sola1111 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Mam problem, chodzi o to ze w czasie jazdy (po chwili) lub od razu po odpaleniu zapala mi sie kontrolka ABS jednocześnie z kontrolka ESP. jak zgasze silnik i odpale ponownie to czesto znika i znowu moge przejechac kilka min ale zaraz znowu sie zapala.. podłączylem vaga i pokazało mi błąd czujnika tylnego prawego. podpiąłem wiec wtyczke tego czujnika pod ohmomierz i pokazalo coś w okolicach 1.6k Ohma. targalem troche przewodem w różnych miejscach ale wartość sie nie zmieniala wiec zakładam że jesli ta wartość jest w normie to z czujnikiem tez jest wszystko ok a problem leżu gdzieś głębiej.. czy ktoś miał takie objawy lub ewentualnie wie co to moze byc? z gory dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam
Onkel Opublikowano 3 Stycznia 2012 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Nie wiem może ja się nie znam, może jestem mało bystry ale jak wywala mi VAG błąd czujnika to go wymieniam... Tak miałem w A3 tak miałem w starej A4. Ale człowiek uczy się cały czas dlatego będę śledził ten wątek
songo Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 więc sam sobie odpowiedziałeś na pytanie wymień czujnik tylnego koła i po problemie
bartekw2 Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 i jak się skończyło? wymieniłeś ten czujnik czy jakoś inaczej sobie poradziłeś? pytam bo pojawił mi się ten sam problem
tomek040486 Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 dobrze ze pyta bo identyczne objawy ma uszkodzony czujnik stopu umieszczony pod kierownica obok czujnika sprzegła.
remraf Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Witam wszystkich , co do problemu ABS/ESP umnie wyglada to troszke inaczej , blad ( kontrolka ABS, ESP , czerwony wykrzyknik ) pojawia sie w momęcie zadzialania ESP np na oblodzonym zakrecie , duzej ilosci sniegu , ale nie pojawia sie przy dzialajacym ABS-ie podczas hamowania , blad wyskakuje tak w 80% zadzialania ESP,( nawet przy wylaczonym ESP ) czasami jade na zasnierzony parking kilka baczkow i nic a czasami wierzdzajac do garazu kola lekko poboksuja i gotowe . VAG wykazal " nieprawidlowe napiecie elektrozaworu ABS" Autko bylo juz u elektronika poczyscil styki , sprawdzil napiecia , pogrzebal w sterowniku i sytuacja sie poprawila gdyz wczesniej blad wyskakiwal za kazdym razem gdy kola mialy poslizg. Dodam jeszcze , ze blad znika po ponownym wlaczeniu zaplonu. Drazni mnie troche ta sytacja bo musze jezdzic wyjatkowo ostroznie , bo kazdy delikatny poslizg powodyje odlaczenie ABS / ESP i auto leci.
Golem1 Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 podłacz się pod vaga może jest zapisany bład i na coś cię nakieruje gdzie leży przyczyna.
remraf Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Juz podłączałem , przy zapalonych kontrolkach ( ABS/ESP/Wykrzyknik) VAG pokazuje " nieprawidlowe napiecie elektrozaworu ABS" po wykasowaniu , lub po ponownym uruchomieniu silnika blad znika
bartekw2 Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Rozmawiałem z kumplem dziś na ten temat, mówił że miał podobną sytuację kiedy miał mało powietrza w którejś oponie. Podjechałem dzis pod kompresor i w oponie PP miałem 1,5 atm. Podpompowałem do 2,5 atm. Odpaliłem autko i odjechałem. Jak na razie nie zapaliły się, choć daleko nie musiałem jechać. Jutro będe jechał trasę ponad 100km to zobaczymy jak to będzie
leho Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 witam /A4 1.9,1996 r./Kontrolka ABS/wykrzyknik, pojawia się w różnych okolicznościach, bez wskazania stałych przyczyn tzn: prędkość,obroty itp. Po zgaszeniu silnika i ponownym starcie wszystko ustępuje... do następnego razu / błąd ten pojawia się przeciętnie raz na kilka tygodni, przy codziennym przebiegu kilkudziesięciu kilometrów/ VAG pokazuje różnice prędkości na kołach. Ktoś może poradził sobie z podobnym problemem ?
bartekw2 Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 Rozmawiałem z kumplem dziś na ten temat, mówił że miał podobną sytuację kiedy miał mało powietrza w którejś oponie. Podjechałem dzis pod kompresor i w oponie PP miałem 1,5 atm. Podpompowałem do 2,5 atm. Odpaliłem autko i odjechałem. Jak na razie nie zapaliły się, choć daleko nie musiałem jechać. Jutro będe jechał trasę ponad 100km to zobaczymy jak to będzie a miałem nadzieje że problem się skończył. Jednak nie - zostaje tylko podpiąć pod kompa
whitewidow Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Mam problem, chodzi o to ze w czasie jazdy (po chwili) lub od razu po odpaleniu zapala mi sie kontrolka ABS jednocześnie z kontrolka ESP. jak zgasze silnik i odpale ponownie to czesto znika i znowu moge przejechac kilka min ale zaraz znowu sie zapala.. podłączylem vaga i pokazało mi błąd czujnika tylnego prawego. podpiąłem wiec wtyczke tego czujnika pod ohmomierz i pokazalo coś w okolicach 1.6k Ohma. targalem troche przewodem w różnych miejscach ale wartość sie nie zmieniala wiec zakładam że jesli ta wartość jest w normie to z czujnikiem tez jest wszystko ok a problem leżu gdzieś głębiej.. czy ktoś miał takie objawy lub ewentualnie wie co to moze byc? z gory dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam MIałem ten problem, wczoraj go rozwiązałem, właśnie czujnik znajdujący się koło czujnika sprzegła był wyciśniety. I światło stopu zapalało mi się dopiero od połowy wciśnięcia pedału. Wystarczyło nastawic czujnik, podłaczyć i po kłopocie.
asik Opublikowano 21 Marca 2012 Opublikowano 21 Marca 2012 W moim A4 mialem podobny przypadek. Najpierw kontrolki zapalaly sie sporadycznie a po jakims czasie od razu po zapaleniu auta. Skonczylo sie na naprawie sterownika ABS.
leho Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Czujniki sprawdzone, nie ma się czego czepiać, a podpięcie pod VAG po kolejnym zapaleniu się kontrolki ABS wskazuje różnie w prędkości na kołach. Co może być przyczyną problemu ? witam/A4 1.9,1996 r./Kontrolka ABS/wykrzyknik, pojawia się w różnych okolicznościach, bez wskazania stałych przyczyn tzn: prędkość,obroty itp. Po zgaszeniu silnika i ponownym starcie wszystko ustępuje... do następnego razu / błąd ten pojawia się przeciętnie raz na kilka tygodni, przy codziennym przebiegu kilkudziesięciu kilometrów/ VAG pokazuje różnice prędkości na kołach. Ktoś może poradził sobie z podobnym problemem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się