Lucjan Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 Witam, odkryłem niedawno dziurę w środkowym tłumiku, kiedy pojechałem ją zaspawać okazało się, że nie jest naturalnego pochodzenia. Została wywiercona wiertłem 10 w miejscu, do którego spływałaby woda (gdyby oczywiście tam była). Teraz pytanie do doświadczonych kolegów: po co? Pozdrawiam, Lucjan
Bawół Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 Pierwsze słysze o takim działaniu. Skąd tyle wody by się zbierało?
Lucjan Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Opublikowano 25 Marca 2008 Wydaje mi się to mało prawdopodobne, ale to jedyne wytłumaczenie, chyba, że złośliwość w warsztacie, ale nie sądzę. A może ma to zastosowanie? Będę czekał na kogoś, kto się spotkał z podobnym przypadkiem.
michal_g84 Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 moim zdaniem nie robi się dziur w tłumiku chyba ze chcesz mieć "rasowe" brzmienie, ale to nie w ten sposób, mam pytanie czy w związku z tym masz jakiś inny dźwięk? Zauważyłeś to przypadkiem czy poczułeś jakieś róźnice i szukałeś przyczyny?
Lucjan Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Opublikowano 27 Marca 2008 żadnej różnicy w dźwięku nie stwierdziłem, razem z mechanikiem próbowaliśmy znaleźć jakiekolwiek uzasadnienie ale skończyło sie na zaspawaniu tłumika
mA4ciek Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Te dziury wiercone są po to, żeby woda nie zbierała się w tłumiku i nie powodowała jego korozji. Ale żeby w dieslu wiercić to jeszcze się z tym nie spotkałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się