darecy Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Kiedyś bym się usmiał ale... http://www.car-gaz.pl/ http://www.lpg-diesel.pl/
wojtek26 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Mało jest tego ale juz widziałem ciężarówki na LPG, jakie było moje zdziwienie jak TIR podjechał pod dystrybutor od LPG.
darecy Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 Już gdzieś widziałem na silniku 2.0 w jakimś małym dieselu... :gwizdanie:
ranyjulek Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 No no... przy dużych przebiegach faktycznie można nieźle zaoszczędzić. Przy przebiegach rzędu 20tys km. rocznie koszt instalacji w moim tdi zwróciłby się dopiero po mniej więcej dwóch latach, ale w przypadku tirów i dostawczaków, spalających więcej paliwa na 100km i robiących dużo większe przebiegi to na prawdę złoty interes.
arturropa Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 i tylko patrzeć jak nasz Rząd zacznie podnosić akcyze na LPG doszukując się z tego tytułu dużego wpływu do budżetu.
ranyjulek Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 i tylko patrzeć jak nasz Rząd zacznie podnosić akcyze na LPG doszukując się z tego tytułu dużego wpływu do budżetu. Przecież i tak podnosi od nowego roku
wgabor Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 podnosi tylko na ON, lpg narazie zostawią w spokoju
ranyjulek Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 To w takim razie jestem niedoinformowany Prędzej czy później i tak podniosą
wgabor Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 niestety masz racje dlatego wachalem sie czy gazowac ,od tygodnia jest furka zagazowana
michal_g84 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 uważam że nie warto się zastanawiać bo straszyli już z milion razy że podniosą i nic, a cena oczywiście w zgodzie z większym popytem będzie rosła, co do tematu to uważam że nadaje się to tylko do TIR-ów
ranyjulek Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 uważam że nie warto się zastanawiać bo straszyli już z milion razy że podniosą i nic, a cena oczywiście w zgodzie z większym popytem będzie rosła, co do tematu to uważam że nadaje się to tylko do TIR-ów Dlaczego tylko do tirów? Możesz rozwinąć temat? Chodzi o jakieś konkretne rozwiązania konstrukcyjne silników w ciężarówkach?
michal_g84 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 nie chodzi tu o rozwiązania konstrukcyjne, a o opłacalność rozwiązania, ponieważ z tego co wiem to udział ON do LPG jest w stosunku 80% do 20% i raczej tego zwiększyć się nie da bo układ ten wykorzystuje tylko tę część paliwa ON, która nie zostaje wykorzystana w procesie spalania. Przy tych ilościach co spalają TIR-y jest to opłacalne, w przypadku osobówek trzeba naprawdę niezłe odległości robić, poza tym problem z serwisowaniem instalacji uważam za najpoważniejszy minus (mało kto się na tym zna)
ranyjulek Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Aha. To w sumie prawie to samo co pisałem wcześniej a z serwisem absolutnie się z Tobą zgadzam, choć pewnie znajdą się, wśród właścicieli aut osobowych, amatorzy pozornego oszczędzania
RAWULI Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Widziałem Navaro z LPG lub cng, wielkie butle na pace , lekko się zdziwiłem ale zbierało to się żwawiej jak diselki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się