Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.6] Szarpanie przy ostrzejszym przyspieszaniu


hutto

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie gadalem z mechanikiem i powiedzial ze ewentualnie trzeba bedzie wg niego wymienic kopułke, palec i przewody zaplonowe.

Ale dokladnie jakie sa objawy

Na zimnym silniku zwlaszcza na 2 biegu jest dosc mocno odczuwalne ale jak silnik sie rozgrzeje troche sie stabilizuje ale nie do konca znika. Efekt podobny jakby nagle zabraklo mu paliwa albo stracil moc pomaga na to odpuszczenie gazu i ponowne wcisniecie.

Gdzies na forum wyczytalem ze jest to przypadlosc silnikow ADP.

A moze trzeba przeczyscic przepustnice lub czepic sie silnika krokowego juz sam nie wiem poza tym sproboje jeszcze wymienic filtr paliwa i zobacze czy sie poprawi.

Czy ktos mial podobny problem?

Tak nawiasem nie zauwazam zeby obroty falowaly na zimnym jest kolo 1500 a na cieplym spada do 950 ale wskazowka stoi w miejscu i silnik pracuje rowno.

Swiece wymienione wiec je eliminuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za tak liczne odpowiedzi bardzo one mi pomogly.

Mialbym jeszcze tylko jedno pytanie czy silnik 1.6 ADP posiada silniczek krokowy czy jak gazownik mi powiedzial elektronicznie sterowana przepustnice bez silnika krokowego?

I drugie jakie kable wysokiego napiecia sa najlepsze (chodzi o firme) bo tez juz mase roznych opini slyszalem

pozdr

EDIT

juz jest pewne ze sa do wyrzucenia przewody wysokiego napiecia bo iskra jak glupia skacze od przewodu do obudowy silnika (pokrywy zaworow).

teraz jakie przewody jakiej firmy ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura
Mialbym jeszcze tylko jedno pytanie czy silnik 1.6 ADP posiada silniczek krokowy czy jak gazownik mi powiedzial elektronicznie sterowana przepustnice bez silnika krokowego?

Nie posiada.

Podłączę się do pytania o przewody bo też mnie to interesuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobną przyczyne, mianowicie jak dawałem gaz w deche na obojętnie jakim biegu to mi silnik przerywał. Co się okazało że miałem jedną świece (ceramike na świecy) pękniętą. Świece wymieniłem i wszystko gra :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc ...ja tak mialem (szczegolnie podczas rozpedzania na zimnym silniku pod gorke - wieksze obciazenie silnika).

U mnie problemem bylo przesuniecie punktow na aparacie zaplonowym o jakies 1-2 mm. Ponowne ustawienie punktow (idealnie) pomoglo...samochodzik juz jest o wiele zwawszy :mrgreen:

Powodzenia w uzdrawianiu samochodzika :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec u mnie sprawa jest prosta jak narazie trzeba koniecznie wywalic przewody wyskokiego napiecia poniewaz widac jak swieca skacze od przewodu do obudowy silnika.

Polcema test jaki mi polecil stary mechanior

w nocy kiedy bedzie calkiem ciemno zdjac obudowe plastikowa lub ille plastiki zeby widac bylo dokladnie przewody .Nastepnie uruchomic silnik i obserwowac go po ciemku tzn w miescjach gdzie sa przewody jesli zauwazycie iskre tzn przewody dokonczyly zywota.

a co do cen:

NGK - allegro 190 zl (w sklapach w ktorych pytalem od 240-300 zl)

BOSCH - na allegro nie znlazlem ( w sklepach okolo 300 zl)

Sentech - na allegro okolo 80 zl ( w sklepie od 100-150 zl)

o Beru nie pytalem gdyz gazownik polecil mi zakup NGK.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...