Jay_Z Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Witam. Dzis zmieniłem sobie wtryski z AHU na AFN. Prosiłbym o sprawdzenie logów i podpowiedzi co ewentualnie poprawić. Mam wrażenie, że poz mnianie samochód bardziej klekocze, ale może tak ma być Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 004) Log (3 - 001) Log (4 - 014) Log (5 - 007) Log (6 - 013) Log (7 - 023) Log (8 - 018) BS: Log (0 - 011) Log (1 - 004) Log (2 - 003) Log (3 - 000)
vauxhall95 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 egr nie dziala/zaslepiony.Moznaby sie przyczepic do zaplonu ale jak na kilkunastoletniego diesla to ok
Jay_Z Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2011 Egr mam zaślepiony. A co z zapłonem nie tak? Bo szczerze mówiąc poszarpie troche nim zanim zapala.
vauxhall95 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 To lepiej nic nie rob,jezeli przy wyprzedzonym nie chce gadac
Jay_Z Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2011 Ja zauważyłem, że troche sie zmieniła dawka paliwa i kąt wtrysku o 10 w góre poszedł. Nie korygować tego?
przemik Opublikowano 28 Grudnia 2011 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Nie dało się bardziej nagrzac auta ?
Jay_Z Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2011 Nie dało się, niestety termostat mam prawdopodobnie do wymiany, bo dolny wąż wychodzący ze zbiorniczka zimny .
Sztomel Opublikowano 29 Grudnia 2011 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Kąt wtrysku powinien iść w dół a nie w górę w wartościach. Nie chcesz może wtrysków 216 - gdybyś się zdecydował to będę w pobliżu jak pojadę do Jasienicy w tym lub przyszłym tygodniu. Możesz się umówić z jakimś pompiarzem aby Ci je od razu sprawdził przy mnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się