Jump to content
IGNORED

[B6 AVF] ESP i załączający się ABS


lemak

Recommended Posts

Witam

Mam nastepujący problem:

zapala mi sie kontrolka esp podczas jazdy i gdy się świeci i przyśpieszam zaczyna mi działać ABS, na prostej i przy skręcaniu to samo. Wyłączyłem ESP i myslałem że jest ok, ale przy skręcaniu mimo wyłączonego ESP ponownie zaczeło się stukanie ABS-u. Sprawdziłem błędy i w 16 znalazł sie błą "01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30". Został on skasowny i się nie pojawił mimo że objawy pozostały nadal. Wobec powyższego próbowałem przeprowadzic kalibrację czujnika skrętu i zauważyłem że wartość kąta skrętu przy prosto ustawionej kierownicy wynosi ok 70 st.

kier.jpg

Czy może ktoś miał podobną usterkę i jest w stanie pomóc ?

[br]Dopisany: 02 Styczeń 2012, 23:53_________________________________________________proszę o odpowiedź

Link to comment
Share on other sites

nie miałes nic grzebane przy zawieszeniu lub układzie kierowniczym

wymiana końcówek, drążków ?????

Link to comment
Share on other sites

nic a nic, robiłm wymiane kiery na multi wiec może taśma poleciała, tak po lekturze podobnch wątków patrzę[br]Dopisany: 03 Styczeń 2012, 19:29_________________________________________________usterka usunięta po wymianie uszkodzonej taśmy !

Link to comment
Share on other sites

jedak z czasu załącza mi się ten ABS ktoś może pomóc ?

Link to comment
Share on other sites

Dzieje się tak jak opisałeś nawet przy delikanym przyspieszaniu ?

Jeżeli tylko przy dynamicznym to włącza się ASR.

Link to comment
Share on other sites

sprostowanie to ESP kontrolka zapala się, dzieje się to podczas zwalniania nie zawsze zazwyczaj jak naparking wjeżdzam ;), ponowne uruchomienie silnika dopiero mi ja kasuje z czego to sie bierze. ???

Link to comment
Share on other sites

sprawdzałeś predkosci poszczególnych kół ?

Link to comment
Share on other sites

są jednakowe

Link to comment
Share on other sites

mam idetycznie z zapalaniem się esp i nie wiem też co jest tak więc podłączam się do tematu

Link to comment
Share on other sites

jest nas dwóch wiec problem zapewnie miały inne osoby, prosimy bardzo o wskazówki

Link to comment
Share on other sites

czy nikt poza nami nie spotkał się z taką sytuacją ?

Link to comment
Share on other sites

po wciśnięciu sprzegła lecz nie zawsze to sie dzieje

Link to comment
Share on other sites

Podmień od kogoś czujnik skrętu kierownicy, taśma może być ok a czujnik zły. Zobacz czy teraz masz 0 stopni na prostych kołach w 16 i daj znać.

Link to comment
Share on other sites

taśmę wyminiałem i wydawało się być ok, jednak jak pisałem co jakiś czas ten esp mi sie zapala

Link to comment
Share on other sites

taśmę razem z modulem wymieniałem, myślisz że by moglą być też walnięta, po wymianie na nową podczas testowej jazdy zapalił mi sie po raz pierwszy ten esp a przy ustawieniach kąt miałem w granicy błedu 2.5.

Link to comment
Share on other sites

To nie wiem może jakiś czujnik albo zbieżność w kołach sam nie wiem to tylko takie moje przemyślenia. To może jakaś wtyczka przy module kierownicy nie jest wpięta.

Link to comment
Share on other sites

wolnym czasem rozbiorę i złożę ponownie z kodowanie włącznie może akurat ..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...