ckomorow 0 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Witam. Co myślicie o tym zestawie? Może coś proponujecie lepszego? Czekam na wasze opinie. Zestaw proponowany do Audi A4 Avant B5 1.9 TDI 116 Km 2000 r. Opis TARCZE HAMULCOWE (komplet 2 sztuk) * Oś przednia * Tarcz hamulcowa wentylowana * Grubość tarczy hamulcowej 25 mm * Średnica tarczy hamulcowej 288 mm * Wysokość tarczy hamulcowej 46,5 mm * Ilość otworów: 5 KLOCKI HAMULCOWE ATE (komplet na oś przednią) * System hamulcowy: Ate * Długość [mm]: 156 * Wysokość [mm]: 71 * Grubość [mm]: 20,4 * Ilość wskaźników zużycia okładzin: 2 http://www.allegro.pl/item336355599_tarcze_ate_powerdisc_klocki_passat_audi_a6_a4.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Cena jest dobra, produkt też więc śmiało możesz kupować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 ATE dobra firma we wszystkich samochodzikach miałem ATE i chwalę sobie :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckomorow 0 Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 ok. dziękuję za opinię. POWERDISC - czy to są sportowe klocki? Jeśli tak to czy jest sens je wstawiać do 115 KM samochodu. Wydaje mi sie że sportowe na pewno są droższe, chyba że się mylę. :gwizdanie: [br]Dopisany: 27 Marzec 2008, 21:04 _________________________________________________Może komuś się przyda. Wyszukiwanie klocków oraz tarcz hamulcowych firmy ATE. 1. Wchodzimy na stronę: http://webshop.tecdoc.net/ows6/en/716A112C10CF3EDA746E0EDE4D028E13.srv?view=VIndexFramesetJsp 2. Klikamy w Vehicles 3. Wybierz markę 4. model auta 5. rodzaj silnika "Type" 6. Wybierz z drzewka "Brake System" 7. Wybierz "Disc Brake" - tarcze 8. Wybierz "Brake Pad Set" - klocki 9. Otworzy Ci się nowe okno, gdzie wybierasz klocki - na przód auta "FRONT Axle" - na tył auta "REAR Axle" Po wybrani naciśnij klawisz "DONE" 10. Wyświetli się lista dostępnych klocków hamulcowych, lub tarcz w zależności co wybierzemy (format 13.xxxx-xxxx.x) Z wyświetlonym numerem na pewno łatwiej będzie można kupić układ hamulcowy. :> Nie jestem pewny czy chodzi ta stronka pod Internet Explorer na Firefox na pewno! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Tylko się upewnij że masz tarcze 288mm, bo wg ETKI w Twoim modelu występowały także 280mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckomorow 0 Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Czy ktoś ma jakiś pomysł jak to sprawdzić bez odkręcania koła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 VIN w serwisie, nie wiem czy w kodach wyposażenia to jest-jeśli tak to może się udać sprawdzić samemu, poza tym zacisk 288 to Ate, a 280 Lucas (o ile pamiętam), zresztą ile to roboty (chyba mniej niż odsyłanie paczki) odkręcić jedno koło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik 22 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 ok. dziękuję za opinię. POWERDISC - czy to są sportowe klocki? Jeśli tak to czy jest sens je wstawiać do 115 KM samochodu. Wydaje mi sie że sportowe na pewno są droższe, chyba że się mylę. :gwizdanie: [br]Dopisany: 27 Marzec 2008, 21:04 _________________________________________________Może komuś się przyda. Wyszukiwanie klocków oraz tarcz hamulcowych firmy ATE. 1. Wchodzimy na stronę: http://webshop.tecdoc.net/ows6/en/716A112C10CF3EDA746E0EDE4D028E13.srv?view=VIndexFramesetJsp 2. Klikamy w Vehicles 3. Wybierz markę 4. model auta 5. rodzaj silnika "Type" 6. Wybierz z drzewka "Brake System" 7. Wybierz "Disc Brake" - tarcze 8. Wybierz "Brake Pad Set" - klocki 9. Otworzy Ci się nowe okno, gdzie wybierasz klocki - na przód auta "FRONT Axle" - na tył auta "REAR Axle" Po wybrani naciśnij klawisz "DONE" 10. Wyświetli się lista dostępnych klocków hamulcowych, lub tarcz w zależności co wybierzemy (format 13.xxxx-xxxx.x) Z wyświetlonym numerem na pewno łatwiej będzie można kupić układ hamulcowy. :> Nie jestem pewny czy chodzi ta stronka pod Internet Explorer na Firefox na pewno! POWERDISC to są tarcze nie kloce . Bardzo dobre jeśli bierzesz jakość do ceny. Gorzej z klockami ATE, są bardzo bardzo miękkie, i mocno pylą. Lepsze np Ferodo. [br]Dopisany: 28 Marzec 2008, 17:57 _________________________________________________ VIN w serwisie, nie wiem czy w kodach wyposażenia to jest-jeśli tak to może się udać sprawdzić samemu, poza tym zacisk 288 to Ate, a 280 Lucas (o ile pamiętam), zresztą ile to roboty (chyba mniej niż odsyłanie paczki) odkręcić jedno koło? zacisk 280 jest FSIII tak jak mówisz. ATE ma 288 i 312mm które są notabene identyczne często. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 zestawik ATE Powerdisc 24.0325-0105.1 + Klocki ATE 13.0460-7110.2 zakładałem w zeszłe lato i mogę zdecydowanie polecić bo sie w pełni sprawdzają. jedna tylko uwaga - jeśli ktoś oczekuje od tych tarcz "sportowych osiągów" to jest w błedzie. Tarcze pomimo swoich nacięć i sportowego charakteru takimi nie są. Dlaczego? Otóż rowek tego w tego typu nacięciach się zapieka i zapycha a jego funkcja (odprowadzania gazów powstałych w wyniku tarcia) raczej jest nikła. Jeżeli ktoś naprawdę oczekuje lepszych haluców to musi szukać nawiercanych tarcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 zestawik ATE Powerdisc 24.0325-0105.1 + Klocki ATE 13.0460-7110.2 zakładałem w zeszłe lato i mogę zdecydowanie polecić bo sie w pełni sprawdzają. jedna tylko uwaga - jeśli ktoś oczekuje od tych tarcz "sportowych osiągów" to jest w błedzie. Tarcze pomimo swoich nacięć i sportowego charakteru takimi nie są. Dlaczego? Otóż rowek tego w tego typu nacięciach się zapieka i zapycha a jego funkcja (odprowadzania gazów powstałych w wyniku tarcia) raczej jest nikła. Jeżeli ktoś naprawdę oczekuje lepszych haluców to musi szukać nawiercanych tarcz. potwierdzam słowa Mirona nie zgodzę się tyko, że trzeba szukac nawiercanych tarcz...też niewiele daje prawda jest taka, żeby iśc w większe średnice :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się