by7 0 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Mam takie pytanie do osób które się orientują odnośnie spalania dwóch silników w modelu A3 chodzi mi o motor 3.2 i 2.0t. Jakie jest rzeczywiste spalanie tych jednostek i która jest bardziej lub mniej warta uwagi. Z góry THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Z tego co się orientuje to w A3 nigdy nie było silnika 3.2 1.6, 1.8, 1.8T, 1.9TDI, 2.0TFSI... Poprawcie jak jestem w błędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Oczywiście w A3 jest 3.2... A3 nie jechałem ale A6 C6 i 3.2 i ładnie się to to odpycha, a A3 z takim silnikiem to chyba lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 2 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 3.2fsi jest w S3 8P rakieta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Mam takie pytanie do osób które się orientują odnośnie spalania dwóch silników w modelu A3 chodzi mi o motor 3.2 i 2.0t. Jakie jest rzeczywiste spalanie tych jednostek i która jest bardziej lub mniej warta uwagi. Z góry THX zapewne 3.2 wciągnie więcej, ale dźwięk zrekompensuje większe spalanie a co zmieniasz auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 2.0tfsi - znacznie lżejszy, mniej pali, no i podatny na mody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Tylko 2.0 TFSI. Jest lżejszy i po chipie lepiej jedzie niż 3.2. Również mniej pali. VR6 występuje głównie z haldexem i przez to jest dosyć ciężki. 3.2 jedynie fajny jak uturbiony. Oczywiście w A3 jest 3.2... A3 nie jechałem ale A6 C6 i 3.2 i ładnie się to to odpycha, a A3 z takim silnikiem to chyba lata To całkiem inne silniki. W A6 jest V6, a w A3 jest VR6 czyli jedna głowica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panton 0 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 2.0tfsi - znacznie lżejszy, mniej pali, no i podatny na mody zgadza się... do tego 3.2FSI ma problemy (napinacze) i odkładający się nagar który przekłada się na spadek mocy.... 2.0T sprawdzona jednostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
by7 0 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Z góry dzięki Panowie. Paput- Auta na razie nie zmieniam. Robię rozeznanie. Ale jak coś to właśnie na coś takiego albo mam jeszcze 2 inne typy ale jednak zostałbym chyba przy Audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Z góry dzięki Panowie. Paput- Auta na razie nie zmieniam. Robię rozeznanie. Ale jak coś to właśnie na coś takiego albo mam jeszcze 2 inne typy ale jednak zostałbym chyba przy Audi chcesz widzę coś mniejszego jak modzić przy silniku nie zamierzasz to tylko wolnossak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 chcesz widzę coś mniejszego jak modzić przy silniku nie zamierzasz to tylko wolnossak To już nie można kupić doładowanego silnika, jeśli nie chce się modzić? Dzieki turbo silnik ma lepszą sprawność i elastyczność. Max moment przy niskich obrotach i porównywalną moc przy niższej pojemności. Aha lepiej również trzyma seryjną moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput 1 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 chcesz widzę coś mniejszego jak modzić przy silniku nie zamierzasz to tylko wolnossak To już nie można kupić doładowanego silnika, jeśli nie chce się modzić? Dzieki turbo silnik ma lepszą sprawność i elastyczność. Max moment przy niskich obrotach i porównywalną moc przy niższej pojemności. Aha lepiej również trzyma seryjną moc. co kto lubi, jedni lubią V a inni T a jeszcze inni VTT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 2 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 jeden i drugi silnik jest wart grzechu 3.2 S3 stoi w cenie wiec wiele droższa od 2.0t A3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 ktos pisal ze 3.2 to tylko s3, otoz pierwsze na rynku w nowej budzie bylo a3 z 3.2 potem dopiero wyszlo S3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 2 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 ktos pisal ze 3.2 to tylko s3, otoz pierwsze na rynku w nowej budzie bylo a3 z 3.2 potem dopiero wyszlo S3 Zwykła A3 z tym silnikiem pierwsze słyszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
by7 0 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 s3 jeśli się nie mylę ma 2.5t. Motor ten sam co tt. A silnik 3.2 wyszedł nie jako s3 tylko jako zwykłe a3. Ale poprawcie jeśli się mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?uki1984 2 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 s3 jeśli się nie mylę ma 2.5t. Motor ten sam co tt. A silnik 3.2 wyszedł nie jako s3 tylko jako zwykłe a3. Ale poprawcie jeśli się mylę Nie było takiego silnika 2.5t w s3 jest 2.0tfsi 265km[br]Dopisany: 21 Grudzień 2011, 11:50_________________________________________________Dobra z tym 3.2 sie pomylilem Tu są wszystkie modele A3 8P Modele Audi A3 8p: Jednostki benzynowe: Audi A3 1.6 102KM (75kW) 148Nm Audi A3 1.6 FSI 115KM (85kW) 155Nm Audi A3 1.8 FSI 160KM (118 kW) 250Nm Audi A3 2.0 FSI 150KM (110kW) 200Nm Audi A3 2.0 TFSI 200KM (147kW) 280Nm Audi A3 3.2 250KM (184kW) 320Nm Audi S3 2.0 T 265 KM Jednostki wysokoprężne: Audi A3 1.9 TDI 105KM (77kW) 250Nm Audi A3 2.0 TDI 140KM (103kW) 320Nm Audi A3 2.0 TDI 170KM (125kW) 350Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Silnik 2.5TFSI jest w TT, w A3 tak jak podał Łukasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 O jaa, co tu za farmazony ludzie wypisują. S3 = 2.0TFSI 265KM RS3 = 2.5TFSI 340KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi 0 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 No tak ale te 2.0T ma przy 2tyśobr. 80km/h... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się