Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Prośba o analizę logów AJT '00 - 2,5 TDi 88 PS - Poprawione


RVN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy,

mam prosbe dotyczaca analizy logow - siostra przyjechala VW T4, chciala odwiedzc mechanika i profilaktycznie zrobilismy logi - ostatnio przez niedzialajacy czujnik temperatury nie dalo sie prawidlowo ich odczytac. Moze teraz bedzie lepiej, takze bede wdzieczny za wszystkie opinie i podpowiedzi :)

Bledy:

17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground

P1441 - 35-10 - - - Intermittent

Logi dynamiczne:

Log (0 - 000,000)

Log (0 - 001)

Log (0 - 003,003)

Log (0 - 004,004)

Log (0 - 007,007)

Log (0 - 008,008)

Log (0 - 010,010)

Log (0 - 011,011)

Log (0 - 013,013)

Log (0 - 014,014)

Log (0 - 018,018)

Log (0 - 023,023)

Statyczne BS:

Log (0 - 000)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 011)

Statyczne:

Log (0 - 000)

Log (0 - 001)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 007)

Log (0 - 013)

Log (0 - 014)

Log (0 - 018)

Log (0 - 023)

Z gory dziekuje za pomoc :notworthy:

Pozdrawiam i polecam robienie logow Transporterm - przezycia niesamowite :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile ma filtr pow ?

korekcje slabe

n18 od egr albo dead albo kable

brak 008 i 011 dyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr powietrza ma 3 miesiace, okolo 4 tys km

da sie cos wywnioskowac bez tych grup 008 i 011, bo ostatnio jak tu wrzalem logi to podobno nie byly potrzebne wiec teraz ich nie robilem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez tych logów (010, 011, 008) nie da się stwierdzić, jak działa przepływomierz i turbina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez tych logów (010, 011, 008) nie da się stwierdzić, jak działa przepływomierz i turbina.

patrzac na 003 to to auto ma spore braki w mocy ...

egr notorycznie zamkniety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

egr notorycznie zamkniety

programem ... pomiar z 023 pokazuje cos wrecz odwrotnego ... dynamiczny 011 potwierdzi to zapewne ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłbym ten egr fizycznie - zdemontował i wyczyścił.

Po małych wskazaniach MAF wydaje mi się, że dolot jest mocno zapchany.

Może ktoś inny ma inne sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...