Jump to content
IGNORED

[B6 AWA] Brak ciepłego ogrzewania


bolek21

Recommended Posts

Witam! Mam problem z moją Audi A4 2.0 FSI . Problem polega na tym ,że nie ma wogóle ciepłego nawiewu z klimatronika .Przewody od nagrzewnicy przy temperaturze 90 stopni jeden zimny ,drugi ciepły. Po podłączeniu komputera nie wskazuje żadnych błędów.Proszę o szybką pomoc,ponieważ nadchodzi zima.

Link to comment
Share on other sites

A, co ze stanem płyn chłodzącego? Jest w normie, czy ubywa?

Można też odpowietrzyć nagrzewnicę, ale zapowietrzona (zagazowana) nagrzewnica może wskazywać na większy problem np. z uszczelką pod głowicą (moje doświadczenie).

Ponadto jest na forum płukanie nagrzewnicy http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=109917.0;highlight=nagrzewnicy

Link to comment
Share on other sites

Auto było sprawdzane pod kątem uszczelki i wszysko jest ok. A czy jesli nagrzewnica była by zatkana to przewody do niej były by jeden zimny jeden ciepły??? Mechanik mi powiedział ze nagrzewnica odpada , ponieważ chociaż troche by grzało , chociaż letnim powietrzem , a tu poprostu lód takie zimne. Mechanik zauważył również że możliwe że był montowany gaz ale czy to ma jakis związek z ciepłym pow???[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 17:22_________________________________________________A stan płynu jest cały czas w normie

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli jeden przewód do nagrzewnicy jest ciepły a drugi zimny, to znaczy, że jest problem z obiegiem płynu w nagrzewnicy. U mnie obecnie tak się dzieje.

Link to comment
Share on other sites

No mechanik mi mówił że mam słaby obieg w układzie . No jak myślisz co by tu pomogło??? Bo już mam ból głowy z tego powodu !

Link to comment
Share on other sites

A silniczek climatronika (ten ciepło-zimno) działa? sprawdzałeś?

Link to comment
Share on other sites

Może klapki od klimy się zawiesiły?

Link to comment
Share on other sites

No własnie nie wiem , jak sprwdzić te klapki?? Silniczek jak przełączam z HI na LO to słychać jak coś pracuje ale czy poprawnie nie wiem , jak to innaczej sprwdzić?? Mój zaprzyjażniony mechanik mówił że miał identyczny przypadek tylko z audi a6 ale też silnik 2.0 i szukał przyczyny 10 dni i nie znalazł po wymianie termostatu zaczeło grzać ale tylko na wysokich obrotach . Nie wiem czy sprawdzał nagrzewnice!! Pow mi żebym lepiej podjechał do serwisu ale wiem ile bd musiał tam zapłacic :(

Link to comment
Share on other sites

Zrób Nastawy Podstawowe Klimatronika - opis jest na forum (będzie potrzebny VAG)[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 08:52_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=71163.0;highlight=podstawowe+nastawy+klimatronika

Link to comment
Share on other sites

Byłem juz u elektryka wczesniej i pod kompem nie pokazywało żadnych błedów , nastawy podstawowe to wogóle co innego??[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 10:10_________________________________________________jeszcze dodam że temperatura szaleje , bardzo powoli dochodzi do 90 stopni, a jak juz dojdzie to są momenty że nagle spadnie do 60 stopni , a dzisiaj nawet pokazywało 90 stopni i właczyły sie wiatraki i słychać było gotujący sie płyn . Co to może być czyzby termostat ???

Link to comment
Share on other sites

Byłem juz u elektryka wczesniej i pod kompem nie pokazywało żadnych błedów , nastawy podstawowe to wogóle co innego??[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 10:10_________________________________________________jeszcze dodam że temperatura szaleje , bardzo powoli dochodzi do 90 stopni, a jak juz dojdzie to są momenty że nagle spadnie do 60 stopni , a dzisiaj nawet pokazywało 90 stopni i właczyły sie wiatraki i słychać było gotujący sie płyn . Co to może być czyzby termostat ???

Termostat i G62.

Link to comment
Share on other sites

co to jest G62 ?? czujnik temperatury cieczy dobrze pamietam?? jak tak to został wymieniony

[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 12:29_________________________________________________termostat jak do mego modelu kosztuje 566zł troche drogo , jak myslicie wymieniać ten termostat?? czy lepiej poczekac? Pomóżcie .[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 14:45_________________________________________________jest jeszcze jedna wada nie moge wyłaczyc przycisku econ , ale nie wiem czy te rzeczy sa jakos ze soba powiazane

Link to comment
Share on other sites

Nie może tak być żeby wąż z nagrzewnicy był zimny a drugi ciepły, to może wskazywać zatkaną nagrzewnicę , a słabe ciśnienie w układzie chłodzenia może wskazywać walniętą pompę wody

Link to comment
Share on other sites

Nie może tak być żeby wąż z nagrzewnicy był zimny a drugi ciepły, to może wskazywać zatkaną nagrzewnicę , a słabe ciśnienie w układzie chłodzenia może wskazywać walniętą pompę wody

Mam pytanie czy jak nagrzewnica jest zatkana to nie bd słabe Cisnienie??

Link to comment
Share on other sites

kolego ja mialem podobnie ale wyczyscilem caly uklad i teraz jest juz wszystko dobrze :)

Link to comment
Share on other sites

a co masz na myśli "wyczyściłem układ" ?

Link to comment
Share on other sites

Witam ponownie chciałbym wszyskim podziekować za podpowiedzi , problem został rozwiazany , problem tkwił w termostacie i pompie wodnej . Pozdrawiam i zamykam temat i jeszcze raz wielkie dzieki!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...