Kombik84 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Witam wszystkich i mam proźbę o pomoc. A4 z silnikiem AFN po wymianie rozrządu na blokadach nie odpala motor. Wszysko zgrane jest na znakach tak jak powinno być i d*pa nie pali. Ustawienie pompy i regulacja kąta wtrysku nic nie pomaga a wręcz przeciwnie gdy obracam pompą wartoś w blokach 000 pozycja 2 sie nie zmienia i wynosi 038. Nie mam już pomysłów co jest nie tak. Rozrząd dobrze poskładany świeczki grzeją paliwo podaje. Jeśli ma koś jakiś pomysł to prosze o pomoc. Dziękuje i pozdrawiam Krzysiek
goldi Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Jak przed wymianą rozrządu palił to na pewno jest coś skopane znak na kole zamachowym ustawiony i i pręt o średnicy 15 mm wchodzi w pompę wtryskową w filtrze paliwa jest paliwo sprawdz koniecznie i czy jest napięcie na zwór N109 też szukałem kiedyś przyczyny że auto nie pali i na wtryskach leciała ropa a mimo to nie palił okazało się zę się zapowietrzył i filtr paliwa był pusty.Próbowałeś odpalić na samostart np plak
Kombik84 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2011 Jeszcze nie próbowałem ale odpowietrzałem go odpuszczajac koronki na wtryskach i sprawdzałem cykl pracy pompy czy na pierwszym GP zwrotnym tłoka podaje paliwo na pierwszy wtrysk i jest ok. Ostatecznie sprawdze go plakiem ale myśle co może byc nie tak. Jedno co zauwazyłem to że jak ruszam pompą i ja przestawiam to czasem kopci a czasem nie. Jak kopci to tak jakby próbował zapalić przez 3-4 sek i d*pa potem znów kręci bez oznak próby odpalenia. Narazie ładuje aku więc do wtorku staram sie wykąbinowac co może byc jeszcze nie tak.
SotoM Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 a moze auto ma jakies zabezpieczenie...?? o czym klient cie nie poinformował... bo w AFNie nie ma co tam popsuc aby motor nie zapalił... chybva ze gdzies cos rozłaczyłes...ale to by był jakis bład w sumie...
Kombik84 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2011 Żadnej dodatkowego zabezpieczenia nie ma.... Bracik niczego nie zakładał więc ta teoria odpada... Niby prosty bo mój nie pierwszy rozrząd w życiu ale niestety jest ten pierwszy raz i kłopot stoi w garażu No i brak jakichkolwiek DTC no chyba że alternator musi byc podpięty??? Bo teraz mam rozebrany przód i wyciągnięty alternator tez... Jedyna rozpięta część związana z motorem...
Lulek Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Jak ruszasz pompa i raz kopci a raz nie. To źle złożyłeś. Musisz dobrze ustawić kąt.
krzysiek015 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 U mnie blokada w kole pompy nie wchodziła jak należy i też za pierwszym razem nie odpalił. Musiałem nacisnąć na tą blokadę w kole pompy, koło obróciło się odrobinę w w takiej pozycji naciągnąłem pasek zębaty. Wyglądało to kiepsko ale za drugim razem odpalił. Do dzisiaj mam wątpliwości czy nie porobiłem stempli na tłokach bo jakoś tak dudni przy odpalaniu ale jeździ i to bardzo dobrze więc olewka. Na pewno będzie jeszcze powód żeby głowicę zdejmować. Pozdrawiam.
vauxhall95 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 spij spokojnie pompe mozesz obrocic i o 180 i nic.Jezeli walek i wal dobrze ustawisz nie ma opcji uszkodzenia silnika,tyle ze nie odpali jak rozkalibrujesz pompe
SotoM Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 prawdo podobnie brak altrnatora jest problemem. elektronikiem nie jestem ale cos tam słyszałem ze jak alternator ma złe ładowanie to vag bzdury pokazuje czy cos tam.... moze sie myle... ale sadze ze tu jest problem.
Lulek Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 prawdo podobnie brak altrnatora jest problemem. elektronikiem nie jestem ale cos tam słyszałem ze jak alternator ma złe ładowanie to vag bzdury pokazuje czy cos tam.... moze sie myle... ale sadze ze tu jest problem. Alternator nic do tego nie ma..
Kombik84 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2011 Witam Ponownie dziś poswięciłem godzinke w garażu i dalej to samo. Auto zapala na samostarcie i puki mu podaje to chodzi w między czasie odczyt w grupie 000 poz.2 to 255 i regulowanie w lewo lub w prawo nic nie pomaga. Albo ja zle coś ustawiam albo sam juz nie wiem 255 to ustawienie pompy poza zakresem ale w dziesięciu różnych pozycjach ustawienia pompy dalej pokazuje tak samo 255. Na chłopski rozum jak ustawie na fasolkach na środku to kulawo le powinien chodzić nawet jak pomoge mu samostartem s tu nic silnik staje i d*pa. Zaznaczam że pompa jest ustawiona na blokadzie serwisowej wałek zablokowany a wał w GP zwrotnym na pierwszym tłoku. Musiałbym mieć cholernego pecha żeby przy wymianie rozrządu pompa padla w ciągu godziny bo dostała nowy pasek pod choinke hehe... Może ja coś robie źle przy ustawianiu pompy? Jak mocno wychylać ją w lewo lub prawo skoro odczyt pokazuje ciągle 255. Jakies pomysły??
leo... Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Na chłopski rozum jak ustawie na fasolkach tu nie ustawisz na chłopski rozum ... zgubiłes "0" pompy - szukaj kogoś z KTS'em niech okresli poczatek tloczenia pompy - metoda prob i bledow bedziesz szukal wiecznosc ... niestety pompy z fasolkami maja to do siebie ze latwo zgubic "0" - czasami bywa i tak ze blokada na pompie nie oznacza "0" pompy (ktos kto sciagal kolo zebate z fasolkami - wie o co chodzi)
Kombik84 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2011 Ale jak kręciłem motorem i popuściłem nakętke na pierwszym wtryskiwaczu przy pompie to po przejechaniu cyklu tryska mi paliwo jak minie oznaczenia na silniku... Więc punkt "0" jest i cykl pracy dobrze sie zaczyna na pompie tłok zaczyna opadać a pompa podaje paliwo na pierwszy wtrysk... A silnik AFN nie ma fasolek na kole zębatym na pompie tylko jędną śrubę z klinem..... A bynajmniej ten co ja mam nie ma....
cowboy1 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Poluzuj pompe i rurki wys,cisnienia,po czym przesun pompe do silnika,nast.przykrec pompe na jednej srobie tej od gory i dokrec rurki wys,cisnienia,po czym odpalaj auto.Jak odpali to podpinasz Vaga i na pracujacym silniku przestawiasz pompe jak Vag pokaze.
Kombik84 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2011 Oki sprawdze tak jak napisałeś i sie odezwie. Próbowałem maxymalnie do silnika i od silnika ale nie popuszczałem przewodów. Może jak popuszcze to jeszcze bardziej sie da przestawić. Trzeba będzie spróbować wszystkiego... Dziwnie że nie chce nawet troszke zagadać chyba że jest za zimno. Jak jest tak mocno przestawiony żeby mógł odpalić. Świeczki grzeją więc nie mam już pomysłów...[br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 14:58_________________________________________________Witam ponownie Temat zamknięty.... Auto odpalone i chodzi jak ta lala. Przyczyną był zerwany klin na pompie wtryskowej i przestawienie sie koła względem pompy o ząbek Gdybym mógł komuś kiedyś pomóc to zapraszam i Pozdrawiam....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się