Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Świeci się kontrolka z ładowania a alternator ładuje


Lu-Gi

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

dziś zaświeciła mi sie kontrolka z ładowania a wskaźnik pokazuje że ładowanie jest :mysli: przyjechałem 250km z świecąca się kontrolką i nie rozładowao mi aku, jutro jeszcze zmierzę miernikiem żeby zobaczyć jak ładuje naprawde. Czy ktoś wie o co tu może chodzić? regulator napięcia? bo szczotki jak by się skończyły to by przecież nie ładowało już w ogóle :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak też jutro zrobie,a z alternatorem nic sie nie dzieje, nie grzeje sie nic, nie piszczy a pasek nowy bo nie dawno wymieniałem[br]Dopisany: 02 Styczeń 2012, 22:38_________________________________________________Tak więc..

12.50V przed rozruchem

14.05 zaraz po rozruchu

13.90 po chwili po rozruchu

13.70 na Światełkach

Wydaje się być wszystko ok więc skąd ta paląca się kontrolka? :mysli: VAG nie wyrzygał nic.. może jakiś alternator na podmianę skołować? co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie trochę za mało, u mnie przy włączonych światłach jesy w granicach 14,2 (alternator 120 A, aku 80Ah)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak robiłem pomiar na światłach to miałem mijania i drogowe włączone, kontrolka świeciła się cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza rzecz to szczotki. Muszą wystawać ponad 5mm. Jeżeli dobre, odłącz ten cienki kabel od altka i niech ktoś przekręci stacyjkę (bez zapalania). Kontrolka nie powinna świecić a dotykając do obudowy altka powinna się zaświecić(tak jest prawidłowo). Jeżeli tak jest to ja obstawiam diody wzbudzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto mi stało przez prawie 2 tyg bo w trasie byłem i po odpaleniu już mi sie teraz nie świeci ładowanie, mam alternator co mi po passacie został i tam regulator jest dobry więc podmienie i zobacze jakie będzie ładowanie

---------- Post dopisany 03-11-2012 at 12:12 ---------- Poprzedni post napisany 15-01-2012 at 13:34 ----------

Odświeżam temat... sprawa wyglada tak ze jezdziłem z tym swiecącym sie ładowaniem przez pół roku, ladowało mi tak okolo 12,5 aż w koncu ładowanie padło do końca więc kupiłem nowy regulator napięcia po wymianie było idealnie 14.3 i ladowanie sie juz nie swieciło niestety tylko przez 15 minut potem znowu sie zaswieciło i lipa ladowania nie ma.. tak wiec kupiłem od kumpla artelnator 100% pewny i sprawny po wymianie znowu przez 15 minut było idealnie a po 15 min. zaświeciła sie kontrolka i ładowanie mam znów 12.5 czasem kontrolka gasnie a czasem ladoania przez chwile nie ma w ogóle.. wyglada mi to na jakieś zwarcie.. tylko gdzie? podrzućcie coś jak możecie..

aha i jeszcze jest czasem takie cos ze po przekręceniu stacyjki wskaźnik napiecia ten w liczniku pokazuje mi 11,5 a auto odpala normalnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...