Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 1.8TQ] Wrażenia po miesiacu uzytkowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jezdze moim Quattro od 1,5 miesiaca.

Autko srednio pali 9,5L/100km (jazda mieszana) ez cackania sie z pedalem gazu.

Ogolnie jestem bardzo zadowolony ale mam kilka ale:

1) Nie jestem zadowolony do konca z hamulcow...Po kilku rajdach na trasie nie raz bym sie wladowal komus w dupencje. Raz gdy jechalem przez las okolo 160km/h...i co chwile hamowanko tak do 120, potem znowu 160-180...kilka zakretow, itp itd...nagel wyjezdzajac z zakretu zauwazylem tira wyjezdzajacego mi na droge...musialem przydeptac hamulce z 160 do 60 km/h...wierzcie mi ze po kilku hamowaniach wczesniej wg mnie cienko bylo z hamulcami...ciarki mnie przeszly...Hamulce w calosci oryginalne audi tarcze+klocki...

2) Nie jestem do konca zadowolony z zawieszenia...jezeli chodzi o wchodzenie ostro w zakrety ale z pedalem gazu wduszonym dosc ostro...autko ladnie zostaje wyciagnete przez naped quattro, oponki popiszczą ale jedzie jak po szynach. Natomiast hamowanie , czy jazda ze stala predkoscia (dużą) na zakretach nie nalezy do przyjemnych...zawieszenie srednio sie ugina..i oponki ostro pracują :/

Reasumujac, co musialbym zrobic aby:

1) poprawic skutecznosc hamowania o jakies 30%

2) usztywnic auto o okolo 30% od serri (tym samym pprawic wlasnosci jezdne).

Poza tym, bomba auto..po przesiadce z CC 1.1 szok ;-).

Opublikowano

wymieniłeś akurat dwie rzeczy, które ja raczej dałbym na plus ...

:cool:

No, hamulce dość łatwo poprawić. Wcale nie dużym kosztem.

Być może hamowałeś z 160 po kilku krótkich ostrych hamowaniach i były zagrzane ?

Opublikowano

A to co napisałeś to spoko nie dużym kosztem uzyskasz efekt który pragniesz auto przez rozpórkę i sport zawieszenie usztywnisz , hamulce jeszcze łatwiej . Pozdrawiam.

Opublikowano

Hamulce ATE albo Brembo i spraw rozwiązana... zaiweszenie o twardszej charakterystyce z krótszymi sprężynkami i sprawa rozwiązana

Opublikowano
wymieniłeś akurat dwie rzeczy, które ja raczej dałbym na plus ...

:cool:

No, hamulce dość łatwo poprawić. Wcale nie dużym kosztem.

Być może hamowałeś z 160 po kilku krótkich ostrych hamowaniach i były zagrzane ?

...tak to prawda..na pewno byly mocno zagrzane...ale chcialbym miec takie hamulce bym mogl zrobic sobie 10 minutową trase z fajnymi łukami...i bezproblemowo hamować ostro kilka razy i na sam koniec zatrzymac sie bez problemu ze 120 do zera ;-)

[ Dodano: 27-10-2006, 09:28 ]

Hamulce ATE albo Brembo i spraw rozwiązana... zaiweszenie o twardszej charakterystyce z krótszymi sprężynkami i sprawa rozwiązana

Czy moglbys podac konkretne hamulce np Brembo (ale nie jakis high end), ktore wlasnie beda bardziej skuteczne przy ostrej jezdzie...jaki dokladnie model klockow i tarcz?

Czy jestes w stanie podac mi konkretny model amorków+springi...ale PODKRESLAM ze nie chce miec typowo sportowego zawieszenia...nie zalezy mi na TACZCE ;-). Poprostu zeby ladniej wygladal no i tak nie pracowal na zakrętach....

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...