krzys19600 Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 Moze ktoś miał podobne objawy,Odpalam i samochód nie jedzie tak jak powinien napiszecie zebym podłączył go do kompa z tym ze wystarczy go na chwilę zgasić i juz jast ok.Mam dopiero tak drugi raz za pierwszym wymieniłem n75.Dziś skubaniec tez nie chciał jechac wystarczylo zatrzymac się i na chwilę wyłaczyc zapłon i jest ok.Z tego co znalazłem na forum to n75 ale jest załozony nowy.Ciezko będzie mi to zdjagnozować jak mi tak zacznie jechać musiał bym w danej chwili jechać do mechanika zeby podpiąc VAG-a.A to będzie cięzko tak trafić.
mcm Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 jak zrobisz logi to wszystko wyjdzie, a przynajmniej bład będzie jakiś
Wihajster Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 Moze ktoś miał podobne objawy,Odpalam i samochód nie jedzie tak jak powinien napiszecie zebym podłączył go do kompa z tym ze wystarczy go na chwilę zgasić i juz jast ok.Mam dopiero tak drugi raz za pierwszym wymieniłem n75.Dziś skubaniec tez nie chciał jechac wystarczylo zatrzymac się i na chwilę wyłaczyc zapłon i jest ok.Z tego co znalazłem na forum to n75 ale jest załozony nowy.Ciezko będzie mi to zdjagnozować jak mi tak zacznie jechać musiał bym w danej chwili jechać do mechanika zeby podpiąc VAG-a.A to będzie cięzko tak trafić. błedy beda zapisane wiec dowiesz sie jak sie podepniesz wiec nie trzeba jechac do mechanika w trakcie usterki
grippen Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 może przepływomierz nie domaga zrób logi to się okaże
krzys19600 Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Opublikowano 27 Marca 2008 O to chodzi że za pierwszym razem zadnych błedów nie było,Ale ok zaraz jadę.
sokolnh Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 wpada w tryb awaryjny jak cisnienie doładowania jest za duże i wtedy jest zamulony, jak go zgasisz i odpalisz to problem zniknie, ale bedzie sie on powtarzał masz problem z cisnieniem doładowania turbiny
lukaszr Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 Panowie, nie ma co wróżyć z fusów - VAG i logi prawdę nam powiedzą, a przynajmniej nakierują.
baskecior Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 Silnik z jakiegoś powodu przechodzi w tryb awaryjny. Prawdopodobne przyczyny - awaria wtrysku sterującego lub połączenia z nim (słaby styk na kostce połączeniowej) - niedoładowanie (potężna dziura w dolocie) - przeładowanie (N75 lub nie działające podciśnienia lub sztanga) Prawdę powie analiza błędów ze sterownika silnika. Koniec wróżenia z fusów z mojej strony.
spanky Opublikowano 28 Marca 2008 Opublikowano 28 Marca 2008 Koniec wróżenia z fusów z mojej strony. koniec wrozenia z fusów z kazdej strony ... ZAMYKAM !!! [jak beda logi to zapraszam do działu "Diagnostyka VAG" - chyba ze pojawi sie cos nowego to na prosbe zainteresowanego odblokuje temat]
Rekomendowane odpowiedzi