wyderek 0 Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Witam, od jakiegoś czasu uciekał mi płyn kilka tyś km i trzeba było dolać, teraz nagłe pogorszenie i nawet litr na 100km:/ co może być winne? rano praca a wieczorem niewiele widać ciężko sprawdzić pod samochodem czy jakiś wyciek jest ponieważ pada deszcz, a w sobotę mam pilny wyjazd około 500km, jakieś porady od czego zacząć sprawdzanie ? z góry dzięki za odp Link to comment Share on other sites More sharing options...
luibuki 2 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 kolego ja mialem malutenka dziurke w rurce pod przepustnica niewiele bylo widac ale po dokladnych ogledzinach okazalo sie ze jednak tam lekko saczy pospawalem i teraz jest dobrze ale troche roboty z wyciagnieciem mialem w 1.8 ADR :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
OLIVER 29 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 Witaj .. Może nie wiele Ci pomogę ..ale trudno tu być wróżką i podpowiedzieć gdzie masz wyciek... teraz nagłe pogorszenie i nawet litr na 100km: to duży ubytek ..i na pewno musi być widoczny ...dobra latarka i pod maskę , odkręć osłonę z silnika i po oglądaj dobrze króćce które idą do silnika i wszystkie węże ... a w aucie pod nogami sucho? po oglądaj dokładnie chłodnice i pod nią czy nie leje ... Taki wyciek musi być zauważalny .... Pozdrawiam ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
luibuki 2 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 u mnie niby powoli saczylo ale jak zalalem do pelna to przez noc potrafilo wszystko wyleciec i auto stalo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magicbattle 11 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 to przypal miales. sprawdzic caly uklad przy takiej ilosci ubywajacego plynu musi gdzies byc wyciek widoczny Link to comment Share on other sites More sharing options...
lapawwa 0 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 Kolego musisz pojechać na kanał do mechanika i popros go zeby spojrzal na głowice. Ja mialem cos takiego i różnie mechanicy mowili i krecili nosem ale wyszlo ze uszczelka na glowicy do wymiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLI 2 Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Zacznij od zdjęcia górnej pokrywy silnika i sprawdź kruciec łączący chłodnicę z głowicą. Bardzo często pęka gdyż jest plastikowy.Przy tak dużym wycieku będzie wydać na bank Link to comment Share on other sites More sharing options...
markus85 1 Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Rzuć okiem na skrzynię czy nie jest mokra, mam to samo ciągle muszę dolewać, myślałem że to oring wymieniłem okazało się że kruciec wody z tyłu silnika jest delikatnie pęknięty i pod ciśnieniem sika. Wystarczy go od spodu ręką dotknąć czy nie ma mokro Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiciuh83 0 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Kolego mam podobny problem. Tak jak powyżej koledzy piszą sprawdź plastikowe króćce. Ja mam pęknięty od prawej strony co wchodzi do bloku. Znajomy mechanik powiedział , że szlak je też trafia ze względu na płyn chłodzący a ja właśnie mam Petrygo które jego zdaniem nie nadaje się do Audi :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now