lmatys Opublikowano 26 Października 2006 Opublikowano 26 Października 2006 Witam. Jezdze moim Quattro od 1,5 miesiaca. Autko srednio pali 9,5L/100km (jazda mieszana) ez cackania sie z pedalem gazu. Ogolnie jestem bardzo zadowolony ale mam kilka ale: 1) Nie jestem zadowolony do konca z hamulcow...Po kilku rajdach na trasie nie raz bym sie wladowal komus w dupencje. Raz gdy jechalem przez las okolo 160km/h...i co chwile hamowanko tak do 120, potem znowu 160-180...kilka zakretow, itp itd...nagel wyjezdzajac z zakretu zauwazylem tira wyjezdzajacego mi na droge...musialem przydeptac hamulce z 160 do 60 km/h...wierzcie mi ze po kilku hamowaniach wczesniej wg mnie cienko bylo z hamulcami...ciarki mnie przeszly...Hamulce w calosci oryginalne audi tarcze+klocki... 2) Nie jestem do konca zadowolony z zawieszenia...jezeli chodzi o wchodzenie ostro w zakrety ale z pedalem gazu wduszonym dosc ostro...autko ladnie zostaje wyciagnete przez naped quattro, oponki popiszczą ale jedzie jak po szynach. Natomiast hamowanie , czy jazda ze stala predkoscia (dużą) na zakretach nie nalezy do przyjemnych...zawieszenie srednio sie ugina..i oponki ostro pracują :/ Reasumujac, co musialbym zrobic aby: 1) poprawic skutecznosc hamowania o jakies 30% 2) usztywnic auto o okolo 30% od serri (tym samym pprawic wlasnosci jezdne). Poza tym, bomba auto..po przesiadce z CC 1.1 szok ;-).
pre_pl Opublikowano 26 Października 2006 Opublikowano 26 Października 2006 wymieniłeś akurat dwie rzeczy, które ja raczej dałbym na plus ... No, hamulce dość łatwo poprawić. Wcale nie dużym kosztem. Być może hamowałeś z 160 po kilku krótkich ostrych hamowaniach i były zagrzane ?
bushi Opublikowano 26 Października 2006 Opublikowano 26 Października 2006 A to co napisałeś to spoko nie dużym kosztem uzyskasz efekt który pragniesz auto przez rozpórkę i sport zawieszenie usztywnisz , hamulce jeszcze łatwiej . Pozdrawiam.
talib1990 Opublikowano 27 Października 2006 Opublikowano 27 Października 2006 Hamulce ATE albo Brembo i spraw rozwiązana... zaiweszenie o twardszej charakterystyce z krótszymi sprężynkami i sprawa rozwiązana
lmatys Opublikowano 27 Października 2006 Autor Opublikowano 27 Października 2006 wymieniłeś akurat dwie rzeczy, które ja raczej dałbym na plus ... No, hamulce dość łatwo poprawić. Wcale nie dużym kosztem. Być może hamowałeś z 160 po kilku krótkich ostrych hamowaniach i były zagrzane ? ...tak to prawda..na pewno byly mocno zagrzane...ale chcialbym miec takie hamulce bym mogl zrobic sobie 10 minutową trase z fajnymi łukami...i bezproblemowo hamować ostro kilka razy i na sam koniec zatrzymac sie bez problemu ze 120 do zera ;-) [ Dodano: 27-10-2006, 09:28 ] Hamulce ATE albo Brembo i spraw rozwiązana... zaiweszenie o twardszej charakterystyce z krótszymi sprężynkami i sprawa rozwiązana Czy moglbys podac konkretne hamulce np Brembo (ale nie jakis high end), ktore wlasnie beda bardziej skuteczne przy ostrej jezdzie...jaki dokladnie model klockow i tarcz? Czy jestes w stanie podac mi konkretny model amorków+springi...ale PODKRESLAM ze nie chce miec typowo sportowego zawieszenia...nie zalezy mi na TACZCE ;-). Poprostu zeby ladniej wygladal no i tak nie pracowal na zakrętach....
Gość Murzyn Opublikowano 27 Października 2006 Opublikowano 27 Października 2006 brembo nawiercane (tarcze) a klocki ferrodo o oznaczeniu S
Rekomendowane odpowiedzi