Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 TDI] Czy turbo po przebiegu 250tys moze juz byc zdechła?


Piotrek98igo

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanko odnosnie turbiny czy po 250tys moze juz byc padnieta?i czy jakby tak bylo czy moglbym kupic turbo od wersji 110-konnej do 90KM?czy trzeba by bylo cos jeszcze wymienic?aa i jaki koszt bylby tego?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbina moze pasc nawet po 10k km, to zalezy wylacznie od uzytkowania, stosowania odpowiedniego oleju itd

[ Dodano: 27-10-2006, 20:02 ]

PS, zapraszam kolego do zapoznania sie z regulaminem i przywitaj sie w newbie

[ Dodano: 27-10-2006, 20:02 ]

http://www.a4-klub.fg.pl/forum/viewtopic.php?p=42561#42561

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no racja,powiedzmy ze byla umiarkowanie jechana:) bo nie wiadomo jak ktos jezdzil przed nami a wiec dowiem sie czegos wiecje :wink: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedzmy ze byla umiarkowanie jechana

a co to znaczy ?

Turbina lubi działać...

A nie jazdę "umiarkowaną".

Ja mam 190 tys przebiegu i turbo powiedziało papa.

Podejrzewam, że wysrało się dzięki PSJ (wjazd na autobahna i jazda spokojna) oraz LongService'y (niech ich jasna cholera)

Na szczęscie w moim przypadku, niemiec wymienił rozrząd :D:cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co chcesz wiedziec?? turbine od 110 mozesz zalozyc bez problemu, cena z tego co wiem oscyluje w granicach 400-1000pln

No nie wiem czy tak bez problemu, w wersji 110KM masz zmienną geometrię i sterowanie tym, a w 1Z tego nie było... Dać się da, ale nie bez rzeźbienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 190 tys przebiegu i turbo powiedziało papa.

Podejrzewam, że wysrało się dzięki PSJ (wjazd na autobahna i jazda spokojna) oraz LongService'y (niech ich jasna cholera)

Napewno nie przez PSJ bo po przez taki styl to tylko sie zasyfia turbina i zapiekaja kierownice. To raczej zly olej i zle jej traktowanie, czyli katowanie na zimnym silniku i gaszenie odrazu po dluzszej i ostrej jezdzie.

troche by zabawy bylo z przerobieniem turbinki od 110-ki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

98igo generalnie turbiny od silnika 1.9 TDI 1Z/AHU bo takowa posiadasz sa "niezniszczalne" .. ale jak zawsze sa wyjatki i po 250 tys moze sie wysrac ... :twisted:

co do zmiany na 110 Km to wiaze sie to z kilkoma zmianami ... a mianowicie turbo w twoim silniku streowane jes nadcisnieniem natomiast turbo od silnika 110 KM (VGT - Variable Geometry Turbine) czyli turbina o zmiennej geometrii łopatek sterowana jest podcisnieniem ... wiaze sie to ze zmiana przewodów cisnieniowych,zaworka N75,komputera,kolektor i kilka innych pierdól ..... sosobiscie dalbym sobie spokoj ... zmien wtryski od silnika AFN/AVG/ASV zrob program i ciesz sie moca TDI ..... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spanky, to i ja mam pytanie, czy wtryski w 90KM mozna zmienic wczesniej robiac program czy wypadaloby najpier zajac sie wtryskami a pozniej dopiero modyfikowac kompa. sprawa dotyczy Vw golfa silniczek hmm napewno nie 1Z, oznaczenie jest tak chyba tak jak w audi czyli AHU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Murzyn, chyba nie ma wiekszego znaczenia ale cos mi podpowiada, ze lepiej pierw wtryski, a pozniej program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Murzyn, pewnie spanky, Ci poleci z AKP i nie tylko goscia o niku Rogal ale moge byc w bledzie. Zapodaj ogloszenie na forach od chipow to napewno ktos Ci zaproponuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...