy blad

00532 - Supply Voltage B+

53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

moze byc spowodowany zimnem? auto parkuje obecnie pod chmurka w nocy

czy slabym akumulatorem?

sprobuje zostawic auto na weekend w ogrzewanym garazu i zobaczec czy jakos pomoze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to jakis stary bład... sprobuj skasowac i zobacz czy wróci..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozgrzany silnik, po korekcie z 2.8 na okolice 0

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_66163.html

zrobilem synchronizacje, udalo sie za pierwszym razem

ale mam pytanie: czy zmiana 0.0 -> -0.5 wynika z nietrafienia w zero czy raczej z slabszego stanu paska/napinacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy z rozgrzaniem silnika

termostat oraz G2/G62

zimny silnik przed rozruchem:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_66199.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_66200.html

silnik rozgrzany po 10km, niedokonca:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_66201.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_66202.html

po jezdzilem od swiatel do swiatel jeszcze pare km i doszlo do 90stopni:

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_66204.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_66205.html

[br]Dopisany: 18 Grudzień 2011, 12:54_________________________________________________wg. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

odczyty sie zgadzaja, ze wyglada ewidentnie na termostat?

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4521

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz, czy zauważyłeś widoczną zmianę po zrobieniu synchronizacji na 0,0? Jeśli tak to jaka zmiana? Ja mam kąt pomiędzy 1,7 a 2,2 i zastanawiam się czy zmieniać, bo różnie ludzie piszą. Niektórzy piszą że lepiej nie ruszać, bo można pogorszyć ustawiając na 0,0, więc twoja opinia na ten temat będzie dla mnie pomocna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprawiaj

jak ma byc 0 to ma byc zero!

subiektywnie, silnik zdecydowanie mniej drzy/mniej nim trzesie

a wczesniej to czesto przy oczekiwaniu na swiatlach cos drgalo[br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 21:17_________________________________________________10min roboty

naprawde malo krecimy to duza sruba

i chyba nie 19/13 a potrzebne sa klucze 18/13 w AVF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dużo rozbierania przodu, żeby się dostać do tej śruby? Konieczny warsztat, czy wystarczy przydomowy garaż? Jak miałeś na plusie kąt, to pamiętasz może w którą stronę kręciłeś?

Czyli u ciebie widać poprawę na plus, ale oprócz tych drgań coś jeszcze dało się odczuć?

Słyszałem opinie, a raczej czytałem, że ktoś zmienił na 0,0 i potem szybko wracał spowrotem na wartości np 2,3 bo auto nie chciało palić itd.., ale jak u ciebie jest poprawa to chyba też to zmienię tylko poczytam dokładnie jak się za to zabrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat wymieniony, oryginalny, plyn zalany nowy g12++

na blacie strzalka pionowo, 90stopni po 3-4km

Logi:

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_67349.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_67350.html

Nie za duzo 90,9? chociaz odpowietrzelem i troche poziom plyn byl ponizej min

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 038 906 019 LJ

Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 5934

Coding: 00001

Shop #: WSC 63251

WAUZZZ8E74A245277 AUZ6Z0D0040645

1 Fault Found:

19586 - EGR System Regulation Range Exceeded

P3130 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 02: Auto Trans

Controller: 8E2 910 155 B

Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3271

Coding: 0000001

Shop #: WSC 00020

2 Faults Found:

18158 - Supply Voltage too Low

P1750 - 000 - - - Intermittent

18195 - Back-Up Lamp Signal: Short to Ground

P1787 - 000 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Controller: 8E0 920 930 T

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42

Coding: 00001

Shop #: WSC 00001

WAUZZZ8E74A245277 AUZ6Z0D0040645

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

[br]Dopisany: 29 Grudzień 2011, 23:04_________________________________________________Spalanie wkoncu tez w normie:

5L na trasie przy 90-100kmh

po miescie srednia troche powyzej 7L

ze jak na multitronic jest :good: :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...