karol24 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Oglądam moje Rh Zw1 i zastanawiam się, jeśli odkręca się w takiej feldze rant, to widzę, że on czymś jest później klejony, tylko czym? Na googlach nie znalazłem nic na ten temat. Po prostowaniu chciałem poodkręcać ranty i polerka miała być ale teraz kwestia czy jak to rozbroję to opony będą trzymać powietrze
Zeppelin Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 w łączeniu rantu i felgi stosujesz czarny silikon montażowy i po problemie
karol24 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2012 Tylko to? no to będzie lustro myślałem, że to jakiś specjalny klej a tak to spoko :>
szafa Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Tylko to? no to będzie lustro myślałem, że to jakiś specjalny klej a tak to spoko :> Co wcale nie oznacza, że ranty Ci łatwo zejda :gwizdanie: jeszcze jak felgi nigdy nie były rozkręcane to możesz sie trochę namęczyć ale to wtedy polecam opalarkę podgrzać rant i powinno pójść z górki
Zeppelin Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 albo gumowy młotek i jazda, ewentualnie drewniany klocek + młotek i z wyczuciem uderzać po obwodzie rantu i zejdzie, ale uszczelnianie na czarny silikon
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się