devon00 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Witam Panowie sprzęgło mi się kończy dużymi krokami...żona dołożyła swoje 5 groszy do jego wymiany bo je przyjarała do tego stopnia że trzeba było czekać około 15-20 min żeby ruszyć z pierwszego biegu...moje pytanie czy ktoś z was wymieniał sprzęgło na części tej firmy? http://moto.allegro.pl/sprzeglo-sachs-audi-a4-b5-b6-a6-c4-c5-1-8-t-2-0-i2029905575.html dodatkowo chcę wymienić olej w skrzyni na Castrola a dokładnie ten http://allegro.pl/castrol-75w90-syntrans-transaxle-75w-90-1l-taf-x-i2015184088.html czy wybór samego sprzęgła jak i oleju to dobra decyzja? może macie coś lepszego? ile może kosztować sama robocizna?
talib1990 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Sachs to najlepszy wybór w mojej ex czerwonej wsadziłem dokładnie taki sam zestaw... po co wymieniać olej w skrzyni ? sprawdź pierw jego stan i czy nie ma opiłków w nim ...
devon00 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2012 nie chce zabierac sie do tego na dwa razy a mysle ze wymiana nie zaszkodzi jak i tak trzeba sciagac skrzynie..ile moze kosztowac robota?
sołtys85 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Robota około 300zł zależnie od regionu. Coś mi sie nie wydaje, że te sprzęgło będzie pasować. W opisie jest, że pasuje do prawie do wszystkiego co ma koła. Z doświadczenia wiem, że jak wymieniałem u siebie to zwykłe spręgło luka kosztowało coś 400zł a z racji tego, że mam quattro to doszło jeszcze pare złotych. Do wersji 150 i 180KM też są inne - przynajmie numerki na częsciach. Proponuje skrobnąc maila do tom_77 On powinien dobrac po vin i będziesz miał pewnosc, że oryginał a nie chinska podróba. Proponuje jeszcze wymienić uszczelniacz wału chyba coś koło 90zł.
talib1990 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Robota około 300zł zależnie od regionu. Coś mi sie nie wydaje, że te sprzęgło będzie pasować. W opisie jest, że pasuje do prawie do wszystkiego co ma koła. Z doświadczenia wiem, że jak wymieniałem u siebie to zwykłe spręgło luka kosztowało coś 400zł a z racji tego, że mam quattro to doszło jeszcze pare złotych. Do wersji 150 i 180KM też są inne - przynajmie numerki na częsciach. Proponuje skrobnąc maila do tom_77 On powinien dobrac po vin i będziesz miał pewnosc, że oryginał a nie chinska podróba. Proponuje jeszcze wymienić uszczelniacz wału chyba coś koło 90zł. ja miałem Q i sprzęgło kupowałem w Inter Carsie .. i do FWD i do Q jest takie same sprzęgło.... olej możesz sprawdzić bez ściągania skrzyni przez to " oczko " z boku.. ja w Sosnowcu płaciłem 400 zł.. ale ze względu na to, że było Q ..
domjenick Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 tarcza sprzęgła do każdego 4-cylindrowego ma wymiar 228mm, do silnika typu V 240mm
devon00 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2012 http://allegro.pl/sprzeglo-vw-passat-1-8-1-8t-2-0-oryg-i1984988682.html znalazlem jeszcze cos takiego...bedzie pasowac do mojego aeb?
domjenick Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 .bedzie pasowac do mojego aeb? przecież masz napisane, że pasuje
devon00 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2012 i zrobiliscie mi klina z tym olejem czy wymieniac czy nie...biegi srednio dobrze sie zmieniaja czuc opor ale bardziej to wina sprzegla niz oleju wiec nie wiem czy wymieniac
majkel_majki Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Dla spokojności wymień, jezeli lepiej się wtedy poczujesz zaszkodzić nie zaszkodzisz.
domjenick Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 i zrobiliscie mi klina z tym olejem czy wymieniac czy nie...biegi srednio dobrze sie zmieniaja czuc opor ale bardziej to wina sprzegla niz oleju wiec nie wiem czy wymieniac jak wymieniałem u siebie sprzęgło, też chciałem wymienić olej w skrzyni-przy okazji, ale mechanik mi powiedział, że po co wymieniać, skoro nie ma wycieków, ani problemów ze skrzynią-jest wszystko szczelne-to nie wymieniaj
sołtys85 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 tarcza sprzęgła do każdego 4-cylindrowego ma wymiar 228mm, do silnika typu V 240mm A przypadkiem docisk nie ma innej twardości. Tom najpierw dopasował jakieś ale okazało się, że miałem inne niestety te droższe. Ori luk miał identyczne numerki.
pioteros Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 tez jestem na etapie wymiany sprzegla i po moich analizach wyszlo tak ze w teorii kazde sprzeglo sie nada, pomimo że w roznych silnikach byly inne numery ale w gruncie rzeczy wszystkie sprzegla sa takie same, czy to ADR, czy AEB, czy AJL czy nawet nowsze motorki z B6
domjenick Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 tarcza sprzęgła do każdego 4-cylindrowego ma wymiar 228mm, do silnika typu V 240mm A przypadkiem docisk nie ma innej twardości. Tom najpierw dopasował jakieś ale okazało się, że miałem inne niestety te droższe. Ori luk miał identyczne numerki. do benzynowych na pewno są takie same
devon00 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2012 sprzeglo juz jedzie do mnie teraz kwestia dogadania sie z mechanikiem ile szarpnie za wymiane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się