audam4 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Witam Mam pytanie jakie polecalibyście klocki oraz tarcze hamulcowe na przód do oooo b8 8k2 2.0 TDi? Standardowe brać z serwisu? Lub może coś lepszego? Biorę również pod uwagę wygląd ponieważ na lato będę wrzucał prawdopodobnie większe alu... Jak w ogóle podchodzić do tarcz wentylowanych czy też nacinanych?? Klocki ceramiczne podobno są trwalsze ale nie wiem czy aż takie potrzebuję Jaka cena miej więcej za przód tarcze + klocki? Za pomoc i opinie z góry dziękuję, jakby ktoś miał jakieś foto propozycji to z chęcią obejrzę Pozdrawiam Adam
Dev Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 w std masz 314/25mm czyli nas....ć i zaorać musisz najpierw poszukac 320/30mm i na Twoim miejscu najpierw bym sie na tym skupił potem wybierał opcje "klockowo-tarczową" że tak powiem
audam4 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2012 Aha czyli lepiej postawić i zainwestować w tarcze 320/30mm ? Jakiej firmy tarcze i klocki byś polecił? Chyba lepiej klocki i tarcze jednej tej samej wtedy chyba najlepiej to współgra? I co z tymi nawiercanymi, wentylowanymi - które lepsze, trwalsze? Aha alu w tej chwili mam 16" więc chyba nie będzie problemu - prawda? Dziękuję za pomoc
wrclaguna Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 I co z tymi nawiercanymi, wentylowanymi - które lepsze, trwalsze? Odpuść sobie te nawiercane dają tylko wygląd i tyle . Zapodaj te co masz i będzie gicior czyli ATE bo takie idą na pierwszy rzut Chyba ze chcesz wieksze tarcze i zaciski zmienic ( 320/30 mm ) to niestety sa juz koszta wieksze ( koszt około 1000-1300 PLN )
Pikuś Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Jak chcesz to mam cos takiego http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=227296.0 a i tarcze się jakieś znajdą w dobrej cenie
Dev Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 I co z tymi nawiercanymi, wentylowanymi - które lepsze, trwalsze? Odpuść sobie te nawiercane dają tylko wygląd i tyle . Zapodaj te co masz i będzie gicior czyli ATE bo takie idą na pierwszy rzut Chyba ze chcesz wieksze tarcze i zaciski zmienic ( 320/30 mm ) to niestety sa juz koszta wieksze ( koszt około 1000-1300 PLN ) Grześ, prosze Cię tylko nie Ate, bo Kolega będzie płakał (jako OE jest Otto Zimmermann) tarcze perforowane to nie tylko wygląd, ale większa skutecznośc[br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 18:27_________________________________________________ Jak chcesz to mam cos takiego http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=227296.0 a i tarcze się jakieś znajdą w dobrej cenie :good: :good: :good:
Zioba Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Sorki, że odnawiam.. Ale dlaczego nie polecacie firmy Ate? Jakie są lepsze tarcz i klocków w przystępnej cenie? TRW? Z góry dzięki..
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Sorki, że odnawiam.. Ale dlaczego nie polecacie firmy Ate? bo sie pierd... krzywią kup Otto Zimmermanna do tego klocek Ferodo i wio !!!!!!!!!!!!!!!!!
Zioba Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Takie pytańko jeszcze bo ten zestaw co podałeś jest dosyć drogi.. A co sądzisz jakbym kupił tarcze i klocki z TRW.. Wydaje mi się, że przy 90 konnym aucie dają rade?
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 wiec zmien zaciski z tarczami 288/25mm i bedzie taniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się