karol24 9 Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Oglądam moje Rh Zw1 i zastanawiam się, jeśli odkręca się w takiej feldze rant, to widzę, że on czymś jest później klejony, tylko czym? Na googlach nie znalazłem nic na ten temat. Po prostowaniu chciałem poodkręcać ranty i polerka miała być ale teraz kwestia czy jak to rozbroję to opony będą trzymać powietrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeppelin 0 Posted January 15, 2012 Share Posted January 15, 2012 w łączeniu rantu i felgi stosujesz czarny silikon montażowy i po problemie Link to comment Share on other sites More sharing options...
karol24 9 Posted January 15, 2012 Author Share Posted January 15, 2012 Tylko to? no to będzie lustro myślałem, że to jakiś specjalny klej a tak to spoko :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
szafa 146 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Tylko to? no to będzie lustro myślałem, że to jakiś specjalny klej a tak to spoko :> Co wcale nie oznacza, że ranty Ci łatwo zejda :gwizdanie: jeszcze jak felgi nigdy nie były rozkręcane to możesz sie trochę namęczyć ale to wtedy polecam opalarkę podgrzać rant i powinno pójść z górki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeppelin 0 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 albo gumowy młotek i jazda, ewentualnie drewniany klocek + młotek i z wyczuciem uderzać po obwodzie rantu i zejdzie, ale uszczelnianie na czarny silikon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now