Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Ucieka płyn chłodzący


wyderek

Recommended Posts

Witam, od jakiegoś czasu uciekał mi płyn kilka tyś km i trzeba było dolać, teraz nagłe pogorszenie i nawet litr na 100km:/ co może być winne? rano praca a wieczorem niewiele widać ciężko sprawdzić pod samochodem czy jakiś wyciek jest ponieważ pada deszcz, a w sobotę mam pilny wyjazd około 500km, jakieś porady od czego zacząć sprawdzanie ? z góry dzięki za odp

Link to comment
Share on other sites

kolego ja mialem malutenka dziurke w rurce pod przepustnica niewiele bylo widac ale po dokladnych ogledzinach okazalo sie ze jednak tam lekko saczy pospawalem i teraz jest dobrze ale troche roboty z wyciagnieciem mialem w 1.8 ADR :/

Link to comment
Share on other sites

Witaj ..

Może nie wiele Ci pomogę ..ale trudno tu być wróżką i podpowiedzieć gdzie masz wyciek...

teraz nagłe pogorszenie i nawet litr na 100km:

to duży ubytek ..i na pewno musi być widoczny ...dobra latarka i pod maskę , odkręć osłonę z silnika i po oglądaj dobrze króćce które idą do silnika i wszystkie węże ...

a w aucie pod nogami sucho? po oglądaj dokładnie chłodnice i pod nią czy nie leje ...

Taki wyciek musi być zauważalny ....

Pozdrawiam ...

Link to comment
Share on other sites

u mnie niby powoli saczylo ale jak zalalem do pelna to przez noc potrafilo wszystko wyleciec i auto stalo

Link to comment
Share on other sites

to przypal miales. sprawdzic caly uklad przy takiej ilosci ubywajacego plynu musi gdzies byc wyciek widoczny

Link to comment
Share on other sites

Kolego musisz pojechać na kanał do mechanika i popros go zeby spojrzal na głowice. Ja mialem cos takiego i różnie mechanicy mowili i krecili nosem ale wyszlo ze uszczelka na glowicy do wymiany. :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

Zacznij od zdjęcia górnej pokrywy silnika i sprawdź kruciec łączący chłodnicę z głowicą. Bardzo często pęka gdyż jest plastikowy.Przy tak dużym wycieku będzie wydać na bank

Link to comment
Share on other sites

Rzuć okiem na skrzynię czy nie jest mokra, mam to samo ciągle muszę dolewać, myślałem że to oring wymieniłem okazało się że kruciec wody z tyłu silnika jest delikatnie pęknięty i pod ciśnieniem sika. Wystarczy go od spodu ręką dotknąć czy nie ma mokro :)

Link to comment
Share on other sites

Kolego mam podobny problem.

Tak jak powyżej koledzy piszą sprawdź plastikowe króćce.

Ja mam pęknięty od prawej strony co wchodzi do bloku.

Znajomy mechanik powiedział , że szlak je też trafia ze względu na płyn chłodzący

a ja właśnie mam Petrygo które jego zdaniem nie nadaje się do Audi :-(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...