slepy 0 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 mi sie chyba widzą, mam dosyc OEMowych kol z Audi. Poza tym widzialem rok temu na zlocie w Rothenburgu B6 i na AIRR na tym kole i robila szał. Józka nosiło ostatnio ta tą fele, stała na allegro b6 właśnie na tym kółku , koło jest dobre, ale na tym Vt nie robi roboty nie wiem czemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 koło jest dobre, ale na tym Vt nie robi roboty nie wiem czemu Bo to mają do siebie VT że nie zawsze oddają rzeczywistość Powinno być dobrze, ja jednak w dalszym ciągu jestem fanem BBS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 vt to zawsze hujowka (NOWAK I TAK DZIEKUJE PIEKNIE ZA TO ARCYDZIEŁO) mysle jedn ak ze biale kolo na mega glebie robi szał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 szalu nima jakos, za malo suta masz glebe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 szalu nima jakos, za malo suta masz glebe moje fegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 no trzebabyłoby opuścić gwinta jeszcze troszkę i byłby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 no trzebabyłoby opuścić gwinta jeszcze troszkę i byłby jak pisano, na VT to tako wyglada na szczescie siekierka ma gewinde i se moze opuscic maly problem jest tylko za dlugo nie polata i zaraz bedzie znowu szukal dziury w calym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 czyli jak zwykle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Air... paaaany Air Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 ... [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2010, 23:38_________________________________________________dobra, 8,5 ET 30 na tyl bedzie ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 jak dobrze opuścisz to powinno być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 good Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 dobra, 8,5 ET 30 na tyl bedzie ok? zależy jaka opona do tego avus 17" 7,5J et30 i opona 225/45 lekko przyciera o plastikowe nadkole z tyłu przy większym bagażu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Jak to jaka 215/35 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 no docelowo ma byc 225/40 na tej 8,5j.... 9J ET 35 na 1be czasem przytarło z pasazerami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Kajoj, ja bym tam wrzucił jak już 225/35, bo z pasażerami moze być tak jak pisałeś na 9J :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 pojebane jest to nasze b5:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 no kórwa niestety, ja przednie ranty mam powywijane, i bede musiał klepac , bo przy Et35 i 8J, z oponą 225/40, to dobija przy skręcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 wycinasz nadkole, klepiesz lekko rant błotnika i już nie takie pojebane to B5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 8,5J ET30 to nie to samo co 9j ET 35? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi