andrzejcheciny Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 wiem że temat był poruszany nie raz ale nie potrafie odnaleź dokładnych informacji u mnie jest tak jak jade przy rozgrzanym silniku na drugim biegu ok 20 km/h i wciskam gaz do dechy to dopiero przy 2200 obr/min czuje jak ''ładnie ciągnie " a kolega ma passata z tym samym silnikiem i jemu sie wkręca przy 1800 obr/min. może mi ktoś doradzić co za przyczyna może być? ostatnio dość oszczędnie jeżdze bo v max to jakieś 90 km/h czy to moze być powód ze zamuliłem? A i jeszcze kolega przy tym passacie zrobił sobie sam ''chipa'' co mu daje ze w ten sam sposób gdy rozpędza go to sie wkręca przy 1600obr/min tez sam myśle to samo zrobić co on tylko nie wiem czy coś najpierw musze moze naprawić. zastanawiam sie czy turbo nie wyczyścić mooże to coś da we wkręcaniu przy niższych obr. prosze o jakie kolwiek informacjie i pozdrawiam Andrzej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukasz_N Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Zobaczy sie jak VGT pompuje, co z LMM i N75 i wtedy mozna cos myslec dalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jey_Di Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Zobaczy sie jak VGT pompuje, co z LMM i N75 i wtedy mozna cos myslec dalej Dokładnie. Bez zrobienia logów niczego się nie dowiemy,nawet posiadając magiczną kulę. .Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukasz_N Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 A i jeszcze kolega przy tym passacie zrobił sobie sam ''chipa'' co mu daje ze w ten sam sposób gdy rozpędza go to sie wkręca przy 1600obr/min tez sam myśle to samo zrobić co on tylko nie wiem czy coś najpierw musze moze naprawić. zastanawiam sie czy turbo nie wyczyścić mooże to coś da we wkręcaniu przy niższych obr. Kolega pewnie wsadzil "magiczny chip" w postaci rezystora za 5 gr A co do kierownic, to zacinajace sie, powoduja zwykle notlaufy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olo_sl Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Sprawdź przepływomierz. Turbo powinno wstawać koło 1500 obr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lukasz_N Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Przy 1500rpm to ECU woła cos ponizej 1.8 bara Link to comment Share on other sites More sharing options...
markus85 Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 "Sam zrobił chipa" ciekawe...coś więcej?jak wrzucisz rezystor to będzie się zbierał dużo lepiej, ale co z silnikiem?sprzęgło? wszystko z głową, albo robisz konkret mapy i jeździsz bezpiecznie, albo bawisz się w "sam robię chipa" tyle że to mija się z celem przy ekonomicznej jeździe, bo taki rezystor podlewa więcej paliwa...więc i jedzie lepiej. Sam mam rezystor, i jest faktycznie różnica, ale używam sporadycznie, tak czy siak przymierzam się do zmiany map i wtedy faktycznie spalanie może nawet skoczyć niżej. Co do Twojego problemu to podejrzewam że masz nie przekodowany sterownik, mogę się mylić ale sprawdź kodowanie, miałem podobnie po zmianie skrzyni z automatu na manual turbo wstawało później, po przekodowaniu od razu inne auto. Wejdź w Vag com w 01 Engine i w okienku przy opisie "Soft. Coding" będziesz miał wpisane "00001"-automat, 00002-manual. Jak coś pisz na PW to pomogę w przekodowaniu. Pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
biker110 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 wywal kata Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzejcheciny Posted January 21, 2012 Author Share Posted January 21, 2012 tutaj poniżej daje logi i bardzo prosze o pomoc co dalej robić [br]Dopisany: 21 Styczeń 2012, 18:59_________________________________________________ Link to comment Share on other sites More sharing options...
vauxhall95 Posted January 21, 2012 Share Posted January 21, 2012 Doladowanie sie slabo rozkreca.Do wywalenia kat,sprawdzenie szczelnosci wezykow,do podmiany N75 z N18 jak i sama grucha turbiny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daw2 Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 A LMM nie za mało pokazuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzejcheciny Posted January 22, 2012 Author Share Posted January 22, 2012 co to jest kat? no ogólnie samochód dobrze chodzi tyle tylko ze dopiero przy 2200 turbina sie załącza Link to comment Share on other sites More sharing options...
goldi Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 kat to jest katalizator wydłub go ze środka puszkę zastaw najpierw doprowadz dołądowanie do porządku czyli to co napisał Patryk Link to comment Share on other sites More sharing options...
pisarz1980 Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 A ja mam przy okazji pytanko co to za rezystor i gdzie go się wpina , z góry dziękuje za odpowiedz Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzejcheciny Posted January 22, 2012 Author Share Posted January 22, 2012 wpinasz to w 2 i 3 pin w wiązce która idzie do silnika od komputera tylko trzeba odpowiedni rezystor zeby nie kopcił albo z potencjometrem. ja załozyłem to pod włącznik i tylko czasami uzywam bo sie ze spalaniem to wiąze Link to comment Share on other sites More sharing options...
pisarz1980 Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 A na na piszesz mi Andrzeju jaki to rezystor ,było by super , a może jakiś obrazek,jak by dało radę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturropa Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 też się podpisuję pod tą prośbą. tak dla czystej ciekawości jestem chętny zobaczyć efekt działania Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzejcheciny Posted January 22, 2012 Author Share Posted January 22, 2012 w załączonym foto silnika widać 8 pinową kość wpinamy sie w pin 2 i3 przepuszczamy kabelek do kabiny i połąnczamy opornikiem i włącznikiem a opornik około 410 om ale może sie róznic w zaleznosci od silnika lub można kupic potencjometr zamiast zwykłego opornika i sobie wyregulowac. a co do mocy to według mnie jest calkiem inny samochód jak wyłącze to na 2 begu nie chce kapciami kecic a przy włączonym na 2 jeszcze rwie podłoze. komputer pokazuje mniej ale wydaje mi sie ze to oszukuje kompa i spala więcej bo my automatycznie dajemy większą dawke paliwa to rzeczywiste ze i palic bedzie no i bardziej bedzie kopcił jak wiekrza dawka ale cos za cos. podobno jakieś mapy trzeba by zrobic zeby mniej palił i nie kopcił ale jeszcze jestem zielony do tego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now