pablo_ua4 0 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Witam koledzy mam malutkie pytanko bo mnie dziś autko troszku zaniepokoiło a mianowicie jechałem sobie jakiś czas non stop 160km/h po czym ktoś mnie na momencik przyblokował prędkość spadła do 140km/h a poźniej gaz i mniej wiecej koło 170km/h przy ledwo ponad 3 tys obrotów coś tak na chwilkę szarpło jak by turbinke odcieło tak dosłownie na ułamek sekundy nie wiecie od czego mogło sie takie cos zrobić? Od kiedy mam autko zdarzyło mi sie to max 3 razy i mniej wiecej w okolicach tych prędkości i obrotów co to moze być proszę o pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
arto19 1 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 a moze skrzynka szarpie kolega tak miał w AVF w A6 200k przebiegu i skrzynka padła a dokładnie łożyska szymi Ci skrzynia Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablo_ua4 0 Posted December 30, 2011 Author Share Posted December 30, 2011 nie szumi nic sie nie dzieje ale co prawda pada mi dwumasik i moze gdzies ślizgać jest taka mozliwość?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szneider 0 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Mnie też tak szarpło jak to napisałeś jakis czas temu w Passacie. Od pierwszego szrapnięcia przejechałem jakieś 1000km i w drodze powrotnej silnik po dwóch szarpnieciach odmówił posłuszeństwa, cos w nim jakby zagruchotało delikatnie, nie chciał wejśc na obroty, ale nie zgasł sam. Podejrzenie padło na pompki, ale po podmianie pompek nic sie nie zmieniło. Dopiero wymiana szklanek pomogła. Równie dobrze, może to jakiś chwilowy zanik napięcia powoduje takie szarpnięcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablo_ua4 0 Posted December 30, 2011 Author Share Posted December 30, 2011 nawet mnie chłopie nie stresuj tu ale u mnie nic nie strzeliło ani nic takiego tylko po prostu chwilowy zanik mocy tak jak by był Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin_Speed 0 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 To ja bym zaczął od Turbiny... Napierw na komputer do kogos ktos sie na tym zna i sprawdzal po kolei W koncu znajdziesz przyczyne... Powiem Ci ze mialem takie szrpniecia tak jak ty ale to wszystko dzialo sie dosyc szybko gdys postanowilem przegonic auto i tak jak u ciebie przy okolo 3 tysia szarpnelo.. i po paru kilometrach znowu i tak z dwa razy waz wkoncu mi zgazl Okazalo sie ze padla mi klapka gaszaca a chyba zawor n18 niewiem do kladnie.. Rozloczyl mi gosc calego ERG i tak jezdze caly czas z wylaczanym Koszt na prawy BROWAR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1458 Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 sprawdz szklanki, jakiś czas temu miałem podobny przypadek w dwóch były dziury a reszta wyklepana Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiomaniak 3 Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 zobacz w jakim stanie są PD, być może któryś się zawiesił na moment Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablo_ua4 0 Posted December 31, 2011 Author Share Posted December 31, 2011 zaraz po nowym roku gole na sprawdzenie bo nie lubie w takiej niepewności żyć dam znac co i jak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now