skulcz Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 No to roboty trochę jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Trzy, cztery godzinki myślę, da się zrobić na gotowo, na spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Tylko troche się przejelem ze trzeba jeden Walek rozpinać. Jeszcze tego nie robiłem, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcentriq Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Nie ma szans. Pokrywa i jeden wałek musi być wyciągnięty. Dlaczego wyciągać te wałki? Nikt z was nie zapoznał się z Elsą i narzędziem do Blokady wałków w głowicy silnika 2.0FSI/TFSI ?? Edytowane 21 Maja 2015 przez xcentriq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 To po pierwsze trzeba kupić, a po drugie powodzenia ;-p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 To po pierwsze trzeba kupić, a po drugie powodzenia ;-p No to ja zycze powodzenia bez wlSnie tych blokad kolega ma racje jak cos robic to tam jak sie nalezy i odpowiednie narzedzia / sprzet miec a nie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Przecież tam żadnej filozofii. Poznaczyc wszystko, ściągnąć, wymienić i założyć. Na spokojnie bez pośpiechu i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Tu się zgadzam. Pamietam wykłady na temat wymiany rozrządu w 2.8. Tak samo blokada i tak dalej. Tylko pytanie na co mi to jak robię to tylko raz. Rozumiem warsztat ktoremu się to przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcentriq Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Tylko raz... może ale to kosztuje 230 zł, a sprzedać to potem na jakimś warsztacie lub allegro za parę groszy mniej to nie problem. Lepiej blokować wałki jak należy niż mieć problemy z timingiem camshaftu po takiej operacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rs4wagon Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 ja zakupilem wlasnie auto z zerwanym lancuchem,po remoncie calej glwoicy i reszty tez deko cyka,mam film to go spróbuje dodac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Nie ma szans. Pokrywa i jeden wałek musi być wyciągnięty. Dlaczego wyciągać te wałki? Nikt z was nie zapoznał się z Elsą i narzędziem do Blokady wałków w głowicy silnika 2.0FSI/TFSI ?? Masz jakiś nr tego zestawu. Mnie tylko zastanawia jak dobrać się do tego łańucha skoro wałki będą zblokowane. to co pisał kolega o rozpięciu jednego wałka , bardziej mi to odpowiada. Przecież tam żadnej filozofii. Poznaczyc wszystko, ściągnąć, wymienić i założyć. Na spokojnie bez pośpiechu i tyle. Myślałem ,że to będzie bardziej proste, rozmawiałem z mechanikiem ,że już raz zmieniali bez blokady i potem było wesoło cały czas wywalał błedy, braku korelacji z czujnikiem. Dlatego moje pytanie do tych co już to robili. Czy z blokadą będzie łatwiej to zrobić czy nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcentriq Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Słuchaj najprostsza sprawa z blokowaniem wałkow a to jest cały zestaw. Ten czarny trzpień służy do kompresji napinacza metalowe części do blokady napinacza a ten niebieski klucz do zdjęcia łańcucha. To są narzędzia serwisowe do wymiany łańcucha i napinacza a ty się pytasz czy z tym będzie łatwiej. Poza tym cała instrukcja jest w elsie wkleił bym ale niestety mam kompa na serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Słuchaj najprostsza sprawa z blokowaniem wałkow a to jest cały zestaw. Ten czarny trzpień służy do kompresji napinacza metalowe części do blokady napinacza a ten niebieski klucz do zdjęcia łańcucha. To są narzędzia serwisowe do wymiany łańcucha i napinacza a ty się pytasz czy z tym będzie łatwiej. Poza tym cała instrukcja jest w elsie wkleił bym ale niestety mam kompa na serwisie. Ok dzieki za info , ale masz może nr tego zestawu, bo chciałem zamówić ale potrzebny jest nr. To może kilka zdjęć byś zrzucił z instrukcji. Byłbym bardzo wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 Dla przykładu, chyba coś takiego: http://m.ebay.co.uk/itm/191540880765 Na alle tez tego trochę jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edguy86 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Witam mogę prosić o dokładny komplet częsci uszczelki i wszstko co potrzebne do wymiany tego napinacza i łańcucha 06F 109 217 A 1szt. 06D 109 229 B 1szt. 06D 109 281 D 1szt. N10 196 303 3szt. 06E 127 248 1szt. 06D 109 309 C 1szt. N10 624 701 3szt. N10 691 601 1szt. 06D 103 121 B 1szt. 06F 103 483 D 1szt. 06F 103 483 E 1szt. Chyba wszystko w temacie. A czy muszę wymieniać wariator ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 A macie może instrukcje jak to zrobić z blokadami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Ale popychacz chyba nie trzeba wymieniać jak robiłem to 5 tys km temu co nie ?? Tak samo odma skrzyni korbowej/ PCV trzeba wykręcać ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcentriq Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Odmę trzeba zdjąć po to jest uszczelka w zestawie, chociaż wiadomo jak się postarasz to dasz radę bez, moim zdaniem szkoda zachodu. Wariator raczej się nie psuje i nie trzeba wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Odmy nie trzeba wystarczy rurki odczepić. I całość z pokrywa zejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skulcz Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zastanawia mnie jak użyć tego klucza do ściągnięcia łańcucha. Ma ktos jakies instrukcje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się