Skocz do zawartości

vwiater

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vwiater

Informacje

  • Imię
    Jarosław
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

346 wyświetleń profilu

Osiągnięcia vwiater

0

Reputacja

  1. Jak działa ta klapa przepływu powietrza? W sensie w którym momencie się otwiera, a w którym zamyka?
  2. Darko, przesiadałeś się z minerała 15W40 czy po prostu zawsze lałeś 5W40? Płukasz silnik przy wymianie oleju? Co ile zmieniasz olej? Jak praca silnika?
  3. Spoko, ja do 80 B3 90r. 1.8 PM leje przepalony przez Golfa II Mobil 15W40 i jeździ, wymiana z filtrem co 20 tys. km. Jednak ADR są chyba mniej wytrzymałymi konstrukcjami.
  4. Mesiah, jak miałem zalany w 1.8 ADR olej marki olej, mineralny 15W40 od okolo 2 lat, okolo 300 tys. przejechane, brak wyciekow, to robie plukanke LM pro line i moge lac LM Synthoil High Tec 5W40 czy dac jeszcze 10w40 pomiedzy jakis(mam sprawdzony Castrol Magnatec 10W40)? Tylko z drugiej strony te silniki wg forum nie lubia 10W40. Wyczytalem ze wg instrukcji do tych silnikow zalecany jest 10W40 polsyntetyk, ale jest nie zalecany wg forum bo powstaje nagar. Od 2000 roku juz zalecaja 5W40 pelen sytetyk.
  5. glapsson wrzuć aktualne fotki bo wygasly jak mozesz, pzdr Działa Ci tez klima? U mnie właśnie jest uszkodzony ten silniczek od klapki pod filtrem kabinowym(nie mylic z nisza klapka od obiegu wew/zew) i wlasnie nie wiem za co ona odpowiada bo wywalilbym ja calkiem. niekotrzy pisza ze elektroniczny sygnal rpedkosci pojazdu nia steruje i w wiekszy predkosciach sie po prostu zamyka. Ma ktos jakies info czy to prawada?
  6. Ooo ciekawe, sprawdze i dam znac EDIT. Wytargałem całą deske i tą obudowę nagrzewnicy i tak: dolna klapka działa poprzez grzybek podciśnieniowy, włącza ją elektrozawór po wciśnięciu obiegu zamkniętego przy czym auto musi być odpalone żeby wytworzyło to podciśnienie. Zamyka szczelnie wlot do wentylatora. Górna klapka zaś sterowana jest silnikiem elektrycznym, który u mnie jest uwalony. Nie wiem kiedy się załącza, na pewno nie razem ze spryskiwaczami. Ciekawe jest to, że nawet w przypadku jej zamknięcia nie jest w stanie zamknąć całego wlotu tylko częściowo. Zastanawiam się nad wyrzuceniem tej klapki skoro silnik i tak nie działa. Wiem na pewno, ze ta klapka ma jakiś związek z klimatyzacją, bo wystepuje tylko w climatroniku. Ma ktoś jakieś info kiedy ona się włącza/wylacza?
  7. Panowie w Audi A4 B5 95r. przed liftem klimatronik są dwie klapki we wlocie powietrza: pierwsza sterowana elektrozaworem i gruszką podciśnieniową bliżej wentylatora(dalej filtra kabinowego) od obiegu wew/zew calkowicie zamyka lub otwiera po wcisnieciu przycisku obiegu na wlaczonym silniku, natomiast druga klapka blizej filtra kaibnowego(dalej wentylatora) sterowana silnikiem elektrycznym nie wiem kiedy jest wlaczana wylaczana tym bardziej ze nawet zamknieta nie przyslania calego otworu. Ktos wie od czego ona jest?
  8. Pany przepraszam za odkop, ale jestem w trakcie rozbiorki. Mam problem, zdjalem deche, odczepilem 2 przewody od nagrzewnicy, 2 srubki po prawej obok wentylatora i co wiecej trzyma caly "kibel" oprocz 2 przeewodow klimy? Na podszybiu ida 2 metalowe przewody od klimy jak je rozpiac? EDIT. Ok znalazłem gdzieś na forum ze te 2 przewody od klimy na podszybiu sa spiete sruba i zeby powoli odkrecac bo tam jest 12 atmosfer niestety u mnie chyba klima byla nie nabita bo jak odkrecilem to nic nie leciało/dmuchało. Dodatkowo cały "kibel" trzymały dwie sruby 8 od plastiku nawiewu na szybę i jedna srubka od wzmocnienia po prawej stronie kierownicy/po lewej stronie konsoli srodkowej. 1. Teraz wyjąłem cały ten "kibel" tylko jak wyjąć ten plastik od nawiewu na szybe co byl przekrecony 2x8? 2. Caly ten kibel jest skladany na silikonie? Dobrze zauwazylem? 3. Jakiej firmy nagrzewnice polecacie bo od razu jak rozebralem to ja wymienie na przyszlosc bo za duzo rozkrecania jakby odpukac siadla? 4. Z tego "kibla" wylało się trochę takiej żółtej mazi to ten plyn z klimy?
  9. vwiater

