lemak Posted January 3, 2012 Share Posted January 3, 2012 Witam Mam nastepujący problem: zapala mi sie kontrolka esp podczas jazdy i gdy się świeci i przyśpieszam zaczyna mi działać ABS, na prostej i przy skręcaniu to samo. Wyłączyłem ESP i myslałem że jest ok, ale przy skręcaniu mimo wyłączonego ESP ponownie zaczeło się stukanie ABS-u. Sprawdziłem błędy i w 16 znalazł sie błą "01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30". Został on skasowny i się nie pojawił mimo że objawy pozostały nadal. Wobec powyższego próbowałem przeprowadzic kalibrację czujnika skrętu i zauważyłem że wartość kąta skrętu przy prosto ustawionej kierownicy wynosi ok 70 st. Czy może ktoś miał podobną usterkę i jest w stanie pomóc ? [br]Dopisany: 02 Styczeń 2012, 23:53_________________________________________________proszę o odpowiedź Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev Posted January 3, 2012 Share Posted January 3, 2012 nie miałes nic grzebane przy zawieszeniu lub układzie kierowniczym wymiana końcówek, drążków ????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemak Posted January 15, 2012 Author Share Posted January 15, 2012 nic a nic, robiłm wymiane kiery na multi wiec może taśma poleciała, tak po lekturze podobnch wątków patrzę[br]Dopisany: 03 Styczeń 2012, 19:29_________________________________________________usterka usunięta po wymianie uszkodzonej taśmy ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemak Posted March 23, 2012 Author Share Posted March 23, 2012 jedak z czasu załącza mi się ten ABS ktoś może pomóc ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrsob1 Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 Dzieje się tak jak opisałeś nawet przy delikanym przyspieszaniu ? Jeżeli tylko przy dynamicznym to włącza się ASR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemak Posted March 25, 2012 Author Share Posted March 25, 2012 sprostowanie to ESP kontrolka zapala się, dzieje się to podczas zwalniania nie zawsze zazwyczaj jak naparking wjeżdzam , ponowne uruchomienie silnika dopiero mi ja kasuje z czego to sie bierze. ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev Posted March 25, 2012 Share Posted March 25, 2012 sprawdzałeś predkosci poszczególnych kół ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemak Posted March 25, 2012 Author Share Posted March 25, 2012 są jednakowe Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawo0909 Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 mam idetycznie z zapalaniem się esp i nie wiem też co jest tak więc podłączam się do tematu Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemak Posted March 27, 2012 Author Share Posted March 27, 2012 jest nas dwóch wiec problem zapewnie miały inne osoby, prosimy bardzo o wskazówki Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemak Posted March 30, 2012 Author Share Posted March 30, 2012 czy nikt poza nami nie spotkał się z taką sytuacją ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemak Posted April 1, 2012 Author Share Posted April 1, 2012 po wciśnięciu sprzegła lecz nie zawsze to sie dzieje Link to comment Share on other sites More sharing options...
A4_Dominik_WAW Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Podmień od kogoś czujnik skrętu kierownicy, taśma może być ok a czujnik zły. Zobacz czy teraz masz 0 stopni na prostych kołach w 16 i daj znać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemak Posted April 2, 2012 Author Share Posted April 2, 2012 taśmę wyminiałem i wydawało się być ok, jednak jak pisałem co jakiś czas ten esp mi sie zapala Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemak Posted April 2, 2012 Author Share Posted April 2, 2012 taśmę razem z modulem wymieniałem, myślisz że by moglą być też walnięta, po wymianie na nową podczas testowej jazdy zapalił mi sie po raz pierwszy ten esp a przy ustawieniach kąt miałem w granicy błedu 2.5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A4_Dominik_WAW Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 To nie wiem może jakiś czujnik albo zbieżność w kołach sam nie wiem to tylko takie moje przemyślenia. To może jakaś wtyczka przy module kierownicy nie jest wpięta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemak Posted April 3, 2012 Author Share Posted April 3, 2012 wolnym czasem rozbiorę i złożę ponownie z kodowanie włącznie może akurat ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now