Zimny Chirurg 2 Opublikowano 24 Marca 2012 Opublikowano 24 Marca 2012 Witam Moze nie mam V6 ale zamiarem jest zapodać taki silnik. I wydaje mi sie i tylko mi i z mojego inżynierskiego punktu widzenia ze te silniki załatwiło to ze wymiany były co 30 tyś oleju. Ja u siebie co 10 tys wymieniam i az strach koło tego przechodzić jak wylatuje z silnika. Nie wyobrażam sobie oleju po 30 tyś. To tyle. Pozdro ZC
kudalty66 Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Opublikowano 25 Marca 2012 WitamMoze nie mam V6 ale zamiarem jest zapodać taki silnik. I wydaje mi sie i tylko mi i z mojego inżynierskiego punktu widzenia ze te silniki załatwiło to ze wymiany były co 30 tyś oleju. Ja u siebie co 10 tys wymieniam i az strach koło tego przechodzić jak wylatuje z silnika. Nie wyobrażam sobie oleju po 30 tyś. To tyle. Pozdro ZC nic nowego nie powiedziałeś, wszyscy wiemy że te silniki longlife zabija, niestety taka była norma w serwisach i tak niemcy jeździli, nikt z nas na to wpływu nie ma,. ale za to w serwisie teoretycznie napisane jest żeby przy rozrządzie tj120 tys, zrobic kompletna hydraulikę,. jak wałki i hydraulika sa juz podjechane, to zadna wymiana co 10 tys im nie pomoże, wałki utwardzane sa powierzchniowo, wiec jak sa podtarte, to długo nie pośmogają pozdr
Arturoo Opublikowano 25 Marca 2012 Opublikowano 25 Marca 2012 WitamMoze nie mam V6 ale zamiarem jest zapodać taki silnik. I wydaje mi sie i tylko mi i z mojego inżynierskiego punktu widzenia ze te silniki załatwiło to ze wymiany były co 30 tyś oleju. Ja u siebie co 10 tys wymieniam i az strach koło tego przechodzić jak wylatuje z silnika. Nie wyobrażam sobie oleju po 30 tyś. To tyle. Pozdro ZC nic nowego nie powiedziałeś, wszyscy wiemy że te silniki longlife zabija, niestety taka była norma w serwisach i tak niemcy jeździli, nikt z nas na to wpływu nie ma,. ale za to w serwisie teoretycznie napisane jest żeby przy rozrządzie tj120 tys, zrobic kompletna hydraulikę,. jak wałki i hydraulika sa juz podjechane, to zadna wymiana co 10 tys im nie pomoże, wałki utwardzane sa powierzchniowo, wiec jak sa podtarte, to długo nie pośmogają pozdr ciekaw jestem ile silników miało je wtedy wymienione może jest to jakiś model ........ co 30 k olej ,a z założenia co 120k hydraulika z rozrządem
Frimuś Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 panowie powiedzcie czy stan walka rozrzadu moze decydowac o stanie silnika? tzn.zurzyty walek oznacza silnik szrot czy jest to poprostu jak kazdy element ktory ma prawo sie zuzyc i nalerzy go wymienic ,pytam poniewarz ktos po ogledzinach mojego walka (zdjecia)ocenil silnik jako .szrot. i nie wiem czy powinienem brac sobie to do serca. acha i jeszcze jedno zauwarzylem ze jeden chydroszto sjest przebarwiony - wina moze byc wadliwy walek ? z gory dzieki za ew.odpowiedzi.
kudalty66 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 wałki w tych silnikach się wyciarają, z róznych przyczyn, i przy dużym przebiegu, ja wymieniłem i silnik śmiga, moze mechanik niema pojęcia o tym silniku, przeczytaj cały wątek i inne o 2.5 v6, tak samo dużo zwolenników i tak samo dużo przeciwników.
Frimuś Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Ale wydaje mi sie ze dotyczy sie to każdych walkow nie tylko tych w V kach.
Arturoo Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 w v'kach szczególnie są narażone i podatne ....a zużywają się wszystkie w każdych silnikach
Frimuś Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 w v'kach szczególnie są narażone i podatne ....a zużywają się wszystkie w każdych silnikach czyli nie musi oznaczac to ze silnik jest kiepskiej kondycji jesli walek kfalifikuje sie do wymiany. a pytanko jeszcze jedno odbarwiona jedna szklanka moze byc wina walka ?
Arturoo Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 najpierw pada hydraulika...potem dostaje po d*pie wałek pokrywy zaworów musisz zdjąć....najlepiej jak zamiast Ciebie zrobi to ktoś kto wie co to 2,5
kudalty66 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 w v'kach szczególnie są narażone i podatne ....a zużywają się wszystkie w każdych silnikach czyli nie musi oznaczac to ze silnik jest kiepskiej kondycji jesli walek kfalifikuje sie do wymiany. a pytanko jeszcze jedno odbarwiona jedna szklanka moze byc wina walka ? co masz na mysli mówiąc ''kolokwialnie'' szklanka, w 2.5 v6 niema takowych szklanek jak w zwykłym silniku 8 zaworowym np oplu,które właśnie tak wyglądają. są dzwigienki, pestki i hydropopychacze które akurat w tym silniku nie wyglądają jak ''szklanki''
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się