Skocz do zawartości

arturropa

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arturropa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia arturropa

1

Reputacja

  1. arturropa

    kat wtrysku

    a jak twardo chodzi jak dodasz gazu to co jest tego powodem.
  2. na zimnym miałem na początku sporadyczne notlauf-y. potem kiedy było 90* i np. jadąc na 4 biegu przytrzymałem go dłuższą chwile powyżej 3,5 tyś obrotów totalny spadek mocy i tryb awaryjny aż w końcu turbo stanęło i po zrobieniu logów dynamicznych okazało się że turbo wali cały czas 2,4bara
  3. u mnie ten sam komunikat, takie same objawy. dziś wytaszczyłem turbo ma być zrobione na jutro. byłem w szoku że może tak stanąć ze nie szło sztangi ruszyć. bynajmniej nie starałem sie jej ruszyć na chama prze obawą uszkodzenia łopatek.
  4. popsikaj najpierw ze 2-3 razy jakimś specyfikiem na rdze i delikatnie z wyczuciem odkręcaj cobyś nie musiał auto fachowcowi odstawić
  5. to ją uszczelnij. bo to też może mieć wpływ na nierówną prace silnika
  6. ok, a test portu nalezy przeprowadzac na wpietaj wtycze i przekreconym zaplonie czy nie ? podepnij pod usb i OBDII, uruchom program, włącz zapłon i do dzieła. reszta poszła na maila.
  7. na aucji sprzedawca Ci napisał: "Interfejs diagnostyczny Obd2 USB KKL + VAG-COM Release 704" więc spróbuj tą wersje 704 i niżej jeżeli nie pójdzie znaczy że coś z kablem jest nie tak. Sprawdź jeszcze ustawienia portu COM w kompie jak i samym programie. sprawdź " Polski Vag 4.9, VVTool lub vag-com311-2 te wersje powinny na tym kablu działać.
  8. kupujecie chińszczyzne na allegro po 20zł potem się dziwicie że się nie łączy. A może wystarczy użyć starszej wersji vag-com
  9. i przy okazji dowiesz sie jak szczelne masz gniazda zaworowe
  10. Przed A4 jeździłem Fabią 1.9 TDI 101KM (ATD) zrobiłem ok 50kkm na ekodiesel z Orlenu(niestety tylko taką stacje mam u siebie) i nic się z silnikiem nie działo.
  11. też się podpisuję pod tą prośbą. tak dla czystej ciekawości jestem chętny zobaczyć efekt działania
  12. tak. o dziwo szybo mi rozładowuje baterie gdy go używam
  13. dokładnie tak zastanawiam się teraz jaki siłownik byłby w stanie podnieść ją całkowicie do góry. może jakiś mechanizm elektryczny się uda wykombinować
  14. to jest tylko wpięcie się do tych mikrowłączników którymi od zewnątrz otwierasz bagażnik. ani tym nie zamkniesz centralnego zamka ani nie otworzysz całego auta. działa on tylko przy otwartym centralnym gdy chcesz otworzyć tylna klapę gdy masz uszkodzone otwieranie bagażnika z zewnątrz. Dostaje się tam woda i śniedzieje wszystko wewnątrz robi się wtedy zwarcie podczas uruchamiania silnika i klapa samoczynnie się otwiera. można wtedy odłączyć przewody od tych włączników i otwieramy sobie tyko ją 1.od środka, 2. z kluczyka 3.(jeżeli ktoś ma możliwość) środkowym przyciskiem w obudowie kluczyka. Jak jest w przed lifcie nie wiem dokładnie. Polifty maja oddzielne 2 przyciski zamontowane w tylnej listwie (do nich oddzielnie wchodzą małe kosteczki z kablami, które należy odłączyć aby mieć święty spokój) razem ze światłami podświetlającymi tablice rejestracyjną. Ja dodatkowo odkręciłem sobie od środka tą listwę i podkleiłem - miejsca styku z tylna klapa - uszczelkę "gumową" do okien. Chyba już wszystko jasne.
  15. no i ustawiłem sobie na 3.0 a miałem 4.2 przestawiając nastawnik, w vagu było już na max. teraz mam możliwość regulacji VAG-iem 2.4-4.8 przy okazji niestety uszczelka poszła do wymiany bo jak ruszyłem nastawnikiem stara zaczęła puszczać. faktycznie lepiej się teraz zbiera a wolne obroty w VAG-u pokazują 0,4l/h a było 0,5
×
×
  • Dodaj nową pozycję...