Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Duże korekcje wtrysków


Belding

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

W swoim AFB wyrzuca mi po podłączeniu pod Vaga duże korekcje wtrysków ok. 4mg/skok - czy może to być przyczyną złego odpalania auta. Musze kilka razy zakręcic wałem zanim odpali (niezależnie czy ciepły czy zimny) jak postoi kilka minut. Odpalając zaraz po zgaszeniu silnika pali od strzała.

Logi:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/99b3fd6e51a04606.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wysokie korekcje in plus swiadczą zazwyczaj albo o skrajnie niskiej kompresji, albo o skrajnie słabej pompie wtryskowej , która nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia wtrysku.

Po kolei:

- upewnij się w 100% czy masz prawidłowo ustawiony rozrząd oraz kąt wtrysku.

- pomierz ciśnienie sprężania

- zleć testy pompy wtryskowej oraz wtryskiwaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!!

W swoim AFB wyrzuca mi po podłączeniu pod Vaga duże korekcje wtrysków ok. 4mg/skok - czy może to być przyczyną złego odpalania auta. Musze kilka razy zakręcic wałem zanim odpali (niezależnie czy ciepły czy zimny) jak postoi kilka minut. Odpalając zaraz po zgaszeniu silnika pali od strzała.

Logi:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/99b3fd6e51a04606.html

kolego i co ci wyszło z tymi duzymi korekcjami??? byłeś u jakiegos mechaniora????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdę mówiąc jeszcze nie.

Rozrząd wymieniałem 30.000km temu, wtrysk ustawiony prawidłowo.

Także stawiam na słabą pompę wtryskową nie utrzymującą cisnienia, ponieważ mam objawy cofania sie paliwa. tzn. musze zrobić kilka obrotów wałem żeby zapalił.[br]Dopisany: 08 Sierpień 2008, 14:35 _________________________________________________

- zleć testy pompy wtryskowej oraz wtryskiwaczy

jaka jest cena testów wtrysków i pompy??? orientacyjnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdę mówiąc jeszcze nie.

Rozrząd wymieniałem 30.000km temu, wtrysk ustawiony prawidłowo.

Także stawiam na słabą pompę wtryskową nie utrzymującą cisnienia, ponieważ mam objawy cofania sie paliwa. tzn. musze zrobić kilka obrotów wałem żeby zapalił.[br]Dopisany: 08 Sierpień 2008, 14:35 _________________________________________________

- zleć testy pompy wtryskowej oraz wtryskiwaczy

jaka jest cena testów wtrysków i pompy??? orientacyjnie...

ja tez mam duze troche korekcjie wtrysków niby to inne silniki i tez mi paliwo ucieka i tez słabo pali jak zimny przez to ha ha tak duzo podobieństw a tak inne silniki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie odgrzać temat-mianowicie ok 1 m-ca temu robiłem całą hydraulikę u kumpla w A6 C5-oczywiście przed robotą podłączyłem vag sprawdziłem to i owo min. korekcje-były super wszystkie na minusie,ale w okolicy zera! Dzisiaj wpadł do mnie na vag i co? Korekje do bani na wszystkich od 0,40 do 0,75-80 a na 1 cyl 1,33 do 1,65! Kąt wtrysku super na late 1,8 do 2.0 ATDC za ustawienie rozrządu ręcze głową! Autko pali na dotyk ciepły,jak i zimny! Co mogło się stać ,że nagle tak skoczyły dawki? Tankuje tylko na jednej i tej samej stacji! Czy kończy się VP44? :mysli:Proszę znawców tematu o rady/spostrzeżenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej bedzie jak zaprezentujesz nam kpl. logow tej V6. :)

Bedzie o czym rozmawiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...