Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana/naprawa silniczka krokowego od klapy nawiewu na nogi.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałem dzisiaj wymontować ten silnik ale poległem. Chyba bez rozbierania srodkowej deski nic nie zrobie. Nie ma tam nawet jak wsadzić ręki a co dopiero odkręcać. Czy jak wymontuję tunel to będzie tam lepszy dostęp?

Opublikowano

No panowie ja właśnie jestem po tej paskudnej operacji. Cała praca zajęła mi 6 godz. Śrubokręt z przegubem, bit magnetyczny, Torx 10. To jest do zarobienia alee.. trochę ponarzekałem na naszych zachodnich sąsiadów (CENZURA) :wallbash: :>.

Opublikowano

próbowałem to zrobić wg opisu glapssona ale w polfcie jest troche inaczej i trzeba wyjmować cały nadmuch na nogi bo nie dojdziesz do do trzeciego wkręta torx który trzyma silnik

Opublikowano

próbowałem to zrobić wg opisu glapssona ale w polfcie jest troche inaczej i trzeba wyjmować cały nadmuch na nogi bo nie dojdziesz do do trzeciego wkręta torx który trzyma silnik

da radę dojść jest ciężko ale da radę :gwizdanie:

Gość kaliszak
Opublikowano

Jak wy rozkręcacie ta obudowę samego silniczka żeby wyczyścić szczotki? U mnie wygląda na to ze się ich rozebrać nie da. Całe silniczki sterujące już mam wykręcone ale nawet podczas nastawy podstawowej silniczki ani drgną. Więc nie wiem co jest nie tak. Zimne luty, popsuty panel? no chyba ze gdzieś jest jakaś zwara bo wątpliwe by wszystkie trzy padły w jednym czasie.

Opublikowano

nie pamiętam dokładnie jak, ale silniczek się rozbiera na bank. Tylną część ostrożnie się wyjmuje chyba o ile dobre pamiętam odchylając 2 blaszki i tył plastikowy wyłazi tylko ostrożnie żeby szczotek nie pogubić :wink4:

Opublikowano

glapsson wrzuć aktualne fotki bo wygasly jak mozesz, pzdr :)

Pewnie że pomogło :)), przez dłuższy czas nie miałem żadnych błędów, teraz niestety pojawił mi się błąd 15,7 ale wszystko działa bez zarzutu, w wolnej chwili trzeba będzie zajrzeć który to teraz silniczek szwankuje :/

Działa Ci tez klima? U mnie właśnie jest uszkodzony ten silniczek od klapki pod filtrem kabinowym(nie mylic z nisza klapka od obiegu wew/zew) i wlasnie nie wiem za co ona odpowiada bo wywalilbym ja calkiem. niekotrzy pisza ze elektroniczny sygnal rpedkosci pojazdu nia steruje i w wiekszy predkosciach sie po prostu zamyka. Ma ktos jakies info czy to prawada?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...