Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Prośba o analizę logów Passat B5 AFN


igor0111

Rekomendowane odpowiedzi

Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.

Wydaje mi się, że autko ma słabego "kopa" (pomimo modyfikacji)

Jeśli można to poproszę o analizę logów i ewentualne sugestie odnośnie regulacji.

Z góry wszystkim dziękuję

Logi są po poprawce i mam nadzieję że będą czytelniejsze, bo zrobiłem na IV biegu

BS

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (3 - 004)

Log (2 - 011)

Statyczne

Log (1 - 000)

Log (0 - 001)

Log (2 - 003)

Log (6 - 004)

Log (3 - 007)

Log (5 - 013)

Log (4 - 023)

Dynamiczne

Log (1 - 000)

Log (2 - 001)

Log (3 - 003)

Log (0 - 004)

Log (4 - 008)

Log (5 - 010)

Log (6 - 011)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi są po poprawce i mam nadzieję że będą czytelniejsze, bo zrobiłem na IV biegu

Jestes naprawde przekonany ze robiles je na 4 biegu...? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 4 robił, gniótł po oporze :decayed:

ale jak to ''slabego kopa'' rakiety sie spodziewales? Turbo Ci osiaga b.ladnie juz optime przy ~1,7rpm, dawka na zyczenie kierowcy niczego sobie...jak na AFNa.

Dol obrotowy w granicach 1,4rpm ''subietywnie'' po modzie wzrasta i moze czujesz, ze po przekroczeniu 2rpm jest nie co lepiej i jest ''kop'', jak tak, to norma.

Na lepsza reakcje na gaz bym dawke zmienil na 3,5mg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na chip-tjuningu, ale wg mnie log 008 wygląda niepokojąco.

Ograniczenie momentu obrotowego - wartość powinna być najniższa.

Jak kolega Robert z TUNE-UP robił mi soft to wszystko w 008 było poprawnie.

Niech wypowiedzą się osoby, które piszą programy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem przekonany, że robiłem logi na biegu IV.

Kolego banshee mógłbyś troszeczkę sprecyzować stwierdzenie, że log 008 wygląda niepokojąco??

wyglada niepokojaca bo modyfikacja ktora masz zrobiona w aucie jest kiepska ....

stad tez wrazenie ze auto nie ma "kopa" jak powinno miec po dobrym modzie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyściłbym na początek przepływkę.

Przepływka jest zdrowa w tym aucie!!!

wyglada niepokojaca bo modyfikacja ktora masz zrobiona w aucie jest kiepska ....

stad tez wrazenie ze auto nie ma "kopa" jak powinno miec po dobrym modzie ...

więc dobrze myślałem...

Zrób porządny program i będziesz zadowolony!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skopany mod

E ja wiem czy ten mod taki ostatni.... widywałem tu gorsze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.

igor0111, wybacz ze spytam, ale jak to sie stalo ze z Passatem wyladowales na forum Audi?

Oczywiscie jest nam wszystkim bardzo milo i chetnie koledzy pomoga, ale czy przyszlosciowo (rozne problemy zwiazane z Passatem) nie lepiej by bylo zapisac sie na VW Passat?

Naturalnie jesli chcesz zostac tu, a nie koliduje to z zalozeniami i regulaminem Audi A4-Klub.

To ja osobiscie nie widze problemu.

Pozdrawiam :)

Jestem przekonany, że robiłem logi na biegu IV.

Logi w manualu robimy na biegu III... a w automacie na II

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co złego jest w robieniu loga na IV biegu, poza tym że sterowanie turbiny ma więcej czasu na ogarnięcie ciśnienia?

Wg mnie zapis jest dokładniejszy, bo wzrost obrotów trwa dłużej.

Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.

igor0111, wybacz ze spytam, ale jak to sie stalo ze z Passatem wyladowales na forum Audi?

może tu jest więcej kumatych... :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja przeszłość wiąże się z Audi A4 i dlatego jestem tutaj zalogowany. Nie ukrywam, że pod wieloma względami Audi A4 nie dorównuje Passatowi, ale silniki mają takie same. A pytam o logi tutaj, bo uważam, że ludzie którzy się tutaj wypowiadają najpierw myślą później piszą:)

A odnośnie logów na biegu III:na tej stronce

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

znalazłem to i wg tego logowałem :

"b. próba dynamiczna

warunki konieczne: samochód jedzie; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rodzielczej]; III bieg [choć lepiej IV - należy wziąć pod uwagę względy bezpieczeństwa w ruchu ulicznym], przy 1500rpm należy całkowicie wcisnąć pedał gazu [100%]* i trwać aż silnik uzyska 4200rpm; w tym czasie należy dokonać odczyty i zrobić log. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:oklaski:

To życzę, aby spełniło się marzenie w Nowym Roku!!! :good:

I bardzo dobrze, bo jeśli masz możliwości długiego wybiegu do logów to robi się je na 4 biegu w manualu. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi sie robi na 4 biegu, sa dokladniejsze do analizy jak osprzęt się zbiera... na 3biegu to standard, nie kazdy po prostu ma mozliwosc machnąć sie na 4ce do4,1rpm...

Nie ukrywam, że pod wieloma względami Audi A4 nie dorównuje Passatowi, ale silniki mają takie same

a to ciekawe, bo np. ja uwazam ze pasek b5 to imitacja na podzespolach A4... jakosc gum, spasowania, awaryjnosci, wywazenia autka to inna bajka.

Malem salonowego passata b5 1,8T 4 lata i tak bujającego auta to nigdy nie miałem, sorry ale trakcja, hamulce na (15tkm),ilosc miejsca z tylu mnie zraziły totalnie do passata, golf go bije jak kolor dwie damy inny segment, ale nie tak wpadkowy jak generacja passatow b5,b6,b7 w ktorych sa cyrki. Bo ''prawie'' robi wielka roznice... Jeszcze passat b4 po lifcie owszem mialem 1,8pb, 2,9VR6 to przy b5 solidne auta.

sorry za OT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja przeszłość wiąże się z Audi A4 i dlatego jestem tutaj zalogowany.

Igor, sorry ale nie mialam nic zlego na mysli, bylam tylko ciekawa dlaczego tu Passat.

Ale milo ze jestes...

Natomiast jesli chodzi o logowanie. Admin, napisal ze III lub IV. Piszac o III napewno chodzilo mu o bezpieczenstwo i mnie rowniez o to chodzi. Mysle ze na IV zeby zrobic 1500 do 4000 obrotow( 100% gaz) to musi juz chyba byc lotnisko.

Pozdrawiam Dana :)

ps.

Nie ukrywam, że pod wieloma względami Audi A4 nie dorównuje Passatowi,

Naprawde? a to ciekawe... To bedziemy teraz mieli reklame Passata na forum Audi :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...