    jaka antena ?

    Zawodowy spawacz/tokarz da sobie z tym radę?
  10. vwiater

    jaka antena ?

    Akurat migomat jest w domu, podsufitka ściągnieta tylko pytanie czy nie pofaluje mi dachu takie spawanie? PS. Radio po zamontowaniu prawidłowo wzmacniacza, separatora itd. odbiera mi nawet radio z Zakopanego w pólnocnym Krakowie, vox i rmf max zero zakłóceń, normalnie oszalałem!
  11. Ok udało mi się pościągać cięgna z silniczka czerwonego od kierowcy, niebieskiego od pasażera i białego za niebieskim od pasażera. Silniczki pracują dobrze, przesuwają cięgna więc dlatego komp nie pokazuje błędów. Pomyślałem, że skoro silniczki ruszają cięgna to i klapki się ruszają więc pewnie tak jak we wcześniejszym aucie Golf MK2 skończyła się gąbka na klapie i jest dziura. Rozebrałem środkową konsolę z nadzieją, że ujrze jakos klape i sprawdzę. Doszedłem do tego, że zacząłem ręcznie ruszać klapami skoro cięgna od silniczków pościągane. I chyba znalazłem przyczynę nie działającego nawiewu na szybę/nogi mianowicie cięgno od niebieskiego silniczka co wchodzi tak jakby na taki trzpień kręci się 360 stopni do okoła tak jakby coś w środku było urwane i nie przesuwało klapy. Wniosek jest jeden trzeba wyrwać cały "kibel" doszedłem do momentu odkręcenia schowków, konsoli środkowej z guzikami, prawego wzmocnienia środkowego. Dalej muszę poszukać na forum jak rwać dechę żeby czegoś nie urwać chyba, że ktoś ma wskazówki jak wyciągnąc ten plastik z nagrzewnica bez sciagania kokpitu? EDIT. Zdjąłem deske i po przyjrzeniu sie wszystkiemu inaczej sie nagrzewnicy wymienic nie da!
  12. Damian mam to samo, rozwialzales jakos ten problem? EDIT. U mnie klapa centralna zeskoczyla z zaczepu przez co byla ustawiona caly czas na srodek. Pomimo tego ze klapa szyba/nogi działała to nie dochodziło tam powietrze bo blokowała klapa centralna.
  13. Kolego mam identyczne objawy! Naprawiles jakos swoj problem? EDIT. Czerwony odpowiada za nogi/szybe ale u mnie akurat działał. Problem byl z centralnym tj. niebieskim ktory nie puszczal powietrza do czerwonego, bo niebieski spadl z zaczepu tak zablokowany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...